Tja, heb deze verslaving ook... 's morgens eerst de paarden en dan pas de rest en als laatste van de dag. 's avonds nog de paarden voeren en knuffelen en daar tussen in heb ik nog een beetje tijd om te werken en m'n sociale contacten onderhouden, maar heb het liefst dat die contacten hier komen, zodat ik ze ff weer de paarden kan laten zien.... enneh ga ook niet op vakantie, kan echt niet...
Ja eerst heel erg bij een paardje maar mijn vrienden zijn vooral op de manege dus die zag ik toen wel maar toen even niet omdat het paardje wegging maar nu weer wel, wil ik het liefst al mijn tijd daar besteden.
Nou ja, verslaafd................ weet niet of ik het zo kan noemen. Het is wel zo dat ik elke avond en in het weekend 2x overdag naar mijn paard toe ga. Hierdoor is het wel zo dat ik dus door de week geen tijd meer heb om met mensen af te spreken, dus dat moet dan in het weekend. Heb dus wel minder tijd voor ze. Gelukkig zijn er bij de paarden ook leuke mensen, dus gebrek aan contact zeker niet.