Waar ben jij onzeker over?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

bobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 20:19

ik ben ook niet echt bang om te vallen als er een pony vervellendt is vraag ik gewoon(als degene er niet meer opdurft)of ik er dan op mag niet altijd zo verstandig want ik ben al een paar keer hard gevallen maarja
maar als ik de stal bij een vreemd paard in loop dan ben ik ook wel bang dat ze iets doen ik ben voor 1paardje je niet bang en dat is rambo echt een schat van een beesie
maar als ik op een paard zit ben ik weer nhiet bang voor pony's ben ik helemaal niet bang echt typische

bobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 20:21

Steef schreef:
Onzeker? Alleen wat paarden betreft, en dan meer in de vorm van niet goeds genoeg presteren/kunnen. Ik zie zo vaak mensen die 10 x zo goed zijn als ik ben, en telkens word ik weer geconfronteerd met mijn niet-kunnen. Voor een paard zelf ben ik niet bang, wel bang voormezelf, dat ik het weer niet goed genoeg doe.

dat heb ik ook

bobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 20:22

Merel Blom schreef:
ik ben onwisj onzeker over mezelf en me kunnen..
denk dat ik het VWo niet aankan, niet kan rijden en lelijk ben. Terwlij ik over anderen juist altijd heel erg positief ben..

daar heb ik ook heel vaak last van

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 20:43

Ik ben gewoon onzeker in het algemeen. Over alles dus in eerste instantie Knipoog. Met rijden was ik vroeger altijd bang om 'slecht gevonden te worden', iedereen reed beter dan ik in mijn ogen. Ik was bang om een paard te verpesten, om weet ik wat Haha!. Nu is dát wel weg, ik weet dat ik niet 'goed' rijd (wat is dan ook goed?) maar ik weet ook wat mijn sterke punten zijn. En nu helemaal sinds ik weer les heb scheelt dat een stuk, je hebt dan gewoon iemand die je begeleidt en die ik min of meer een stukje verantwoordelijk is voor jou rijstijl. Als ik nu door mensen gevraagd word hun paard te rijden vind ik dat gewoon leuk, en maak ik me er niet druk om of het wel goed zal gaan. Die mensen weten hoe ik rijd en vragen het dus niet zomaar, en bovendien kan ik nu gewoon niet beter dan dit Lachen.

Een ander punt waar ik nog wel last van heb is dat ik erg snel bang ben bij springen. Van de ene kant vind ik het super en wil ik ook graag wedstrijden gaan springen, maar ik ben ook ergens nog bang om niet uit te komen, achter te blijven in de sprong en dan te vallen of weet ik wat. Maar ik denk dat dat ook een stuk gebrek aan kunnen is, ik ben nu op zoek (lees, aan het sparen voor Haha!) naar een springzadel en dan wil ik ook goede springles gaan nemen.

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 01:06

ik word heel onzeker als er meerdere mensen in de buurt zijn
dan ben ik bang dat ik het niet goed doe
er niet bij hoor
het niet kan.
bang voor het paard dat niet, alleen als ze bv in de wei op je af komen stormen (vreemd paard) met hun oren naar achter
verder niet.
eigenlijk ben ik gewoon bang voor roddelende mensen
Haha!

Finesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 09:56

Springen, ik vind het erg leuk maar toch heb ik steeds als ik een hindernis nader van oh, ze weigert toch niet he... Ben eens een keer heel hard onderuit gegaan met mijn pony en boven op een hindernis beland. Sindsdien zit die angst erin en ben heel hard bezig om dat er weer uit te krijgen... Maar dat is heel moeilijk Scheve mond

Groetjes Jitske

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 10:03

Ik leer het nooit volgens mij, gisteren liep het paard weer niet goed. Ik zit momenteel in een dipje. MEt name met springen vraag ik mij dan af of ik ooit weer een parcours zal springen. Terwijl springen m'n eerste voorkeur heeft, ik vind het zoveel leuker dan dressuur.