oei Lepeltje21 dat is wel eng dan

@ Miss_Montana, prima verwoord! Zo bedoel ik het nou ook! Wel fijn dat je in de Ardennen zorgeloos kunt rijden, lijkt me heerlijk!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Maar ik zou me mateloos ergeren als er mensen waren die er niet horen en zou ze dat ook gewoon direct vertellen. Even netjes stilstaan en gewoon rustig uit leggen dat het een ruiterpad is en dat het niet bedoeld is om te wandelen.
Misschien leren ze het dan begrijpen. 
_Skess_ schreef:het is ook vaak griezelig wandelaars op een ruiterpad...vooral als ze kinderen hebben. Die vinden het nogal eens leuk om voor je paard te springen met de woorden:"mag ik hem aaien?" aaaaarghhh!
@ Marjo_x, als iedereen zich aan die regel houd dan was het een stuk makkelijker
Dat is ook het hele punt, gewoon een beetje fatsoen hebben.
Wat een actie
ze had zelfs nog tegen die mensen van de hardloopclub waar zij ook rent gezegd dat dat eigenlijk niet zo handig is, maar "zo vroeg zijn er toch nog geen paarden" was het antwoord geloof ik
maja die gaat dan toch op de rem dus dan lig ik ook op het pad 
was er iemand aan het hardlopen, dus wij netjes in stap/draf er voorbij en zeggen nog dat het een galoppeerpad is "ja maar ik ben toch ook aan het galopperen"
ik heb wel eens gehad dat er een stelletje lag te zonnen op het ruiterpad in de zomer.....die schrokken wel heel erg 

Ik zou echt flippen denk ik

Heb je mooie natuur mag je er niet eens met een dier doorheen

om die 5 meter om de modder poel.