Pfff. Piaffe ruitersport.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Djaleesa

Re: Pfff. Piaffe ruitersport.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:03

Foutje kan gebeuren. Maar liegen heb ik wel een hekel aan. Eerst zeggen dat het al op de post is en later is het opeens niet op de post. Dat vind ik wel dat ze dan gewoon eerlijk moeten blijven zijn. Scheve mond

Jammer, dat het zo moest gaan.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:05

ik vind t ook jammer want ze hebben erg leuke spullen!

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:14

Ik vind het soms ook wel jammer ze hebben super spullen. Ze laten je alleen niet weten als er iets niet op voorraad is. Je moet ze altijd zelf mailen als je na een periode niks binnen hebt gekregen. Als ik er nu bestel dan mail ik altijd eerst of iets op voorraad is.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:19

xDramaQueen schreef:
ik ben geen voorstander van piaffe, ik bestel er ook niet meer, uitermate slecht zijn ze, als je geen webwinkel kan houden doe het dan ook niet, alles gaat mis bij ze, ik heb 2x besteld bij ze beide was een drama, mijn stiefvader heeft de 2de keer zelfs moeten dreigen met zijn advocaat, ineens had ik het de volgende dag binnen.

Hier ongeveer helemaal hetzelfde. Beide keren dat ik er besteld had, ging het mis. Bij de tweede keer was ik bijna naar de politie gestapt. Ze verkochten bij beide keren een artikel dat ze niet meer hadden. Dan, na een aantal dagen, heb ik contact met hun opgenomen. Ze zeiden mij dat het pakket de volgende dag verzonden zou worden en dat het klaar stond. Hele tijd niets ontvangen, waardoor ik weer contact opnam. Kreeg ik toen te horen dat ze me hadden proberen te contacteren (heb zelfs geen mailtje ontvangen, adres hadden ze thans wel) maar dat het niet lukte omdat ik verkeerde gegevens had doorgegeven. Ze hadden ondertussen al een andere jas opgestuurd in een andere foute kleur. Terwijl ze me dus eerder gezegd hadden dat het pakket klaarstond om verstuurd te worden!

Nee, hoe laag hun prijzen ook zijn, ik bestel er nooit of te nimmer. In mijn ogen doen ze niet hun best. Een foutje kan iedereen maken, maar het is toch wel opvallend dat ik vaak negatieve ervaringen bij hun tegenkom en over een hoop andere shops niets hoor.

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:23

Hmmm.
Ik heb tot nog toe alleen maar goede ervaringen met piaffe. Lachen

Gelukkig maar.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:26

Tieneke schreef:
xDramaQueen schreef:
ik ben geen voorstander van piaffe, ik bestel er ook niet meer, uitermate slecht zijn ze, als je geen webwinkel kan houden doe het dan ook niet, alles gaat mis bij ze, ik heb 2x besteld bij ze beide was een drama, mijn stiefvader heeft de 2de keer zelfs moeten dreigen met zijn advocaat, ineens had ik het de volgende dag binnen.

Hier ongeveer helemaal hetzelfde. Beide keren dat ik er besteld had, ging het mis. Bij de tweede keer was ik bijna naar de politie gestapt. Ze verkochten bij beide keren een artikel dat ze niet meer hadden. Dan, na een aantal dagen, heb ik contact met hun opgenomen. Ze zeiden mij dat het pakket de volgende dag verzonden zou worden en dat het klaar stond. Hele tijd niets ontvangen, waardoor ik weer contact opnam. Kreeg ik toen te horen dat ze me hadden proberen te contacteren (heb zelfs geen mailtje ontvangen, adres hadden ze thans wel) maar dat het niet lukte omdat ik verkeerde gegevens had doorgegeven. Ze hadden ondertussen al een andere jas opgestuurd in een andere foute kleur. Terwijl ze me dus eerder gezegd hadden dat het pakket klaarstond om verstuurd te worden!

Nee, hoe laag hun prijzen ook zijn, ik bestel er nooit of te nimmer. In mijn ogen doen ze niet hun best. Een foutje kan iedereen maken, maar het is toch wel opvallend dat ik vaak negatieve ervaringen bij hun tegenkom en over een hoop andere shops niets hoor.

ik zou het wel anders doen als ik die webshop had, ook omdat het een eigen winkel is nartuurlijk gewoon 2 aparte mensen op alleen de webwinkel zetten en als er iets besteld word gelijk kijken of het er is en contact opnemen als het er niet meer is oid. dan kan er nog weinig misgaan, hun doen alles fout, en het is echt geen foutje van 1x, er zijn vele mensen die zwaar ontevreden zijn.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:27

Hier ook alleen maar goede ervaringen met Piaffe, tja er kan overal wel eens iets fout gaan ze hebben het ook ontzettend druk. Lachen

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:28

Het toppunt toen was dan nog dat hun baas mij wou spreken en dat IK hem moest opbellen. Ik had zoiets van: als hij/zij mij wilt spreken, moet hij/zij mij maar contacteren. Ik ga niet internationaal bellen op mijn kosten omdat iemand anders mij zonodig wilt spreken.

Idd, ik hoor het vaker over hun.

jiehaaa

Ik had een paar maanden terug een deken besteld. Werd keurig op tijd geleverd, niks op aan te merken.
Maar wat ik wel heel apart vond, was hoe de deken was verstuurd. Gewoon in de doorzichtige plastic zak van de fabrikant, met een adressticker erop geplakt. Ik vond dit geen deugdelijke verpakking en heb dan ook contact gezocht met Piaffe (via de mail, want het had geen spoed). Ik kreeg vlot antwoord (keurig dus) maar het antwoord vond ik toch wat minder.
Dit was volgens hen wel een deugdelijke verpakking. Ik vind van niet, want a) zo'n zak gaat makkelijk open (druksluiting), b) de inhoud van de zending is nu wel erg duidelijk en c) de kans op beschadiging is groter met alleen een dun stukje plastic ipv een stevige kartonnen doos.
Voor mij is dat een reden om niet gauw meer een deken bij hen te bestellen. Want ik vind het totaal niet professioneel.
Volgens Piaffe deden ze dit altijd met dekens, en nooit bij andere spullen.
Ik heb uiteraard gevraagd waarom ze die dekens dan niet in een doos verstuurden, maar dit zou teveel tijd kosten.
Terwijl de andere dingen WEL in doos gingen.

Afijn, ik knap er toch wel een beetje op af, van een professionele winkel verwacht ik ook een bepaald niveau van zakendoen.

xDramaQueen

overal wel iets foutgaan? ze doen niet anders!
dit is de slechtse webwinkel ooit

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:30

Dat ze het druk hebben, prima. Maar daar hoor je als klant in mijn ogen weinig hinder van te hebben. Het kan altijd een keertje, met echte piekperioden bijvoorbeeld, of onderbezetting door vakantie/ziekte, maar dan nog... Als bedrijf wil je toch juist graag dat mensen tevreden klanten zijn en blijven? Dan moet je dat voorop stellen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:31

Helemaal mee eens, Jiehaaa. Maar als ze mij de ene keer vertellen dat het pakket klaar staat en later beweren ze dat het product er niet was, dan wijt ik dat niet aan een drukke periode. Ik heb daar een ander woord voor.

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:32

goed dat ik dit topic tegenkom, wou er iets bestellen, maar bij nader inzien zoek ik toch even verder!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:34

@ Tieneke, Ik ook. Knipoog

Toch zonde, zoals gezegd hebben ze best een heel leuk, uitgebreid en aantrekkelijk geprijsd assortiment. En een hoop klandizie. Kan je nagaan hoe goed de omzet zou zijn als ze erin slaagden om 90 procent van de klanten tevreden te houden! (Ik heb namelijk na alle bokt-topics sterk het gevoel dat het percentage tevreden klanten van de WEBwinkel een stuk lager ligt...)
Laatst bijgewerkt door jiehaaa op 07-01-08 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:34

Tieneke schreef:
Helemaal mee eens, Jiehaaa. Maar als ze mij de ene keer vertellen dat het pakket klaar staat en later beweren ze dat het product er niet was, dan wijt ik dat niet aan een drukke periode. Ik heb daar een ander woord voor.

amen, dit gebeurd met regelmaat, EERST checken daarna zeggen of het er nog is, ze zeggen altijd maar pakket staat klaar om er vervolgens een fout product in te stoppen (in de hoop dat we tevreden zijn) en te versturen

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:37

ik heb er meerdere keren besteld en gelukkig nooit narigheid gehad,het duurde alleen wel erg lang voordat je je bestelling binnen had....
heb een tijdje op een manege gewerkt en de paarden kregen allemaal een nieuw bit en teugels,verder nog een stuk of 30 paar beugelzooltjes en een partij beugelriemen....lekkere bestelling dus...
het geld was er al bijna een maand af voordat het pakketje binnen was.......gelukkig zat alles erin,maar als je haast hebt met iets te bestellen doe het dan niet daar!!
trouwens de kwaliteit is ook bagger!ik had 3 van hun dekens(waterdichte winterdekens)alle 3!hadden ze binnen 2 weken de bilkoorden eraf!!ik had gebeld en mocht ze terug sturen...maar dat is er nooit van gekomen.....

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:44

Volgens meerdere mensen had ik echt wel gegronde redenen om bij de politie aan te kloppen. Iets verkopen dat je helemaal niet hebt, mag gewoon niet. Is verboden. En zeker als er dan ook nog gelogen wordt.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:44

als ik wat bestel bij piaffe stuur ik er een mailtje achteraan of het op voorraad is, moet eerlijk zeggen dat het van de 20 x dat ik wat besteld heeft 1 x lang heeft geduurd DAARNA BEN IK GAAN VRAGEN OF HET OP VOORRAADIS, VERDER BESTEL IK BIJ INGRID VAN BERLO.NL

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:45

De kwaliteit is heus niet minder als bij andere zaken, dat ligt waarschijnlijk aan het merk. Ik haal er echt AL mijn spullen maar er is nog nooit iets kapot gegaan.

pandabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:47

Ik heb weleens een deken besteld en zou er een gratis halster bij krijgen volgens de website.
Halster zat er mooi niet bij.
Ach deken was toch al goedkoop zat dus ben ik er niet achteraan gegaan verder, maar netjes was het niet natuurlijk.

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:51

Ik heb dit gezeur al 2x met piaffe gehad en ik ben er echt HELEMAAL klaar mee! Voor mij gewoon geen piaffe meer !

( Kijk foutje kan, maar bied dan service en help de klant fatsoenlijk. Ik werd steeds afgescheept van hij is onder weg en blabla. Ze sturen je van hot naar her, nee echt een drama is het daar!)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:53

ik heb dit ook al eens gehad..
2 dekjes besteld...na anderhalve week nog niet binnen...na 2 weken zeggen ze ineens dat ze ze op hebben gestuurd want ze hadden ze niet op voorraad...kreeg ik de dekjes..waren het vz dekjes ipv dressuur wat ik toch echt vermeld had..dus weer terug gestuurd..duurde weer een paar dagen...dresuurdekjes waren niet meer te krijgen...nou fijn...heeft zo'n 3 weken geduurd toen maar andere dekjes gehaald!

en ik heb het ook met een vliegendeken gehad....ook eerst de verkeerde opgestuurd...dus weer terug gestuurd...kreeg ik 'de goede' zat alleen geen staartflap aan zoals in het tekstje bij de deken stond...heb het maar zo gelaten. m

Maar echt heeeeeeel irritant

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 13:03

jiehaaa schreef:
Ik had een paar maanden terug een deken besteld. Werd keurig op tijd geleverd, niks op aan te merken.
Maar wat ik wel heel apart vond, was hoe de deken was verstuurd. Gewoon in de doorzichtige plastic zak van de fabrikant, met een adressticker erop geplakt. Ik vond dit geen deugdelijke verpakking en heb dan ook contact gezocht met Piaffe (via de mail, want het had geen spoed). Ik kreeg vlot antwoord (keurig dus) maar het antwoord vond ik toch wat minder.
Dit was volgens hen wel een deugdelijke verpakking. Ik vind van niet, want a) zo'n zak gaat makkelijk open (druksluiting), b) de inhoud van de zending is nu wel erg duidelijk en c) de kans op beschadiging is groter met alleen een dun stukje plastic ipv een stevige kartonnen doos.
Voor mij is dat een reden om niet gauw meer een deken bij hen te bestellen. Want ik vind het totaal niet professioneel.
Volgens Piaffe deden ze dit altijd met dekens, en nooit bij andere spullen.
Ik heb uiteraard gevraagd waarom ze die dekens dan niet in een doos verstuurden, maar dit zou teveel tijd kosten.
Terwijl de andere dingen WEL in doos gingen.

Afijn, ik knap er toch wel een beetje op af, van een professionele winkel verwacht ik ook een bepaald niveau van zakendoen.

Nou, dan hoop ik toch echt niet dat mijn deken zo verstuurd wordt, en ik hou mn hart vast vanwege het geld.... Sigaar

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:19

ik heb nooit problemen met Piaffe gehad,
Alles optijd, en netjes zoals besteld.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:24

Ik heb half november een cap besteld, betaald, keurig op tijd ontvangen. Teruggestuurd, want pastte niet.

Maar ik wacht nog altijd op mijn geld.

De mailtjes die ik verstuur, worden beantwoord.. maar de manier waarop is niet klantvriendelijk "wordt aan gewerkt, hoor". En later kreeg ik mail terug naar aanleiding van mijn mail waarom het geld nog niet teruggestort is, reactie: "Ohh wat erg, verschrikkelijk, we gaan ervoor zorgen"..
Nou, ik wacht nog.

Morgen inderdaad eens bellen, ben benieuwd Lachen