Rijbroek, jogingbroek eroverheen (heb binnekort een termo rijbroek) Nu nog me jodphurs (hoe schrijf je dat, maja binnekort termolaarzen) Spaghetti truitje, t-shirt, trui van Joe Dikke dons jas Rijhandschoenen, sjaal, muts en cap
Leonie_M
Geplaatst: 10-12-02 19:31
nou ik:
ondergoed T-shirt met lange mouwen Trui met een kol Een vest Fleece Rijbroek een paar dunne sokken een paar skisokken sjaal dikke winterjas handschoenen en schoenen En nog heb ik het verschrikkelijk koud
Polly
Moderator Algemeen
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-02 22:39
zie de eerste wat ik aan had (+lekkere warme schoenen) ben dik 3 kwartier weggeweest met de fiets met Polly en het was echt heerlijk, heb het geen minuut koud gehad, die skibroek is echt een uitvinding. Het was heerlijk rustig buiten (duhh wie gaat er dan ook met dit weer naar buiten) en we hebben genoten!
cloris
Geplaatst: 10-12-02 22:59
Een heerlijk warme skibroek over mijn rijbroek, ski-sokken, thermolaarzen, dikke koltrui, hele dikke jas, wollen muts op en handschoenen. Voor het rijden even de skibroek uit, thermolaarzen vervangen voor mijn leren laarzen en na het rijden snel alles weer aan
Pellie
Geplaatst: 11-12-02 00:02
Maillot, 2 paar sokken, rijbroek en verder gewoon t-shirt, trui en dikke jas. Handschoenen en muts om het compleet te maken. Maar ik heb de luxe van een binnenbak.
liberty
Geplaatst: 11-12-02 00:10
Wat ik aan trek:
Ondergoed t shirt trui fleece trui spijkerbroek thermobroek 2 paar sokken muts sjaal handschoenen en natuurlijk een dikke jas
Anoniem
Geplaatst: 11-12-02 00:10
Nu met dit weer?
Tshirt, koltruitje, dikke koltrui, rijbroek, 2 paar sokken, jodpurs, en een dikke winterjas.
fabienne
Geplaatst: 11-12-02 00:31
Foei Pipo niet eens ondergoed??????????
duikpaardje
Geplaatst: 11-12-02 16:56
ik heb mij maandag op mijn snorfiets gewaagd, maar heb nu tegen pim verteld dat ik de schuur niet meer open doe om snorretje te pakken voordat het overdag in heel nederland boven het vriespunt is. ik had aan : standaard ondergoed thermopany van de hema = aanrader !!! t-shirt dikke fleece trui rijbroek skisokken korte thermolaarsjes dunne handschoenen met daaroverheen fleece handschoenen mutsje sjaaltje
nu nog een geluk dat ik mij op stal kan "pellen" we hebben gelukkig een binnenbak. oh wat ben ik toch blij met een man die ook van paarden houdt en dus voorlopig meegaat naar tommy
Jan_324
Geplaatst: 11-12-02 18:30
ThermoTshirt normaal tshirt met korte mouwen normaal tshirt met lange mouwen trui bodywarmer jas jas en een muts op mijn kop. rijbroek nog een rijbroek. 2 paar sportsokken en nog een paar kniesokken en mountainhorse schoenen
Anneke
Geplaatst: 11-12-02 18:36
Hele dag op stal werken:
- ondergoed ( ) - maillot - warme rijbroek - dunne sokken ( voor mijn rijlaarzen) - daaroverheen hele dikke sokken - 2 gewone shirtjes met lange mouwen - wollen vestje - dik wollen vest met capuchon - warme fleecesjawl - warme fleece handschoenen van BR - jodphurs van Ariat (superdesuperwarm) - dikke donzen winterjas - en een fleece muts