Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
obelix schreef::x![]()
Sorry maar ik heb er niet meer woorden voor.Je kan leuk aandacht trekken zeg!
![]()
![]()
![]()
Morgen krijgen we weer een topic dat je de rechtzaak gewonnen hebt?
Nee sorry ,maar ik geloof dit dus NIET meer... helaas voor jou,maar je plaatst mij even te veel...
Renske20 schreef:maar mag ik vragen wat je ex voor flame heeft moeten betalen toen hij haar kocht?
je kan toch afspreken dat je hem dat bedrag terugbetaalt, en een deel van de kosten die hij heeft gemaakt, dan probeer je een baantje te vinden, en een betalingsregeling te treffen
je ex zal ook moeten inzien dat het nu moeilijk is flame te verkopen met deze verwonding! ze zal echt haar aankoop bedrag niet meer opleveren, dus hij heeft er niets aan om haar te verkopen!
en nog ff voor beautifull_mickey: ze fietse er iedere dag heen toen hij nog dichter bij haar stond, nu staat flame veel verder weg, bij de vorige eigenaren, waar naomie en haar ex flame hebben gekocht.
heel veel sterkte naomi!
heb je geen foto's van flame? die in je profiel stonden doen het nml niet als ik ze wil bekijken
Toeties schreef:kind, kind
WAAROM ga je er zelf niet heen??? jezus ik geloof je verhaal dan gerust wel maar ik kan er met geen mogelijkheid inkomen dat je dan niet even naar je geliefde paardje gaat kijken!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
buiten de kwestie of dit allemaal waar is, we gaan uit van wel, vind ik dat echt onbegrijpelijk, er zou niks zijn wat mij tegenhield om erheen te gaan.
EN KOOP DE VOLGENDE KEER GEEN PAARD SAMEN MET JE VRIENDJE OP JOU LEEFTIJD
zo naief
en zoooooooooooooooo dom
moest gewoon mensen
sorry
en ik hoop echt oprecht dat het goedkomt en dat je flame uiteindelijk krijgt.
maarja (en nu slik ik de rest in..............)
Neel schreef:Ow ja en ik vindt het ook vreemd dat je je pony wou laten inslapen?? Als er bij Demi ook maar 1 kans was geweest dat er iets gedaan kon worden dan zou ik dat met beide handen aangrijpen en haar laten helpen. Want laten inslapen dat doe je pas als het echt niet meer kan....zoals bij Demi en Nobby het geval was