Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Shalbo schreef:Urielle schreef:O ja: op zich de galopovergang op de AC-lijn rijden. Klinkt simpel maar er zijn echt een heleboel paarden die niet goed aangegeven krijgen of ze links of rechts aan moeten springen en puur op gewoonte 'linkerhand is linkergalop' aanspringen.
Dit als aanvulling op Anne_GTI.
*schuldig*
Deze ga ik oefenen. Ik heb echt het gevoel dat mijn paard inderdaad denkt: linkerhand is linkergalop. Oef. Dat wordt moeilijk. Wel een héle goeie denk iK!!
edit: verkeerde quote...

Zo heerlijk, met je kop rijden...
asjemenou schreef:Je kunt ook gewoon op de linkerhand in de rechtergalop aanspringen
Is wel handig voor als je in de M zit en je paard valt uit de contra.
Ik schrik er altijd van hoe weinig mensen dan weer netjes terug in de contra aan kunnen springen.
Rosannee_ schreef:stelling nara binenn & buiten ridjen word je paar dook lekker soepel van, en bij een slangevolte bijv. telkens als je op de A-C lijn halthouden, maar af en toe ook door rijden, want anders stopt ie automatish op de A-C lijn

Dus ik altijd blij wanneer Sis vierkant stond, dacht dat het een teken was dat hij zijn gewicht goed verdeelde
Dus ik altijd blij wanneer Sis vierkant stond, dacht dat het een teken was dat hij zijn gewicht goed verdeelde
[/quote]
! Wel een goede oefening! Straks ook eens proberen.
_Sammie_ schreef:@Sisco4life: lekkere ronde voltes! Wel een goede oefening! Straks ook eens proberen.