Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantal86 schreef:het uitmesten heb ik vanochtend al gedaan, zometeen ff nog weer de stront eruit, en hij gaat mee omdat ik anders gewoon word aangevallen heb ik het idee
en ik weet als ik er op los sla dat het zwart word, en ben zowiezo strafbaar omdat ik aan vechten sporten heb gedaan
Clienn schreef:Veel plezier en laat je niet kisten![]()
Mest ze(vind die wel toepasselijk
)
Chantal86 schreef:het uitmesten heb ik vanochtend al gedaan, zometeen ff nog weer de stront eruit, en hij gaat mee omdat ik anders gewoon word aangevallen heb ik het idee
en ik weet als ik er op los sla dat het zwart word, en ben zowiezo strafbaar omdat ik aan vechten sporten heb gedaan
Knoffer schreef:Ik zou recht op de man afstappen en haar duidelijk maken waar je mee zit, wat je onacceptabel vindt en dat je niet gediend bent van achterlijk gedrag. Laat niet over je heen lopen en wees heel direct. Domme roddels zou ik negeren. Maar als ze aan je spullen zitten is dat gewoon niet acceptabel en ook dat geld van het dekje?Afspraak is afspraak, klaar, had ze zich maar eerder moeten bedenken dat ze niet wou betalen.
Het is goed dat je naar de stalhouder bent gegaan. Ik ben benieuwd wat daar uit komt.
Het is niet leuk als de sfeer op stal zo slecht is. Je komt voor je paard, maar het is wel fijn als het ook een beetje gezellig op stal is. Andere stal is ook een goede optie. Want of dat trieste gedrag nou stopt of niet, echt gezellig zal het niet worden denk ik?
Hoe oud is ze/zijn ze?
Het is trouwens onzin dat meiden altijd zo zijn. Je hebt normale meiden hoorAlleen soms zitten er gewoon rotte appels tussen.
Chantal86 schreef:x_juul_x, ik ga hem in ieder geval niet weg halen. Ik laat me niet zomaar weg pesten dat weet ik wel.
Ik heb het gevoel dat het pure jaloersie is, ach ja.. vind het erg jammer omdat ik toch me heb uitgesloofd voor der. Tot half twee in de nacht werken aan een dekje om hem af te krijgen..
Chantal86 schreef:hoi girls,
Ik weet niet of de stal houder wat van heeft gezegd. Ik hoorde dus dat persoon c der hart had gelucht waarom ik haar negeer :s. ik ben altijd vriendelijk en zeg hoi en doei,, Maar ach dan hoor ik ook ernaast van dat persoon c niets tegen mij zegt, omdat persoon m boos is om niets :s.
Ik laat het over waaien. Gisteren werd er een paardje ingeslapen, dus ik weet niet of de stal eigenaar er wat van heeft gezegd...
ik laat ze lekker gaan, en doe lekker me ding.. En had ook niet bepaald de intensie dat alles zo ging lopen. Want het kan een lieve meid zijn. dus ach ja,,,