Welk liedje past bij jullie paard????

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:32

Simply the best van Tina Turner(wereld nummer)

En veel nummers uit 1994 toen ik Felix kreeg(O.A Cranberries en Marco borsato)

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:18

When you say nothing at all van Ronan Keating..
Dat liedje heeft gewoon iets, en vlak voordat we Shakyra kochten, hoorde ik dat liedje op de radio.. zo verschrikkelijk mooi..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:29

'the cirkle of life' van Elthon John Party!! (weet niet precies of je het zo schrijft Verward maar iig het is geloof ik ook uit the loin king)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 21:06

Oh ja, I'm a beliver van de Monkeys, zie m'n onderschrift. Das Dien d'r liedje. Heb ik dagen mee in m'n hoofd gelopen toen ze tijdelijk weg ging. En nu ik haar vorig weekeind weer gezien heb weer.
Nog een klein tijdje vol houden en ze is weer thuis.

fjordentinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 00:21

Karin schreef:
Fjordentinker: jij bedoelt 'Colonel Hathi's March' oftewel 'The Elephant Song'.

Hup two three four
Keep it up, two three four
Hup two three four
Keep it up, two three four
Company, sound off!

(Ik heb de CD. Lachen )

haha jaaaa die bedoel ik Haha!
JA EEN OLIFANT LOOPT DOOR, tududututututuuuu, tududututututuuuu *LOL*

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 00:30

Ironic van Alanis Morissette Haha!

Daarbij ook nog Supergirl van Reamonn Lachen

HorseF@N

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 19:40

Bonita: Simply the best*Tina Turner. Tong uitsteken
Jamaica:the riddle*Gigi D'agostino.

Faustie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 19:54

May it be van Enya ... verschrikkelijk mooi liedje , moet ik altijd aan Ritchie denken ... de muziek beschrijft alles wat ik voelde toen ik hoorde dat ie verkocht was en ik had geen afscheid kunnen nemen ...
Ik mis hem zoooooooooooo ... Lief Prinsje van mij , love you forever ... (sorry moest er ff uit!!!!)

shariyerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 20:11

when the lady smiles,(the golden earing) omdat ik altijd blij ben als ik bij hem ben
en alive (jennifer lopez)omdat het zon mooi nummer is Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 20:17

Just cant get enough voor Marca'tje

Paulientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 20:55

Bij tarzan past I can´t stop living you van Phill Collis heel goed
Ook die man zelf (Phill Collins dus Knipoog ) Die is ook zo eigenwijs en nieuwsgierig enzo.
Ik had een x een docemantaire over hem gezien en hij leek was eigelijk een tarzan in mensvorm *LOL* Haha! Haha! Knipoog

annemieke21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 21:28

u never walk alone..hihihihi.....

bobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 22:04

soms hoor ik gewoon wat en dan moet ik metteen aanbobby denken

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 22:44

L'amours Toujours van Gigi D'Agostino. Mijn paard noemt eigenlijk Gigolo, maar ik kort dat af naar Gigi Cool
Het past erbij, ten eerste omdat hij ook Gigi noemt Knipoog en eens ik zijn vertrouwen heb gewonnen, hij heel aanhankelijk geworden is en ik heel veel vriendschap en liefde krijg van hem Lovers
xxx

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 02:06

Damn those eyes van kane!
Om de hele simpele reden,aan peet der ogen kan je gewoon zien hoe ze zoch voelt.
Zoals er in dat nummer oo gezegd word eyes don't lie!

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 23:00

opzij opzij opzij maak plaats maak plaats maak plaats want ik heb een ongelovelijke haast.... Schijnheilig

van Herman van Veen

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 15:20

Bij ´Shiny happy people´ waarvan ik de artiest niet weet denk ik altijd aan mijn vorige paard Lurano. Gewoon omdat hij bijna altijd vrolijk was en vaak hinnikte als ik eraan kwam. Haha!
Voor mij huidige paard Mercurius heb ik er nog geeneen. Komt nog wel denk ik Knipoog
Laatst bijgewerkt door * Ellen * op 09-12-02 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 15:20

Dat liedje 'Whenever I'm down, i call on you my friend' van wie weet ik even niet.
Het is een soort dance-plaat.

Zaterdag had ik les, en op de radio begon dat liedje. Mijn instructrice vond dat dat liedje heel goed bij ons paste. Leuk hé? Lachen

'All I want for Cristmas is you' van Mariah Carrey, daar swingt Pompidou echt zo leuk op! Daar wil ik later mijn 'kur op muziek 'op doen. Tong uitsteken

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 16:53

"Tyrone"van Erikah Badu, hihi, nee hoor, ik heb Baduh niet direct naar haar vernoemd. Dat nummer van Brian Adams uit "Spirit"vind ik wel heel gaaf. Baduh is mijn allesje, dus nummers als "Everything I do" enzo, zijn ook ok, en "Stronger" van de Sugarbabes, om de stompzinnige reden dat Baduh ervoor gezorgd heeft dat ik eindelijk over mijn ex aan het heenkomen ben (ja, die was echt bijzonder, maar ook een kl**tz*k). Als op stal op de radio "Nothing else Matters" van Metallica of "Around the world" van de Red hot Chili Peppers wordt gedraaid trek ik voor 5 minuten de stekker eruit.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 20:28

* Ellen *"]
Bij ´Shiny happy people´ waarvan ik de artiest niet weet denk ik altijd aan mijn vorige paard Lurano.
[/quote]

Dat nummer is van R.E.M., ik denk bij dat nummer altijd aan mijn eerste vriendje. Lachen

[quote="Anneke schreef:
Dat liedje 'Whenever I'm down, i call on you my friend' van wie weet ik even niet.

En dat nummer is van Groove Armada, bekend geworden door de Royal Club-reclame met die twee 'ijsmensjes'. Doet me aan m'n zusje denken, sinds ze die quote in haar onderschrift heeft staan. Knipoog

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 00:12

voor mijn aller eerste pony (melissa) is dat voor mij still loving you van de scorpions. toen ze net verkocht was hoorde ik dat nummer op de radio, en als ik dat nummer nu hoor denk ik altijd weer aan haar.

en mijn huidige paardjes, ik heb niet voor allemaal een nummer maar dat komt ook omdat ze niet allemaal bereden worden, daar ben ik dus iets minder intensief mee bezig.

daisy: heb ik meerdere voor oa I put a spell on you van cleedence clearwater revival (ze heeft me behekst,) the power of love van frankie goes to holywood (omdat ik haar heb terug gekocht) en jail house rock van elvis presley. daar heb ik ooit met haar een show nummer op gedaan en als ze dat nr. nu hoort wordt ze nog bijna gek. ik kan er zelf maar met moeite naar luisteren, heb em veel te vaak gehoort.

feline: die Moldau dat is een klassiek stuk, je weet wel van de reklame van barleduc.

dream: friday on my mind van gary moore en I want to break free van queen. 1 keer raden waarom.

en dat jonge spul, sue en barly zit ik nu zo te denken dat het nr. born to be wild van steppenwolf wel bij hun past, maar ja ze zijn nog jong.

en zo kan ik eigenlijk nog wel een poosje door gaan er zijn zoveel nr. waarvan ik denk dat ze we bij mijn paardjes passen.