Ik haat ze verschrikkelijk !!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Knoffer

Re: Ik haat ze verschrikkelijk !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:00

Ik zou je niet laten tegen houden om daar weg te gaan, omdat zij dan het gevoel zouden hebben dat ze 'gewonnen' hebben ofzo. Je moet het gewoon leuk hebben op stal.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:04

Wat kunnen meiden toch vicious zijn! Doe gewoon lekker je eigen ding, meld het aan de stalhouder en de eigenaar, spreek haar er mss op aan en laat het lekker gaan. Vaak waaien die dingen wel over ook. Hoe oud zijn die meiden?

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 19:14

hoi lieveli, ze zijn 21,

En ik doe me best om hun lekker links te laten liggen, hoor..
Ik ga in ieder geval vanavond met vriendje lief naar stal, dus dan durven ze al niets te zeggen....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:21

21 hey...kansloze kippen

nou ja sta er boven en laat je vriendje uitmesten, dat zijn mijn 2 beste tips haha

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 19:24

het uitmesten heb ik vanochtend al gedaan, zometeen ff nog weer de stront eruit, en hij gaat mee omdat ik anders gewoon word aangevallen heb ik het idee
en ik weet als ik er op los sla dat het zwart word, en ben zowiezo strafbaar omdat ik aan vechten sporten heb gedaan

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:32

Chantal86 schreef:
het uitmesten heb ik vanochtend al gedaan, zometeen ff nog weer de stront eruit, en hij gaat mee omdat ik anders gewoon word aangevallen heb ik het idee
en ik weet als ik er op los sla dat het zwart word, en ben zowiezo strafbaar omdat ik aan vechten sporten heb gedaan

geweld is nooit een oplossing of antwoord, ik denk dat je in dit geval het gewoon maar moet laten gaan, echt. Als je gaat happen en reageren wordt het alleen maar leuker voor ze.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:36

Ik zou het in de eerste plaats allemaal negeren. Gewoon gaan en al je spullen achter slot en grendel doen zodat ze er niet meer aan kunnen. De paarden van anderen alleen in overleg verzorgen en anders gewoon laten staan zodat ze het zelf moeten doen.

Als het niet opgelost word eens iedereen rond de tafel roepen. Aangezien diegene die je zwart maakt poeslief doet als je het haar alleen vraagt. Schrijf dingen op die ze gezegd hebben en wat ze doen. Stel haar een simpele vraag, waarom ze dit doet namelijk. Kijken wat ze te zeggen heeft. Vraag haar daarna wat ze tegen jouw heeft, stel ze zegt niks vraag dan waarom bepaalde geruchten zijn rondgegaan en waarom ze wel aan jouw spullen zit maar niet aan die van een ander.
Je hebt in principe niks te verliezen, je ben nu al in gedachten bezig om daar weg te gaan en de kans is echter dat diegene na jouw weer hetzelfde staat te wachten. Vechten lost niks op met ruzie weg gaan ook niet. Blijf daarom in gesprekken met hun altijd rustig.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 20:08

Ik met hun geen gesprek meer aan, zonde van me energie, hihi, sorry. maar ik ga er geen aandacht aanbesteden, ik heb er goed aangedaan naar de stal eigenaar te gaan, en om de eigenaar van die fries in te lichten. En daarmee heb ik vandaag een half uur aan de lijn gehangen. Dus tsja ik krijg toch wel al die meiden over me heen, want tsja als ze het niet alleen af kan, dan maar andere erbij betrekken..
Het zusje van persoon c had dus ruzie met die persoon c omdat ze zo is veranderd en geen mening meer heeft, ach ja, he..
Ik ga naar me paardje toe ff avond eten geven, een deken op doen

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 20:43

Veel plezier en laat je niet kisten Knipoog
Mest ze Vork (vind die wel toepasselijk Clown )

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:07

Volgens mij weet ik precies over wie dit gaat Knipoog

Ik geloof eerlijk gezegd niet dat zij jouw paard wat zullen doen. Ik denk ook wel dat er redelijk met ze te praten valt.

Ik heb niet echt nare ervaringen met die 2 maar kan me toch wel iets voorstellen bij je verhaal. Misschien dat ze bij mij meer achter mijn rug om praten dan recht in mijn gezicht Knipoog

C heeft btw standaard ruzie met haar zusje Tong uitsteken Ik ken ze al jaren en het is niet anders geweest.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 21:14

Clienn schreef:
Veel plezier en laat je niet kisten Knipoog
Mest ze Vork (vind die wel toepasselijk Clown )

Whaha, ze zeiden niets, whaha maar dat komt nog wel, zogenaamd heel vrolijk doen. Daar hebben ze me niet mee:P. Ze hebben in ieder geval op hun lazer gehad van jan, want me kast was weer terug geplaatst Tong uitsteken..

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:14

Hmm gwn voor jezelf opkomen jij laat echt erg over je heen lopen.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:18

Chantal86 schreef:

Als je mensen mishandelt ben je altijd strafbaar. Vork

Maar ik begrijp het niet helemaal hoor, 'ze' verplaatsen je kast en dan denk je dat 'ze' je wel aan zullen vallen als je weer op stal komt. Wie 'ze' zijn en met hoeveel is me ook niet echt duidelijk geworden. Er zal ongetwijfeld van alles gebeurd zijn wat erg vervelend is, maar vervolgens ga je niet met 'ze' praten maar ga je je wel beklagen bij de staleigenaar en de eigenares van het verzorgpaard van 1 van 'hun' en zet je dit verhaal op een forum waarvan je weet dat stalgenoten het ook lezen. En maar klagen dat ze je zwart maken... Ik kan niet anders dan concluderen dat je zelf inmiddels ook een flinke campagne bent begonnen. Clown Zo te lezen is het nu zij eruit of jij eruit en dat zal uiteindelijk de uitkomst ook wel zijn. Pling Tegen mij hebben ze altijd gezegd "waar er 2 kijven hebben er 2 schuld" en ik neig er naar om dat lekker onorigineel na te praten. Maar goed, ik denk dat ik genoeg, zo niet al veel te veel heb gezegd. Haha! Ik hoop voor jullie allemaal dat de sfeer gauw weer beter wordt. Ach gut

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 23:28

[MW] --> [PP]

X_juul_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 23:36

Wat ontzettend vervelend! Je kunt je paard daar weghalen(dat is wat ik zou doen) maar in een manege/pensionstalling zijn altijd veel mensen (meestal meiden) en ik denk dat op iedere stal wel een onruststoker zit. Ik vind alleen dat ze bij jou wel heel erg ver gaan! flauw hoor.. Ik hoop dat je eruit komt! Knipoog

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 12:10

x_juul_x, ik ga hem in ieder geval niet weg halen. Ik laat me niet zomaar weg pesten dat weet ik wel Tong uitsteken.
Ik heb het gevoel dat het pure jaloersie is, ach ja.. vind het erg jammer omdat ik toch me heb uitgesloofd voor der. Tot half twee in de nacht werken aan een dekje om hem af te krijgen..

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 13:05

Tja meis dit soort lui kom je overal tegen, wapen jezelf hier gewoon tegen, niet er op los staan maar laten zien dat je er boven staat.
Je kunt wel weg gaan maar kom op hoor, je laat je toch niet weg pesten.
Zo te horen is die meid gewoon jaloers, en ben je een makkelijk slachtoffer om te pesten, sommige mensen zijn pas gelukkig als ze andere mensen in de stront kunnen trappen.
Ga er gewoon dwars tegenin, confronteer haar met haar leugens als er andere mensen bij zijn als getuigen, laat zien dat je jezelf niet op je kop laat zitten.
Vraag op de man af wat haar probleem is en laat zien dat je er om moet lachen, zo van pfff mens zoek een leven.
Groote kans dat ze een ander slachtoffer zoekt.

Nog 1 ding, geweld lost niets op, helemaal niets.

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 14:29

Knoffer schreef:
Ik zou recht op de man afstappen en haar duidelijk maken waar je mee zit, wat je onacceptabel vindt en dat je niet gediend bent van achterlijk gedrag. Laat niet over je heen lopen en wees heel direct. Domme roddels zou ik negeren. Maar als ze aan je spullen zitten is dat gewoon niet acceptabel en ook dat geld van het dekje? Verward Afspraak is afspraak, klaar, had ze zich maar eerder moeten bedenken dat ze niet wou betalen.

Het is goed dat je naar de stalhouder bent gegaan. Ik ben benieuwd wat daar uit komt.

Het is niet leuk als de sfeer op stal zo slecht is. Je komt voor je paard, maar het is wel fijn als het ook een beetje gezellig op stal is. Andere stal is ook een goede optie. Want of dat trieste gedrag nou stopt of niet, echt gezellig zal het niet worden denk ik?

Hoe oud is ze/zijn ze?
Het is trouwens onzin dat meiden altijd zo zijn. Je hebt normale meiden hoor Knipoog Alleen soms zitten er gewoon rotte appels tussen.

Hier ben ik het helemaal mee eens! Laat niet over je heen lopen!
Jaren terug toen ik nog op een andere stal stond heb ik ook wel eens ruzie gehad met een paar meiden. Die bemoeiden zich met mijn paard, ik zou volgens hun te weinig rijden enzo. Toen heb ik ze duidelijk gezegd dat ik hier niet van gediend was en als hun denken dat het anders moet ze het vooral niet moeten laten maar dat ze in't vervolg hun bek moesten houden zich met mijn paard te bemoeien. Toen was het klaar en deden ze normaal.
Succes ermee! Laat niet over je heen lopen!

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 14:42

@Kedevr OK dan! je moet ook een beetje brutaal durven zijn, je moet natuurlijk niet gaan schelden ofzo (en al helemaal niet fysiek worden), maar ook niet poeslief vragen of ze aub willen stoppen ofzo, dat maakt te weinig indruk.

Hoe staat het er nu voor Chantal, nu de stalhouder er wat van gezegd heeft?

X_juul_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 20:45

Chantal86 schreef:
x_juul_x, ik ga hem in ieder geval niet weg halen. Ik laat me niet zomaar weg pesten dat weet ik wel Tong uitsteken.
Ik heb het gevoel dat het pure jaloersie is, ach ja.. vind het erg jammer omdat ik toch me heb uitgesloofd voor der. Tot half twee in de nacht werken aan een dekje om hem af te krijgen..

Ja kan idd jaloezie zijn, wel jammer dat ze zo misbruik van ja maken
Ik vind het wel erg goed dat je je niet weg laat pesten! En de eigenaar van de stal kan ze toch gewoon wegsturen als ze daar geen eigen paard heeft staan?
Maar in ieder geval, misschien moet je eens naar haar toe gaan en vragen waarom ze zo vervelend/kinderachtig doet. De meeste mensen schrikken daar wel van als je gewoon vraagt waarom ze zo gemeen doen. Weten ze vaak niks op te zeggen Lachen

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 21:30

hoi girls,

Ik weet niet of de stal houder wat van heeft gezegd. Ik hoorde dus dat persoon c der hart had gelucht waarom ik haar negeer :s. ik ben altijd vriendelijk en zeg hoi en doei,, Maar ach dan hoor ik ook ernaast van dat persoon c niets tegen mij zegt, omdat persoon m boos is om niets :s.
Ik laat het over waaien. Gisteren werd er een paardje ingeslapen, dus ik weet niet of de stal eigenaar er wat van heeft gezegd...

ik laat ze lekker gaan, en doe lekker me ding.. En had ook niet bepaald de intensie dat alles zo ging lopen. Want het kan een lieve meid zijn. dus ach ja,,,

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 22:22

Chantal86 schreef:
hoi girls,

Ik weet niet of de stal houder wat van heeft gezegd. Ik hoorde dus dat persoon c der hart had gelucht waarom ik haar negeer :s. ik ben altijd vriendelijk en zeg hoi en doei,, Maar ach dan hoor ik ook ernaast van dat persoon c niets tegen mij zegt, omdat persoon m boos is om niets :s.
Ik laat het over waaien. Gisteren werd er een paardje ingeslapen, dus ik weet niet of de stal eigenaar er wat van heeft gezegd...

ik laat ze lekker gaan, en doe lekker me ding.. En had ook niet bepaald de intensie dat alles zo ging lopen. Want het kan een lieve meid zijn. dus ach ja,,,

Goed zo, laat je niet kisten! Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 22:24

Zal gewoon eens met dr praten, want haar gedrag is niet normaal!
Als ze door blijft gaan zal ik gewoon naar een andere stal gaan.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 23:21

Hoi linda, als je dus met ze gaat praten zeggen ze ja is goed sorry ademen enz en als jij je omdraait word er een mes in je rug gestoken...

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 23:30

waar ik vroeger stond hadden de verzorgers helemaal niet zo'n grote bek op te zetten zeg! Die hadden zich te schikken naar de staleigenaar en als ze klachten hoorden over de verzorgers was het met 1 trap buiten!

Waarom laat je zo op je kop zitten door dat kind? Laat je niet wegpesten door iemand die het hoog in haar hoofd heeft, jij weet wel beter Knipoog

Iig, veel succes ermee, en je niet laten doen Whoosh!