Onze premiere van Lord of the Rings 2 met foto's!!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

vinniefun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 12:44

ERRUG GAAF!
Knap hoor om zo act de presence te geven.
Kon alleen het bokt-logo nergens vinden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 12:50

Hahaha, we hadden inderdaad ook nog een bord met het boktlogo op de trailer kunnen hangen Haha!, maar dat kwam er niet van.
Volgend jaar, bij de premiere van deel 3, zijn we er weer bij.

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 13:36

Lovely"]
[quote="Pregini schreef:
Hey wat leuk, toen ik die foto zag wist ik meteen met wie je was gegaan. Zo kwamen ze nl. ook aan toen ze bij ons op stal gingen staan. Doe ze maar de groetjes.

Deze stretch heb je denk ik nog niet gezien, die heeft hij nog niet zo lang. De combinatie heb je misschien wel eens op een wedstrijd gezien, wellicht met een andere limo ervoor.
[/quote]

Was een andere combi hoor, maar ik bedoel limo + trailer.

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 21:04

Tja, ik heb hem dus nu eindelijk ook gezien en vond hem niet echt denderen hoor! Beetje teleurgesteld moet ik zeggen! Huilen Het ging volgens mij niet meer om de ring maar om twee partijen die aan het vechten waren. Toch moet ik zeggen dat er heel grappige stukken inzaten vooral die van Gimbli! Dat was af en toe wel lachen! Haha! Miste Boromir wel hoor! Huilen Gelukkig was Legolas er nog he! Lovers Kwijl *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 14:59

De film ga ik binnenkort zien en ik ben heel erg nieuwsgierig!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 18:46

Wat een trailer/auto combinatie zeg, daar moet je niet mee op een modderig wedstrijdterrein parkeren Knipoog

Lijkt me wel een hele ervaring om zoiets mee te maken. Het ziet er echt fantastisch uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 20:46

Percy schreef:
Wat een trailer/auto combinatie zeg, daar moet je niet mee op een modderig wedstrijdterrein parkeren Knipoog

Kan best hoor, er komen alleen wat spatjes op Haha!. Meestal wordt de trailer getrokken door een andere limo van Chevrolet en die draait zijn krukasje er niet voor om hoor.