Ik weet hoeveel verdriet je er nu al van hebt maar ik vind echt dat je de juiste beslissing maakt! Dit is het beste voor Lucky.
Ik ken mensen en die weten die beslissing niet te nemen en dan is het pas echt zielig. Dit is niet zielig hoor: dit is het beste voor je pony willen. Wat vinden ze er dan van als je je pony verkoopt omdat je er te groot voor bent of er gewoon geen tijd meer voor hebt? Ook zielig?
Als je je ei een keertje kwijt wil: ik ben 24/7 beschikbaar

).
En als je gewoon een baasje zoekt waarbij je langs mag komen weetje ook hoe het gaat met Luck.
met of zonder welsh.. boeie
en uitmesten kan ik eigenlijk ook niet meer zelf en mijn moeder heeft overbelaste schouders dus die kan het niet voor mij doen. Wij krijgen nou misschien een meisje die voor ons iedere dag kan uitmesten als bijbaantje want ik wil haar echt niet kwijt en voor alles voorkomen dat ze weg moet. Dus eigenlijk rijd ik haar op dit moment alleen maar voeren en de rest lukt gelukkig wel nog ( ze kwijnt niet weg hoor staat samen met een shetlander in een inloopstal) Maar echt erg voor je dat er gewoon zo rot wordt gereageerd alsof je voor je lol je pony wegdoet of zo