foto's van flame van vandaag, ben geweest...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:42

je zegt dat ze ver weg staat maar fiets meer een dik uurtje?
dan zal ze niet echt ver weg staan.
maar ik vond het ook een beetje omdat je het zelf niet kunt betalen maar een spuitje geven,terwijl je nou schrijf dat het alweer beter gaat en ze kan het dus halen,maar jij zou haar die spuit dan al hebben laten zetten...
ja ik geloof het denk ik wel maar nou ik al die verhalen van iedereen lees...
maar goed ik wens je toch veel sterkte met flame.

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:44

obelix schreef:
:x Gaaaap Gaaaap Sorry maar ik heb er niet meer woorden voor.Je kan leuk aandacht trekken zeg! Frusty Lips are sealed Lips are sealed
Morgen krijgen we weer een topic dat je de rechtzaak gewonnen hebt?
Nee sorry ,maar ik geloof dit dus NIET meer... helaas voor jou,maar je plaatst mij even te veel... Scheve mond

flauw hoor om zo te doen Misselijk !!! wat als het bij jou was...
En waarom kijk je nog bij haar berichten Lips are sealed

sterkte ermee iig

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:56

ja,ik weet het ook niet,ik geloof het eerlijk gezegd wel,maar hoezo kunnen die andere weten dat het niet waar is?
het kan toch best?

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 00:08

Sorry ik ben de hele tijd al mee aan het lezen ik vind dat hier iets niet klopt. maar goed ik geloof je best maar meschien gaat het allemaal te snel voor mij om het te volgen.
Sorry ik kan je niet helpen.

sterkte met flame

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 00:42

ik geloof het wel hoor!
het klinkt allemaal misschien een beetje vreemd, maar het is ook vrij lastig om iets via de computer duidelijk uit te leggen, zeker als het om een (emotioneel)moeilijk onderwerp gaat, in dit geval een paard waar naomie gek op is, die haar ex nu terug wil, en daardoor heeft ze hem noodgedwongen ergens anders neergezet, en dan gebeurt er ook nog zoiets met het paard!

ik zou het zelf ook niet helemaal duidelijk kunnen uitleggen!alleen al omdat ik hardstikke gek zou worden door die situatie!

maar mag ik vragen wat je ex voor flame heeft moeten betalen toen hij haar kocht?
je kan toch afspreken dat je hem dat bedrag terugbetaalt, en een deel van de kosten die hij heeft gemaakt, dan probeer je een baantje te vinden, en een betalingsregeling te treffen

je ex zal ook moeten inzien dat het nu moeilijk is flame te verkopen met deze verwonding! ze zal echt haar aankoop bedrag niet meer opleveren, dus hij heeft er niets aan om haar te verkopen!

en nog ff voor beautifull_mickey: ze fietse er iedere dag heen toen hij nog dichter bij haar stond, nu staat flame veel verder weg, bij de vorige eigenaren, waar naomie en haar ex flame hebben gekocht.

heel veel sterkte naomi!

heb je geen foto's van flame? die in je profiel stonden doen het nml niet als ik ze wil bekijken

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 12:20

maar als ze me niet geloven, moeten ze me gewoon met rust laten en dit gaat over haar been , niet ovcer het verhaal van flame...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 12:37

Als het echt zo erg zou zijn, zou flame wel in een kliniek staan.
En die mensen kunnen dan geen telefoon hebben, maar als ze naar het dorp kunnen om een brief te gaan posten, hadden ze daar ook naar een telefooncel kunen gaan.

ik heb nog nooit gerageerd op jou flame gedoe, maar nu kan ik het niet meer laten.
Lees mijn onderschrift eens
en kijk ook maar eens naar deze link
blijkbaar hebben veel bokkers die nodig Knipoog
http://groups.yahoo.com/group/Pinokkio/

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 19:25

ok ik ga bewijzen dat ik niet lieg...
ik ga zo ff wat dingen scannen

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 19:52

Renske20 schreef:
maar mag ik vragen wat je ex voor flame heeft moeten betalen toen hij haar kocht?
je kan toch afspreken dat je hem dat bedrag terugbetaalt, en een deel van de kosten die hij heeft gemaakt, dan probeer je een baantje te vinden, en een betalingsregeling te treffen

je ex zal ook moeten inzien dat het nu moeilijk is flame te verkopen met deze verwonding! ze zal echt haar aankoop bedrag niet meer opleveren, dus hij heeft er niets aan om haar te verkopen!

en nog ff voor beautifull_mickey: ze fietse er iedere dag heen toen hij nog dichter bij haar stond, nu staat flame veel verder weg, bij de vorige eigenaren, waar naomie en haar ex flame hebben gekocht.

heel veel sterkte naomi!

heb je geen foto's van flame? die in je profiel stonden doen het nml niet als ik ze wil bekijken

zo is het het
mn ex heeft 1250 gulden betaald, die regeling wat jij zei dat wil hij dus niet..
hij wou t alleen als ik 3000 euro betaal..(ff afgerond)
dat bedarg heb ik niet in 1 keer

jah ik heb foto's van flame, van de zomer alleen nog..

ow jah en voor de andere flame staat rusig in een stal alleen met gips om, ze vinden het niet nodig om haar in een kliniek te zetten
ik moet die mensen zo bellen en dan weet ik meer..

ik ga eerst ff die foto's regelen en dan zal ik iets van de papieren scannen zodat jullie geloven (hoeft niet natuurlijk, maar laat me dan met rust aub) dat flame bestaat

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 20:06

dit zijn foto's van in de zomer, nu is ze bijna zwart en heeft een wintervacht

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 20:07

ook nog wten hoe ze eruitzag toen ze kwam? anders zet k m liever niet op bokt..

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 20:25

Afbeelding

nog even een stukje van het papier van flame ND de folter ben ik

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 20:30

Sorrie hoor maar als het papier op jou naam staat is het paard van jou.....Toch. dan moet je niet mutsen maar handelen. Knappe kerel die iets van mij afpakt wat van mij is. Kan het altijd proberen maar het is moeilijk om te lopen als ik dan klaar ben.......

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 22:18

nee, dat papier is geen eigendomsbewijs en er kunnen geen rechten aan ontleend worden.

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 23:26

maar toch,op de foto's is het inderdaad een super paardje,op de foto's dan.

Eliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 00:16

zow! Ik zou me echt helemaal dood schrikken! Gadver... Ik ken een arabje, en dat heeft eens een hele nacht vastgelegen tussen 2 spijlen, met haar been. Dat werd een heel lelijke wond, en dat arabje was echt op 't randje van de dood beland. 't Scheelde niet veel of ze was dood. Het id nu weer helemaal mooi, maar eerst zat er wildvlees op enzo. Die mensen hebben er ook voor gekozen om hem te laten vechten voor haar leven, en het is weer een gezond arabje, wat in April een veulen krijgt van Sjapoer ox, dus geef het niet op!

*zwak gelul om iemand ietjes te troosten met een poedersuiker-verhaal*

Elise

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 00:45

*zwak gelul om iemand ietjes te troosten met een poedersuiker-verhaal*

wat bedoel je hier dan nou eigenlijk mee?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 01:01

ze bedoeld denk ik dat het verhaal van het arabje wat zij kent, is bedoelt om naomie een beetje te troosten/op te beuren.

maar naomi, zo op de foto's is het een heel erg leuk paardje om te zien!!
je kan misschien via jouw advocaat laten weten aan je ex of aan zijn advocaat, dat flame gewond is, vraag aan de DA wat flame nu nog waard is, tel daar de kosten bij op die je ex heeft gemaakt ivm stalling enzo, en dan kom je op 3000 gulden ipv 3000 euro!!

en als het voor de rechter komt, die zal dan echt wel toestemmen met een betalingsregeling!!

je hebt haar papieren, maar dat telt niet heel zwaar in een rechtzaak, dat de vorige eigenaar wil getuigen dat jij&je ex flame voor JOU hebben gekocht, telt wel wat zwaarder, op die manier moet je er echt wel uitkomen denk ik!!

heel veel sterkte, met de rechtzaak, maar ook met flame!dat ze maar snel weer beter mag zijn!!!!

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 01:04

Tja, als het mijn merrie was.. dan was ik al lang bij haar wezen kijken!

Uit je eerdere verhaal, merk ik op.. dat het paard wel de gedupeerde is..

Jammer dat je met zo'n ex te maken heb!

Iedere geval, veel sterkte..!
(Ze is wel de moeite waard om voor te vechten Knipoog )
Laatst bijgewerkt door Gracy op 08-12-02 01:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 01:08

Nou ik heb steeds al je verhalen gelezen, maar ik moet je zeggen dat ik er niet echt zoveel van begreep Verward . En dit is weer een erg merkwaardig verhaal, hoe kan je pony nu zomaar in een touw vast komen te zitten Verward en zich dan zo erg verwonden dat het been er half afligt Verward en dat het na een week er weer veel beter uitziet Verward . Sorry maar misschien ben ik wel vreemd, maar ik vat het niet echt meer Verward
Ow ja en ik vindt het ook vreemd dat je je pony wou laten inslapen?? Als er bij Demi ook maar 1 kans was geweest dat er iets gedaan kon worden dan zou ik dat met beide handen aangrijpen en haar laten helpen. Want laten inslapen dat doe je pas als het echt niet meer kan....zoals bij Demi en Nobby het geval was Verdrietig

Eliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 17:42

Ik snap het wel. Waarschijnlijk hebben de mensen waar ze nu staat, haar vastgezet om de stal uit te mesten of iets dergelijks. Dat heeft ze te lang vastgestaan (het halstertouw te lang) is daar achter gekomen met haar hoef, en heeft zo een hele tijd staan wroeten. Als je een hard halstertouw hebt, dan snijdt dat, en krijg je een wond. Wat ook kan:

Er ligt een strotouwtje in de stal, wat ik het stro is blijven hangen. Per ongeluk. dat is om de kootholte gaan zitten, en is een wond gaan vormen,.

En idd. Als het mijn pony was, was ik ook allang wezen kijken. Maar ja, misschien zijn er redenen waarom ze nog niet is geweest ofzo

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:16

kind, kind
WAAROM ga je er zelf niet heen??? jezus ik geloof je verhaal dan gerust wel maar ik kan er met geen mogelijkheid inkomen dat je dan niet even naar je geliefde paardje gaat kijken!!!!!!
Frusty Frusty Frusty Frusty
buiten de kwestie of dit allemaal waar is, we gaan uit van wel, vind ik dat echt onbegrijpelijk, er zou niks zijn wat mij tegenhield om erheen te gaan.
EN KOOP DE VOLGENDE KEER GEEN PAARD SAMEN MET JE VRIENDJE OP JOU LEEFTIJD
zo naief
en zoooooooooooooooo dom
moest gewoon mensen
sorry
en ik hoop echt oprecht dat het goedkomt en dat je flame uiteindelijk krijgt.
maarja (en nu slik ik de rest in..............)

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 18:43

Toeties schreef:
kind, kind
WAAROM ga je er zelf niet heen??? jezus ik geloof je verhaal dan gerust wel maar ik kan er met geen mogelijkheid inkomen dat je dan niet even naar je geliefde paardje gaat kijken!!!!!!
Frusty Frusty Frusty Frusty
buiten de kwestie of dit allemaal waar is, we gaan uit van wel, vind ik dat echt onbegrijpelijk, er zou niks zijn wat mij tegenhield om erheen te gaan.
EN KOOP DE VOLGENDE KEER GEEN PAARD SAMEN MET JE VRIENDJE OP JOU LEEFTIJD
zo naief
en zoooooooooooooooo dom
moest gewoon mensen
sorry
en ik hoop echt oprecht dat het goedkomt en dat je flame uiteindelijk krijgt.
maarja (en nu slik ik de rest in..............)

je hebt helemaal gelijk..
ik heb echt van mijn fouten geleerd
ik ga er ook zo snel mogelijk heen..
ik vind het verhaal zelf ook vreemd..
flame staat met dr zusjes in een loopstal, die mensen hebben balenhooi daarin staan dat ze kunnen eten..
flame is waarschijnlijk geschrokken, zij zeggen dat over de balen wopu springenmaar erin is blijven haken aan strootouwtjes, ze is dan denk ik daaraan blijven hangen, ze lag ook in een grote plas boed bij die balen..
ik vind het ook allemaal raar..
ik ga er ook weer heen..
ben 2 weken gelden nog geweest, maar die mensen laten me elke keer wachten op het station..
ik ben 16 en mn ouders willen nietr dat ik daarheen ga alleen
maar ik heb mn keuze over die rechtzaak enzo gemaakt
dat gaat niet door, ik heb zoveel dierenarts kosten...
ik werk veel, bijna elke dag na school, ik werk de ene keeer 18 uur in de week en de andere keer 20..
ik ben zo hard wezen sparen, maar als zestienjarige verdien je niet meer dan 460 euro in de maand en daar kan ik flame wel van onderhouden ook met mn extra gel wat ik spaar..
maar daarvan moet ik nu de dieren aarts betalen en een rechtzaak kan er gewoon niet bij en dan de stalling
ik betaal gewoon netjes alles, maar er komt een stop..

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 19:08

Neel schreef:
Ow ja en ik vindt het ook vreemd dat je je pony wou laten inslapen?? Als er bij Demi ook maar 1 kans was geweest dat er iets gedaan kon worden dan zou ik dat met beide handen aangrijpen en haar laten helpen. Want laten inslapen dat doe je pas als het echt niet meer kan....zoals bij Demi en Nobby het geval was Verdrietig

dit zal ik even uitleggen
flame kan waarschijnlijk(dat zeiden die mensen dan) niet meer berden worden, ze zal er altijd last van houden.

de dierenarts had geen hoop meer..

even tussen door , ik vertel wat die mensen mij hebben doorgegeven.

maar de dierenarts doet wat hij kan
de wond is zo diep,alles is beschadigd
het kan niet gehecht worden, omdat het een beweeglijk deel is
het is vorige week gebeurd, ik kreeg vrijdag een brief
ik belde op en het ging beter, ze kon er op staan
maar gisteren belde ik weer , de dierenarts had het gips vernieuwd.
het is heel erg ontstoken en ze gaat steeds meer achteruit, volgens de dierenarts
ze loopt steeds slechter en staat er nu niet meer op
ze zeggen tegen mij dat er weinig kans is dat het goed komt

ik moet nu zoveel betalen dat ik de rechtzaak niet kan laten doorgaan en haar dan ook niet meer kan onderhouden.

dat is het probleem nog niet dat komt nu
ik zal het zo duidelijk mogelijk uitleggen

ik kon kiezen of een rechtzaak of flame terug geven
rechtzaak valt nu af

dus moet haar terug geven
dan gaat ze terug naar mn ex, maar wat moet hij met een paard waar (waarschijnlijk) haast niks meer mee kan??
verkopen dus..
maar wie wil zo'n paard?

ik ken me ex echt heel goed
en ik weet dat hij haar zelf gaat slachten
het is niet de eerste keer dat ie dat doet

op de stal waar wij stonden werden wel eens beesten geslacht
de zoon van de staleigenaar is slachter en ik kreeg wel eens vlees mee naar huis enzo

ik ben gewoon bang
ik raak snel in paniek, dat weten jullie wel

ik denk dat het niet goed met flame gaat aflopen
ik heb verkeerd gedacht , maar op dat moment had ik haar denk ik in laten slapen
ze heeft zoveel pijn!!!!!!
maar daar gaat het ook even niet om

het gaat er ook om dat die mensen een beslissing hebben genomen, zonder toestemming
ze moesten kiezen, dat weet ik..
het is voor hun ook geen makkelijk e keuze geweest..

ik snap het allemaal wel, maar er komen problemen bij en ik raak er echt van in de war
de ene keer wil ik dit en de andere keer dat..

maar nu ga ik zoveel mogelijk werken en netjes de dierenarts betalen en als flame beter is dan gaat ze terug

voordat ik dit zeker weet, ga ik eerst naar mn advocaat en alles rustig bespreken
dit is voor mij de stap
ik ben wel al mijn geld kwijt, maar dat heb ik er voor over

aan de ene kant denk ik weer wat anders, dus dat ik haar beter in had laten kunnen slapen..
dan heeft ze geen pijn meer
geen rechtzaak meer...
door deze situatie gaat het op school slecht, thuis is het helemaal een ramp, ik heb mn ouders nix verteld over de dierenarts kosten
mijn ouders begrijpen niet waarom ik die moet betalen
het is een heel ingewikkeld verhaal
ik snap het zelf soms niet
ik ben 16 en heb een hele toekomst voor me, maar flame beinvloed voor mij alles en daarom gaat het thuis ook slecht
ik heb nog broers, mijn ouders kunnen niet alles voor mij gaan betalen

maar ik doe mijn best om flame nu beter te maken en ik ga goede afspraken maken met mn advocaat, misschien kan ik regelen dat mn ex flame gewoon aan iemand doorverkoopt dat ik weet dat het goed met haar afloopt
maar het belangrijkste is flame, en de rest komt daarna

ik probeer jullie het allemaal goed uit te leggen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 21:58

Ik twijfel aan je verhaal, maar goed. Als ik dit zo lees, dan denk ik niet dat ex in een paard is geinteresseerd dat niet meer bereden kan worden. Verkoop kun je dan ook wel uitsluiten, want niemand koopt zo'n paard.

Jijzelf moet ook weten of je dit de moeite waard vindt.

Dit beestje is nu alleen nog maar de slachtprijs waard en dat zal je advokaat ook beamen. Als je flame kunt kopen voor de slachtprijs van je ex, dan heb jij waarschijnlijk de kat in de zak en hij heeft geld.

Als je verhaal klopt zou ik het op de rechtzaak aan laten komen. De prijs die je ex noemt begrijp ik niet omdat de papieren op je naam staan. Hoe langer ik er over na denk hoe meer ik het gevoel krijg dat het verhaal rammelt. Ik snap dus niet dat je ex een poot heeft om op te staan.

Als je de rijdende rechter in schakelt of misschien breekijzer is je probleem veel sneller opgelost.

Ik ken iemand die een paardje heeft dat ook ernstig gewond is geweest aan het voetje, lag ook er half af. Heeft heel lang op de wei gelopen en een tijd lang gerevalideerd. Het is goed gekomen en doet weer in de sport mee. Er is heel veel zorg besteed aan het paardje en dat moet je je ook realiseren.

Als mijn paard in een situatie gebracht wordt die gevaarlijk is. Zoals jij aangeeft met rollen hooi en strotouwtjes stelde ik in eerste instantie de verzorgers aansprakelijk. Maar daar gaan we weer. Een nieuw topic...