groot probleem!!!!!!!!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hiphorse

Re: groot probleem!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 18:43

De baas van de pony's wou dat ik vadaag ging rijden op melodie maar ik heb nee gezegt en heb gewoon naast melodie gelopen, maar nu denkt hij dat ik bang ben om te rijden en zoekt hij nu andere die zijn pony's kan verzorgen Huilen Huilen

Sielx3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 10:31

Oh nee dat het zo moet aflopen is het ook niet goed!
Durf je?
rij er dan 1keer op niet lang en laat zien dat het gaat en zeg hem dan de waarheid , dat de spieren nog niet volgroeid zijn enzo... Ik zou het toch eens proberen , anders geraak je je pony's nog kwijt.. =|

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 19:43

Sielx3 schreef:
Oh nee dat het zo moet aflopen is het ook niet goed!
Durf je?
rij er dan 1keer op niet lang en laat zien dat het gaat en zeg hem dan de waarheid , dat de spieren nog niet volgroeid zijn enzo... Ik zou het toch eens proberen , anders geraak je je pony's nog kwijt.. =|

ik heb al 1 keer op haar gereden omdat ik het allemaal niet zeker wist dus ik durf zeker maar omdat ik de laaste keer zij dat ik het niet wou denkt hij nu dus dat ik niet durf ik wel dus duidelijk erbij gezegt dat ik wel durfde maar ik melodie gewoon te jong vind

truus_noorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:12

ik zou het niet doen want die pony isnog wel jong daarvoor,, dus gewoon niet doen!!!!!!!!!!!!!!

Esther_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 00:12

je staat in een moeilijke keuze maar ik denk dat als jij zelf het gevoel hebt dat het niet kan en de eigenaar zegt van wel, jij toch voor je eigen gevoel moet gaan! Het is moeilijk om afscheit te nemen van je verzorgpony maar denk ook zo:
Als het slecht met hem gaat door het inrijden, wees blij dat jij het niet hebt gedaan dat die pony jou niet kwalijk kan nemen en de eigenaar jou ook niet hoe graag die het ook wou!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 00:51

Wat gemeen van de eigenaar om je zo voor het blok te zetten, complimenten dat je kiest voor het belang van de pony. Weet de eigenaar wel dat het paard er alleen maar volwassen uitziet maar dat nog lang niet is? Als er inderdaad echt iemand anders komt om 'm in te rijden (en zijn rug te verwoesten, hoe wil die man straks een zadel vinden dat past op dat holle rugje?) geeft dat toch wel aan dat zowel de pony als jouw argumenten ze niet zo veel kunnen schelen. Wil je op die manier de pony nog wel verzorgen? Het moet wel leuk blijven. Jij kunt niks aan de beslissing van de eigenaar veranderen, als hij er iemand op wil hebben vindt hij heus wel iemand die er op klimt. Tijd om de eer aan jezelf te houden en op zoek te gaan naar een pony met een wat diervriendelijkere baas?

Louike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:12

Dat zou ik ook doen! Veel respect dat je zo voor de pony kiest, zelfs al kun je ze daarmee kwijt raken! suc-6 nog verder.