Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
linda_arnold schreef:Ik vind het wel een beetje apart dat jij als 13 jarige de Fries wel kan 'houden' en hij...............(geen idee wat voor type het is niet).........Daarbij kan een hengstenketting onder de kin van de merrie ook een oplossing zijn ipv een touw door haar mond

jillie1994 schreef:Ik zal hem zeker voor volgend jaar proberen overhalen de paarden 24/7 buiten te laten staan, ik zal dan even een site op zoeken waarin staat dat het wel kan en het hem laten zien.
Want ik hou erg veel van ze, en wil ze dus niet kwijt, vandaar dit topic ook.
jillie1994 schreef:Ik kan Meike ook niet houden, ze rukt zich regelmatig los, ik probeer vast te houden maar dit lukt dan gewoonweg niet.
en hij heeft alleen maar normale halstertouwen en 1 met een paniekhaak, hij gaat hiervoor ook geen hengstenketting voor kopen.
Marigold schreef:hoe heeft hij het nu gedaan dan?
paarden omstebeurt in een lege stal gezet, zoiets?
of zijn ze (allemaal) naar buiten geweest?
het voorjaar komt er ook weer aan, met zon, zoals het weer nu is kunnen de paarden (die volgens hem dus geen wintervacht hebben) prima naar buiten!
ik hoop voor jullie dat het helemaal goed komt!

dus dat zit wel even anders ,, liever zeg ik dit niet maar dat is wel een reden die een belangrijke rol speeld

Romytjuuh schreef:Ik heb een tijdje een 2 jarig friesje gedaan.
Als je haar uit het Weiland haalde flipte ze ook helemaal. (Was namenlijk nooit zo goed in de hand geweest, weinig mee gedaan)
Het hoeft er dus niet persé aan teliggen dat ze op stal staat.
Is er geen mogelijk tot inloopstal?