Verzorg-ezel, wat kan je allemaal doen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ponyparadijs

Re: Verzorg-ezel, wat kan je allemaal doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 15:03

Fiffill schreef:
Die zijn ook een keer bij ons langsgeweest, toen er bij ons een ezelkeuring werd gehouden Lachen

Overigens werk ik zonder beloning in de vorm van iets lekkers, maar in de vorm van een knuffel of een aai en dat gaat heel erg goed Lachen

In de tijd dat wij nog bij Jo verzorgden gingen alle keuringen af. En we haalde ook altijd prijzen. Waar zitten jullie?
Elk jaar naar hoorn de ezeltjesdag was top maar het echte uitje was altijd Nuenen. Dan logeerde we daar ook bij andere mensen van het ezelstamboek.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 11:23

nielsd schreef:
Zij zijn veeeeeel slimmer en leuker (dat laatste is subjectief) dan paarden.
En dat meen ik echt.

Dat is jou mening, ik denk niet dat ik ezels leuker vind dan paarden Knipoog
Ik heb niks met ezels, ga der ook niks mee krijgen. Ben tevreden met me paard!

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 12:44

Moelie schreef:
nielsd schreef:
Zij zijn veeeeeel slimmer en leuker (dat laatste is subjectief) dan paarden.
En dat meen ik echt.

Dat is jou mening, ik denk niet dat ik ezels leuker vind dan paarden Knipoog
Ik heb niks met ezels, ga der ook niks mee krijgen. Ben tevreden met me paard!

En heb je ook nog tips voor de TS? Hier gaat het topic namelijk niet over Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 12:51

Je quote nu verkeerd.
Iemand vroeg of ezels slimmer waren, en dat antwoord ik. En ik zeg ook (maar voor sommige mensen is dat woord niet te begrijpen) dat het laatste subjectief is. Ofwel een mening...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 20:04

ponyparadijs schreef:
Fiffill schreef:
Die zijn ook een keer bij ons langsgeweest, toen er bij ons een ezelkeuring werd gehouden Lachen

Overigens werk ik zonder beloning in de vorm van iets lekkers, maar in de vorm van een knuffel of een aai en dat gaat heel erg goed Lachen

In de tijd dat wij nog bij Jo verzorgden gingen alle keuringen af. En we haalde ook altijd prijzen. Waar zitten jullie?
Elk jaar naar hoorn de ezeltjesdag was top maar het echte uitje was altijd Nuenen. Dan logeerde we daar ook bij andere mensen van het ezelstamboek.

In Amstelveen Lachen

Jullie haalden niet altijd prijzen, want jullie zaten bij ons geloof ik niet bij de prijzen. Jullie deden wel mee met alle acht de ezels, dat weet ik nog wel. Ik heb toen nog op 1 van die ezels gereden, een grote grijsbruine die voorop liep in het span. Haha!
Of wacht, misschien zaten jullie toch bij de prijzen. Onze Gijs was 1e bij de ruinen, toen was een andere 2e, onze Jason was 3e en daarna kwam er een hele rits van jullie ruintjes. En bij de merrie's was een andere ezel 1e, onze Keji 2e en een van jullie merrie's was toen 3e. En daarna kwam de rest. Was toen hartstikke leuk, al die ezels Haha!