Julius is vandaag twee jaar geleden gestorven

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 22:57

Ook ik heb Julius nooit gekend, ik kende jullie ook allemaal niet, bokt bestond niet (geloof ik).
Ik heb ooit een keer door een zoekmachine de site van Heike gevonden en heb door haar dagboek Julius leren kennen.
Ik kwam regelmatig terug om te lezen, tot op die vreselijke dag, ik was ene paar weekjes niet geweest, las ik dat hij er niet meer was, je beschreef het zo mooi ik heb heel wat traantjes weggepinkt.
Sterkte Heike, succes met het zoeken naar een nieuwe cob, Julius zullen we nooit vergeten.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 11:22

2 jaar gaat snel voorbij!
mijn veulie is eind november 2 jaar overleden! Ik mis haar nog ontzettend en dat zal jij geheid ook doen bij Julius...

Nog heel veel sterkte!

Kusje Maaike

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 11:29

Ik hoop dat 4 dec toch een dag met mooie herinneringen was, buiten die ene nare herinnering.
Julius was echt een ontzettend mooie pony. Ook al is hij jong gestorven, ik heb uit je dagboeken begrepen dat jullie de tijd van je leven samen hebben gehad.
Sterkte in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat je snel een lieve Cob vindt.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 14:18

Polly schreef:
Ik heb ooit een keer door een zoekmachine de site van Heike gevonden en heb door haar dagboek Julius leren kennen.

Ik leerde Julius en zijn dagboek ook kennen door een zoekmachine. Al was dat vlak nadat hij overleden was. Ik hoop dat gister jouw dag toch het meeste was gevuld met leuke herrineringen aan hem.

Veel plezier met een volgende Welsh Cob. Hij/zij zal Julius wel niet vervangen, maar ik hoop dat je met die pony net zo veel leuke dingen mag meemaken.