Jammer, dat het zo moest gaan.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xDramaQueen schreef:ik ben geen voorstander van piaffe, ik bestel er ook niet meer, uitermate slecht zijn ze, als je geen webwinkel kan houden doe het dan ook niet, alles gaat mis bij ze, ik heb 2x besteld bij ze beide was een drama, mijn stiefvader heeft de 2de keer zelfs moeten dreigen met zijn advocaat, ineens had ik het de volgende dag binnen.
Tieneke schreef:xDramaQueen schreef:ik ben geen voorstander van piaffe, ik bestel er ook niet meer, uitermate slecht zijn ze, als je geen webwinkel kan houden doe het dan ook niet, alles gaat mis bij ze, ik heb 2x besteld bij ze beide was een drama, mijn stiefvader heeft de 2de keer zelfs moeten dreigen met zijn advocaat, ineens had ik het de volgende dag binnen.
Hier ongeveer helemaal hetzelfde. Beide keren dat ik er besteld had, ging het mis. Bij de tweede keer was ik bijna naar de politie gestapt. Ze verkochten bij beide keren een artikel dat ze niet meer hadden. Dan, na een aantal dagen, heb ik contact met hun opgenomen. Ze zeiden mij dat het pakket de volgende dag verzonden zou worden en dat het klaar stond. Hele tijd niets ontvangen, waardoor ik weer contact opnam. Kreeg ik toen te horen dat ze me hadden proberen te contacteren (heb zelfs geen mailtje ontvangen, adres hadden ze thans wel) maar dat het niet lukte omdat ik verkeerde gegevens had doorgegeven. Ze hadden ondertussen al een andere jas opgestuurd in een andere foute kleur. Terwijl ze me dus eerder gezegd hadden dat het pakket klaarstond om verstuurd te worden!
Nee, hoe laag hun prijzen ook zijn, ik bestel er nooit of te nimmer. In mijn ogen doen ze niet hun best. Een foutje kan iedereen maken, maar het is toch wel opvallend dat ik vaak negatieve ervaringen bij hun tegenkom en over een hoop andere shops niets hoor.
Tieneke schreef:Helemaal mee eens, Jiehaaa. Maar als ze mij de ene keer vertellen dat het pakket klaar staat en later beweren ze dat het product er niet was, dan wijt ik dat niet aan een drukke periode. Ik heb daar een ander woord voor.
jiehaaa schreef:Ik had een paar maanden terug een deken besteld. Werd keurig op tijd geleverd, niks op aan te merken.
Maar wat ik wel heel apart vond, was hoe de deken was verstuurd. Gewoon in de doorzichtige plastic zak van de fabrikant, met een adressticker erop geplakt. Ik vond dit geen deugdelijke verpakking en heb dan ook contact gezocht met Piaffe (via de mail, want het had geen spoed). Ik kreeg vlot antwoord (keurig dus) maar het antwoord vond ik toch wat minder.
Dit was volgens hen wel een deugdelijke verpakking. Ik vind van niet, want a) zo'n zak gaat makkelijk open (druksluiting), b) de inhoud van de zending is nu wel erg duidelijk en c) de kans op beschadiging is groter met alleen een dun stukje plastic ipv een stevige kartonnen doos.
Voor mij is dat een reden om niet gauw meer een deken bij hen te bestellen. Want ik vind het totaal niet professioneel.
Volgens Piaffe deden ze dit altijd met dekens, en nooit bij andere spullen.
Ik heb uiteraard gevraagd waarom ze die dekens dan niet in een doos verstuurden, maar dit zou teveel tijd kosten.
Terwijl de andere dingen WEL in doos gingen.
Afijn, ik knap er toch wel een beetje op af, van een professionele winkel verwacht ik ook een bepaald niveau van zakendoen.