Mijn vertrek

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 10:26

Wat een veranderingen allemaal! Heel veel succes en sterkte met je beslissing! En wie weet zien we je binnenkort weer op bokt!

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 10:41

Ik hoop dat je dit nog leest Mirte. Ik vind het ontzettend rot voor je dat je keuze om weer naar Duitsland te vertrekken op zo'n akelige manier tot stand is gekomen. Maar ja, het is dus niet anders. Het heeft wel behoorlijk wat consequenties ook met betrekking tot Flame. Jouw lieve, bijzondere Flame achterlaten... dat is nogal wat. Wel heel goed dat je in de eerste plaats aan hem denkt en zijn welbevinden op de eerste plaats zet, maar dat zal het niet makkelijker voor je maken.

Ik hoop dat je het naar je zin krijgt in Duitsland, dat alles een beetje te doen is, qua combinatie studie en bedrijf. Ook hoop ik dat je toch weer snel met Flame herenigd wordt....

Groetjes meid en zet hem op!!

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-02 11:00

Mensen allemaal ontzettend bedankt voor de reacties, ik zal jullie allemaal echt gaan missen!!
Als ik weer eens in Nederland ga ik wat bezoekjes brengen, en als er mensen eens zin hebben in een vakantie...
Om 3 uur vertrekt mijn vliegtuig pas, dus nog even van bokt genieten nu Haha!

Myke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 11:09

Hi Mirte,

Heel veel sterkte de komende tijd. Het is niet fijn om op deze manier je 'beslissing' te moeten doorvoeren. Ik wens je heel veel succes toe, ook met je studie. Het is niet niks dat je nu allemaal moet doormaken. Ik hoop snel dat je je lieverd weer kan zien. Ik vind het dapper van je dat je in de eerste plaats aan hem hebt gedacht!
Ik ken je persoonlijk verder niet echt, maar ik heb altijd met veel plezier je berichten gelezen. We zullen je missen op bokt!
Ik weet niet wat je behalve je ergste dierbaarste bezit hier allemaal gaat achterlaten, zo snel. Maar ik weet zeker dat je je erdoorheen gaat slaan. Kop op de toekomst tegemoed. En je komt vast en zeker wel snel weer terug om een keertje zo'n heerlijke strandrit te maken. Duitsland is niet zo heel erg ver. Goede reis zometeen. Geniet er nog even van Knipoog

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 11:13

Ik heb grote bewondering voor je dat je alles zomaar achterlaat. Ik weet niet of ik het zou kunnen iig. En wie weet... een keer een Boktmeeting bij Mirte naast de LunterenMirterit natuurlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 11:37

Ga Mirte, het ga je goed. Ik hoop dat je er snel je draai zult vinden. Bokt zal je missen......

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 12:09

Hè wat jammer zeg, dat je weggaat Verdrietig Wat vreselijk om je paard achter te moeten laten, maar gelukkig komt hij ontzettend goed terecht. Dat is wel een geruststellend idee. Heel veel geluk in Duitsland, hoop dat je alles een beetje snel op de rails hebt, en als je eens internet hebt, laat dan eens horen hoe het met je gaat.
Liefs, Marije