Wat vinden jullie het leukste aan jullie lieveling

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 17:54

Het leuke aan passion vind ik:
-Het speelse: ik kan uren met hem spelen zonder dat hij zich gaat vervelen.
-het showen+crossen: als ik hem ff opjaag en andere paarden meerennen gaat hij zich bijna altijd uitsloven, staart in de lucht en draven maar Lachen of keihard galoperen.
-het uiterlijk: z'n kleurtje, koppie en bouw.

ik heb niet voor niks bijna een jaar gezocht voor mn droompony Knipoog

Jannelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:19

Odisse is gewoon supergrappig en eigenwijs. Ze gheeft een sterk karakter ook al is ze niet zo slim. Ze heeft niet zulke ruime gangen of zo, maar ze is gewoon heerlijk om relaxed mee buiten te rijden. Ze is ook heel nieuwsgierig: ze reed laatst bijna een sloot in omdat ze zonodig achterom wilde kijken. Als ze eejn grote vrachtwagen ziet wijkt ze uit, niet omdat het ecng is maar eerder omdat ze het leuk vind. Het is gewoon een vage pony en heel speciaal.
Capari is zo leuk omdat hij bij het hoevenkrabben bijvoorbeeld met zijn neus tegen je rugg gaat duwen (zachtjes) Hij is nog zo jong (ook nog een beetje dom (staat vaak zijn hoofd), maar heel zachtaardig en lief.
Odisse = stoere meid
Capari: verlegen jongetje

belcanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:33

dat ie lekker eigenwijs is en dat het een pittig paardje is daar hou ik wel van. en dat ie vol met verassingen zit en me volkomen vertrouwd. en natuurlijk omdat ie zo lief is!! en als ik dan de stal in kom hij me begroet en met zn hoofd tegen me aan duwt. hij is mijn lieveling!!!!! Lovers

Flootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:59

Het leukste aan Ynse vind ik dat hij zo heerlijk kan zoenen, echt lebbers van je wang tot in je nek en dat ook nog op commando! Vingers aflikken

Hij is stoer, braaf, mak en slim, maar heeft soms nog echt de uitstraling van een veulen. Lovers
Verder is hij enorm speels, een echte clown, ik lig regelmatig in een deuk om zijn rotgeintjes. Haha!

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 20:06

Het bezondere aan Lyra vind ik d'r uitstraling, ze kan af en toe zo trots van zich af kijken. Zo van: 'wat ben ik mooi, he?' En dat is ze dan ook!!!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:33

Hij kan zó lopen showen, en is een heel pittig ding, dat me nu wel vertrouwt. Ik heb het meestal wel voor bangere paardjes, zoals toen hij aankwam, en die dan 'opvoeden' en vertrouwen.
Dat vind ik gewoon fantastisch.
Maar ik ben weer offtopic aan het gaan Bloos .
Hij is ook echt een knuffel, dat is ook wel eens leuk Lovers .

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:50

Ik vind het zo leuk om te kijken naar Tica als ze aan het showen is, ze kan zo mooi lopen, vooral het gesnuif en dat staartje van haar Lovers. Verder is ze zo ontzettend cool, vind het heerlijk om met haar te tutten, nou ja ik vind ALLES leuk aan mijn lieveling Lovers:+::+:

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:55

Dat ze zo heerlijk nieuwsgierig is (wat is dat? Kun je dat eten?) en dat ze gewoon altijd blij en vrolijk is. Gewoon omdat ze best wel veel op mij lijkt Haha!

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:04

Alles is gewoon leuk aan ies!! Maar dingen die mij opvallen:

- uiterlijk (zo'n lekker sprekend koppie enz)
-showen (die staart in de lucht en lopen maar, onder het zadel én in de wei)
-eigenwijsheid (ik ken geen eigenwijzere knol dan ies..)
-lief en betrouwbaar (met rijden is ze super betrouwebaar, ze haalt wel streken uit en schiet weleens weg springt op zij maar ze zal altijd terugkomen als je valt bijv.)

nouja ik kan nog wel wat dingen opnoemen. Ies is gewoon een van de mooiste dingen die me overkomen is.. Lovers ies en ik = 1

Faustie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:05

Mijn droompony is en blijft mijn bloedmooi Prinsje Ritchie ...
Hij is zoals ik al supermooi, loopt geweldig, heeft een eigen karakter,is heel lief , ... het klikte gewoon!!! Kwijl Lovers

Faust is heel apart en niet iedereen kan er mee rijden of omgaan. Hij is ontzettend koppig, maar ook weer zoooooo lief ... De manier waarop hij me aankijkt als ie iets niet snapt of de manier waarop ie verschiet... alles is perféct!! Lovers

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:23

Lex is erg eigenwijs en gewoon schattig om te zien Lachen Ook merk je heel duidelijk aan hem wat hij heel leuk vindt en waaraan hij een hekel heeft..

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:50

ze is gewoon anders dan de rest (imo)
ze laat merken dat ik haar baasje ben.
zo zal ze wel een ander bijten, maar mij niet!
ik word vaak gebracht en later opgehaald
als ik dan weer opgehaald word, word ze opeens heel saggie, ik mag dus duidelijk niet weg. Lovers
'beschermt' mij tegen andere mensen ( maar doet ze geen kwaad)
ze laat gewoon duidelijk merken dat ze blij is met wat ik voor haar doe
en dat vind ik zo lief aan haar
ik leer haar nu steeds beter kennen
en vind haar met de dag geweldiger worden!
mijn super paard Lovers

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:58

Het leuke aan mijn Ret vind ik zijn eeuwige plezier in het rijden van SGW's. Volgens mij voelt hij aan naar wat voor soort wedstrijd we gaan en als we op een SGW aankomen, zie je aan hem dat ie op slag helemaal happy is Haha! zoo lief! Lovers

Wat ik nog meer super aan hem vind, is dat hij zodra hij de springring in gaat en de bel heeft gehoord, hij er altijd helemaal voor gaat.
Hij is weleens helemaal niet fijn te rijden op het voorterrein, maar zodra hij de ring in gaat, gaat ie super! Party!!

Verder vind ik het super van Ret dat ie overal plezier in heeft, als het maar afwisselend is.
Je maakt hem blij met een springles, een endurancerit, een buitenrit en een SGW! (en soms met een dressuurles Knipoog )
Hij geniet gewoon van het leven en zo hoort het ook!

Ret is mijn superknollie en ik heb erg veel bewondering voor hem Lachen Lovers .

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 00:59

Zo'n beetje alles!!

Zijn lieve hinnikje, zijn stoere gedrag, zijn karakter, zijn mooie, lieve koppie!, zijn eigenwijsheid, gewoon hoe hij is!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 11:18

1 van de dingen die ik van Melano zo leuk vind is dat ze echt voor je wilt werken! Ik heb het gevoel dat ze voor me door het vuur gaat.. Ook op wedstrijd, dan loopt ze te showen. Melano heetf over het algemeen niet zo heel lief karakter maar toch kijkt ze altijd vrolijk. Dat zeggen ook diverse mensen tegen mij dat ze zo'n vrolijke uitstraling heeft. Ze zal je nooit bijten of iets maar toch moet ze altijd chagereinig kijken als je voor het rijden de stal in komt. Na het rijden er is niks aan de hand en zijn de oortjes altijd na voren.. Dat geld ook voor onder het rijden. Ik heb zo'n hechte band met haar gekregen, al eigenlijk heel snel toen ik haar kreeg.. Lovers

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 13:59

Bij Shakyra dat verschrikkelijk eigenwijze karakter, en omdat ze soms zo lomp kan zijn.. maar wel leuk lomp, ik moet altijd ontzettend om haar lachen. Maar ze is ook echt een knuffelbeer Lovers

Bij Mazzel is het de uitstraling, maar ook zijn karakter.. en soms hinnikt ie alstie me ziet, das ook ontzettend lief Lovers

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 14:36

exel is op het ogen blik een knuffel ijsbeer en symmie heeft gewoon het karakter wat ik zoek. enthousiast, lief eigewijs heet hoofdje watdol is op eten rennen en knuffelen.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 15:33

Eigenlijk vind ik alles aan Bolivia leuk!
Lief hinniken als je haar naam roept of als je 'haar toontje' fluit, altijd bedelen om een snoepje (beentje in de lucht, jaszakken onderzoeken), lief koppie en een leuke uitstraling! Ze is gewoon het allerleukst!

Kenzo is mijn lievelings manegepaard, altijd al geweest, omdat hij zo'n ongelooflijke knuffel is op stal, hij is echt hardstikke lief. En jaloers als ik met het paard wat naast hem staat knuffel Lachen Met rijden is hij ook leuk! In de winter, als hij wat frisser wordt, gaat hij ook weer lekker maf doen Lachen

Bolivia & Kenzo, mijn twee superpaardjes! Lovers

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 15:36

Spirit schreef:
Eigenlijk vind ik alles aan Bolivia leuk!
Lief hinniken als je haar naam roept of als je 'haar toontje' fluit, altijd bedelen om een snoepje (beentje in de lucht, jaszakken onderzoeken), lief koppie en een leuke uitstraling! Ze is gewoon het allerleukst!

Hier ben ik het helemaal mee eens

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 18:39

Het leergierige, als ik zie hoe ze dingetjes oppikt, maar ook der karakter als ze iets zat is hoe ze erop reageert. Als ik der concentratie vraag en dat ze ff niet wil en bokt.

Net zoals een keer springen, dat ze geen zin meer had en zo de bak uit rende.

HorseF@N

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 19:15

Bij Bonita haar werklustige karakter, ze blijft altijd voor je werken. Ze zal je nooit laten 'vallen'... 't is geen knuffel maar ze zou je nooit kwaad doen... Ze houd het meest van kinderen, tegen volwassenen doet ze nog wel is naar (happen, maar ze heeft nog nooit gebeten en dat zou ze ook nooit doen),bijv. met het opdoen van een deken...

Bij Jamaica gewoon haar aanhankelijke karakter, dat is toch zo'n lief dier! Maar toch dat showerige... Als het erop aankomt dan gaat ze der echt helemaal voor, zoals op een keuring. Dan 'zweeft'ze door de baan... Jamaica is in tegenstelling tot bonita echt een knuffel, als je der poetst of der stal uitmest dan hangt ze het liefst tegen je aan van liefigheid.

Bij Fabiola (Femke) haar rustige brave karakter, ze laat wel zien dat ze er is maar ze zou nooit ervandoor gaan... Tis een gigantishe knuffel, zo doet niets liever dan knufffelen.... naja nou lieg ik, ze eet liever..

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 23:05

Sher heeft gewoon "iets", ik vind haar er leuk uitzien, ze heeft niet zo'n plat hoofd als sommige quarters. Verder is ze niet zo groot (ik houd niet zo van grote paarden), is ze heel erg braaf, maar af en toe ondeugend, dat vind ik wel leuk .
Tja, eigenlijk vind ik alles leuk aan haar, ze is gewoon perfect Haha! Schijnheilig

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 23:31

Ze is lief en moi en als ik haar zie ben ik helemaal verliefd op me paardje hahah Lovers Ze is heel slim en heeft een leuk karakter en ze rijdt lekker!

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 00:12

Maddox vind ik super omdat ik alles met hem kan doen. Je zet hem in je eentje op de trailer, kan hem overal in en uitladen, kan hem overal rijden. Kan springen, dressuren, loopt lekker aan de longe.
Verder is hij erg knuffelig (behalve als er eten in de stal ligt, dan is hij minder geinteresseerd).

Bolivia vind ik wat lastiger. Ik heb het nooit zo door gehad maar nu ik vergelijk met Maddox vind ik Bolivia erg op zichzelf. Ze is niet zo heel geinteresseerd in mensen en dat vind ik wel eens moeilijk. Ik heb op het moment vooral medelijden met haar dat zo slecht is verzorgd. Ik zal er ook alles voor doen om haar weer gezond te krijgen, maar mijn band met Maddox is toch sterker.

Ik ben wel blij dat Spirit het zo goed met Bolivia kan vinden! Lachen

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 00:19

Hmm... even denken...

- Ze wil graag voor me werken, al heeft ze af en toe haar buien...
- Ze is heel leergierig, ze vind het leuk om nieuwe dingen te leren, ze pikt het ook gauw op
- Ze luisterd het beste naar mij Haha!
- Ze heeft (voor mij) iets in haar ogen, ik zie dat bij wienig pony's (in totaal bij (3) en dat is heel speciaal... Lovers
- Ze is gewoon zo lief, niet alleen voor mij..
- Ze is hardstikke braaf, Robin (3 jaar) kan met haar over het hele erf lopen.
- Ze is heel knuffelig
- Ze is heel makkelijk in de omgang, loopt zo de trailer in, vind bijna niks eng, zal niet bijten of trappen
- Ze heeft een heel eigen willetje en is heel stoer naar andere paarden toe, een paard van 1.75 is bang voor haar Extreme duivel }>
- Ze is van mij Lovers Haha!

Ze is zo speciaal voor mij, ze is echt mijn alles Lovers