Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
detour schreef:Zo houd je het geheimzinnig, toch? Wat zoek je dan precies?
Billy schreef:Bij Bart Smit, goedkoop in aanschaf en in onderhoud, en je kunt er heerlijk op hobbelen
Mork schreef:Billy schreef:Bij Bart Smit, goedkoop in aanschaf en in onderhoud, en je kunt er heerlijk op hobbelen
Sorry moest ik erg om lachen.....![]()
![]()
Tja goedkoop paard? Bij iemand die er vanaf wil?
ielsjj_ schreef:En paarden die onder de 1000,- euro kosten hebben altijd wel wat (een ziekte etc.)
KiWiKo schreef:waarom zou je een goedkoop paard willen
LizMD schreef:ielsjj_ schreef:En paarden die onder de 1000,- euro kosten hebben altijd wel wat (een ziekte etc.)
Hier wil ik toch wel even op in gaanIk heb mij E-pony bijna 3jaar geleden gekocht voor nog minder dan €500! Ze heeft in de tussentijd geen kuchje gedaan en geen pas kreupel gelopen (tot de laatste tijd, maar dat kwam door de artrose) Nou moet ik er wel bij zeggen dat ze ruim in de 20 was, en niet de makkelijkste met rijden (later wel hoor). Maar ze zijn er dus wel, al zijn ze errug moeilijk te vinden.
Ik zou als ik jou was even door gaan sparen, of inderdaad gaan kijken voor een (uitgekoersde) draver, die zijn ook niet al te duur.