Paardenspul-shop-verslaving...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 12:39

paasei wat veel schabrakken!!! Ik heb vaak van alles hooguit 2, wel erg goede kwaliteit. Ik heb mijzelf al voorgenomen mijzelf als kerstkado die Anky Technical Pad te geven!! Voor mij mijn zandkleurige bandages! Geweldig wat istie mooi!!! Hier istie trouwens 45 euro.

Verder heb ik net ´even´ een pessoazadel gekocht...o ja en een buitendeken en springschoenen. O ja en nieuwe rijbroek en sokken...oliebol he...geen wonder dat ik blut ben!!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 12:45

Gail schreef:
Ik heb mijzelf al voorgenomen mijzelf als kerstkado die Anky Technical Pad te geven!! Voor mij mijn zandkleurige bandages! Geweldig wat istie mooi!!! Hier istie trouwens 45 euro.

Gelukkig, ben dus niet de enige dwaas,
ik vond hem zooo mooi! Juist omdat hij zom simpel is!

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 13:49

Nou dit doe ik dus echt niet, want dan voel ik me alleen maar schuldig over het geld dat ik heb uitgegeven en heb ik er toch geen plezier van.

wat is trouwens het voordeel van klitteband lussen? Ik vind die gewone handiger.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 13:55

Je hoeft er niet van af te komen hoor Sjuim, want ik open eerdaags mijn eigen online zaak en volgens mij maak je me rijk Haha! Knipoog

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 16:15

ik ben wel erg maar niet zo erg Clown

(zoveel salaris heb ik niet eens) maar ik heb vooral een deken verslaving ik heb mystery nog geen jaar maar ik heb er al een stuk of 10 Haha! en dat voor 1 pony.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 17:44

Karin"]
[quote="Dennis schreef:
Ik zit nu met heel veel verschillende dingen die ik niet erg vaak gebruik.

[BM] Bokt "Snuffelmarkt" 30 NOVEMBER!!! Tong uitsteken
[/quote]

Ik ben wat dat betreft vreselijk: ook als ik dingen niet vaak gebruik, komt het niet in me op om ze te verkopen. Je zal het maar weer eens nodig hebben ...
Pessoa-onding is daar zo'n voorbeeld van: ligt ongebruikt in de kast, maar ja, je weet maar nooit!

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 18:31

klink misschien raar, maar als ik iets leuks zie wat ik graag zou willen hebben, zie ik gewoon even in een flits wat ik later allemaal wil kopen en moet betalen, en dan stop ik vanzelf Haha!

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 21:29

Lia heeft vanmiddag een rondgenaaid hoofdstel voor Lisa gekocht want "dat staat zo leuk bij d´r koppie", was er alleen maar van een bekend , dus duur, merk en er moest ook nog een K&K conrad bitje in.
En ik maar weer schrikken bij kassa, winkelende vrouwen

clau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 21:50

Ik heb ook die verslaving.....Wat ik gekocht heb de laatste 4 weken:
1 rijbroek pikeur janett
2 keer rijbroek Anky
2 sjabrakken
dressuurzadel kieffer
hoofdstel kieffer
rijlaarzen mountain horse
jas mountain horse
anky Blouse
anky jasje
2 halsters
Schaam Schaam Schaam.....Ik ga voorlopig echt niet naar de ruitersportzaak.....
Oh, ik moet wel zeggen dat het koopjesweek bij ons was, dus sommoge dingen waren wel afgeprijsd...

Vivian

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 22:30

Ja ik ken het,zodra ik Hyporama binnen kom het er een knop om en koop ik alles wat ik wel hebben.Soms toch ergenis van me moeder....

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 23:47

Hmmm... ik vond dat ik vanavond nog wel wat mee mocht nemen, aangezien het mijn laatste dag was bij Divoza Haha!
Heb een gave schabrak van Harry's horse meegenomen, lichtblauw, maar niet dat enge babyblauw met een donketblauw/witte bies, een paar sokken en antraciet bandages voor bij mijn Eskadron schabrak Haha!

Voorlopig mag ik niet meer sjoppen (behalve morgen op de snuffelmarkt0 Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:19

Ik moet echt nog een keer een lekker zacht, dik schabrak voor mijn paardje(zeker nu hij weer kaal is en mijn nepbonte tot op de draad versleten is Huilen ). Vind ze alleen zo vreselijk duur dat ik niet zo goed kan kiezen...Haha! Wacht nog op een leuk schabrak op bokt ofzo Lachen

Heb deze maand verder alleen een singel gekocht, omdat ik zo'n goedkope Nylon had voor mijn veelzijdigheidszadel(waar ik eigenlijk altijd mee rijd) en daar kreeg hij plekjes van. Maar die verder heerlijke singel heeft dus elastiek en ik weet nu dus dat ik dat waardeloos vind. Van Siesti dus nog een leren singel zonder elastiek overgekocht deze week *LOL* (hoop dat de PTT geen gekke dingen gaat doen Haha! ) Die andere singel moet dus eigenlijk maar weer weg, maar je weer maar nooit hè?! Lachen

Verder moet ik de schuur en de kasten nodig eens opruimen, want volgens mij hebben we heel veel spullen liggen die we niet gebruiken Bloos Daarom koop ik ook niet zoveel meer Knipoog Ik was op zoek naar een rijbroek die een vriendin wil lenen voor een westernwedstrijd en voor een witte voor My Dominique en ik vond dus zelfs twee witte rijbroeken in de kast...Bloos

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 21:10

Maar als je in de winkel komt, en er is weer een nieuwe collectie, is het ook heel moeilijk om je in te houden. Ik ben ook een beetje dekjes-verslaafd. Er zijn altijd mooiere!!! Maar als je nou de volgende keer bij elk ding dat je kopen wilt, bij je zelf nagaat of je het nou echt nodig hebt...( waarschijnlijk hoef ik dan nooit meer wat te kopen...Clown)

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 22:20

dana schreef:
wat is trouwens het voordeel van klitteband lussen? Ik vind die gewone handiger.

Mijn zadel heeft een ander soort singelsysteem, waarmee ik gewone lussen niet kan gebruiken en klittenband moet hebben.

Mijn score van november:
- Casco cap voor mijn vriend
- Nieuw halster met touw (oude was nog wel goed, maar deze was erg mooi)
- Geruit shabrak (wel in de aanbieding)
- Handschoenen (ook in de aanbieding)
- Sokken (van die geruite, ook in de aanbieding)
- Dikke fleece trui voor mezelf
- Waterafstotende uitrijdeken
- Goede longeersingel

En ik heb het echt allemaal nodig Schijnheilig

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:04

Tja, ik heb voor mijn eigen sinterklaas gespeelt Haha! Haha! Haha!

Géén technical pad maar hele mooie schrabrak van Eskadron
Harry´s Horse jasje in Mountainhorse stijl
koper ongebroken trens
Petrie Laarzen elite........ Tong uitsteken

Eet vanavond brood.. Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 21:02

gevolg van 3 ruitersportzaken in 1 dag:
Kentucky Jas ($$$)
Mountain horse schoenen
handschoentjes
en nog veeeeeeel meer klein spul

nog in de planning:
pikeur rijjasje
eurostar Diana rijbroek wit
en vanalles wat ik nog tegen ga komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 21:31

Bij Flyinge zit ook een briljante ruitersportzaak, en daar hebben ze alles, maar dan ook echt alles van... Horseware! AAAAARGH! En aangezien ik een paard heb dat alleen maar Horseware draagt... Ik ben nu dus zelf ook de trotse bezitter van een enige echte horseware wollen muts. Pling

Mijn laatste uitspatting was een waaaaanzinnig mooi kort Musto-jasje (ihkv van mijn Big-Diet-rot-op-ik-mest-gewoon-stallen-experience) in heel mooi warm geel met een donkergrijze binnenkant Kwijl

Voor de geinteresseerden: www.ryttare-hast.se

marel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 22:34

Ik ben ook enorm koopziek met paardenspullen, het moet ook altijd het meest luxe en mooie zijn, niet eens bewust, onbewust loop ik al naar spullen toe die vrij aan de prijs zijn.
Laatst had ik mijn Daaleman zadel naar de zadelmaker gebracht, dat zadel heeft zo'n prachtige roodbruine kleur. Wilde alleen een ander hoofdstel erbij, en kon geen andere vinden dan een kwijlie passier hoofdstel, een geweldig mooi model. Maar pijnlijk voor mijn bankrekening. Toch maar gedaan, nog maar wat overuurtjes maken dan maar.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 00:17

Ik zou willen dat ik kon kopen wat ik wilde. Mijn pony's hebben alles wat ze nodig hebben. Tuurlijk zie ik dingen die ik mooi/leuk vind, maar ik heb simpelweg het geld niet om elke maand nieuwe shabrakken te kopen. Ze hebben er allebei 4, en daar doen ze het maar mee. Ik geef niks om merken, ik hoef niet met alle geweld een stubben of kieffer hoofdstel of weet ik veel. B, en soms zelf C merken zijn voor mij goed genoeg.
Ik heb ook het voordeel dat ik totaal geen modemens ben. De zandkleurtjes vind ik erg leuk, het babyblauw absoluut niet. Jamaica loopt nog steeds in het bordeaux, en dat is nog steeds mijn favoriete kleur, ondanks dat het al jaren uit schijnt te zijn

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 12:39

Nou, Stubben heeft anders een prachtige bordeaux schabrak en er hangen tegenwoordig ook hele mooie bordeaux halsters dus ik denk niet dat die kleur uit is.

Het grappige is dat mensen soms verbaasd zijn dat ik dure spullen koop, maar ikheb duis juist niet tig schabrakken: ik heb een goede bontschabrak voor onder mijn springzadel en een voor onder mijn dressuurzadel en een wedstrijdschabrak, verder nu dus een hele mooie voor onder het dressuurzadel gekocht. That is it! Valt mee toch?

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 18:42

Haha dat heb ik dus ook
Heb net schuine stijgbeugel blokjes, ik wil nu graag een nieuw shabrakje, halster, halstertouw.

Termo rijlaarzen, rijbroek en eigenlijk een nieuw zadel.

Wat is het toch fijn dat het kerst word en dat ik 13 januari alweer jarig ben Tong uitsteken

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 19:48

Het gaat mij totaal niet om merken,
als er morgen een goedkoop, nieuw merk op de markt komt genaamd: Pollie en ze hebben mooi spul dan koop ik dat.

Alleen het feit is dat over het algemeen dat Pagony, Harry's Horse, Mister Ed, Silver, Imperial etc etc etc niet kunnen tippen aan Passier, Sommer, Horse Ware, Anky etc.
Ik vind Kieffer en Stübben over het algemeen ook nog niet goed genoeg.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 21:33

dat is het verschil in eisen denk ik sjuimpje.
Ik heb een global fleece zweetdeken, en die bevalt me super! Dubbele voorsluiting, kruissingels. Paard nat, deken op, na een kwartiertje liggen op de deken druppeltjes, en de onderkant van de deken (die dus op het paard licht) is kurk droog.
Mijn zadel is een Nedhorse. Dit is een imitatie Grand Gilbert. Verschil? Zo'n 1500 euro (aangezien de echte 2000 euro schijnt te kosten) en een iets vlakkere zit. Tuurlijk zal het ook in de kwaliteit verschillen, daar twijfel ik niet aan. Maar voor mij is het goed genoeg.
Mijn hoofdstellen hebben niet eens een merk geloof ik.
Ik heb wel per ongeluk sprenger beugels, maar dit omdat ik het zadel kompleet kocht en ze alleen nog maar sprenger beugels in vooraad had.
Jamaica heeft een pagony deken. Hij is stevig, goede pasvorm, en ik vind hem ook nog mooi.
Tja, wat wil ik nog meer????

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 22:13

hey
das bij mij net zo. Mijn zadel is een Jorge Canaves Diamant (tweedehands dan nog wel), maar krijg nu een nieuw (Wintec 500 dressuur) niet bepaald het duurste dus. Ik heb 2 hoofdstellen, van het merk "Royal" das ong 30€ per stuk. (ook niet duur dus)
Verder zijn staldeken: 39€ in een Aveve-winkel (weet niet of dat ook in nederland is)
Terwijl andere dingen dan weer wel wat meer gekost hebben, maja. Ik koop waar ik zin in heb. Ik had deze maand een regenuitrijdeken nodig, keuze tussen de BR van 43€ of de Horseware (dacht ik) van 95€ was mijn keuze snel gemaakt hoor... Ik moet nl nu alles zelf betalen wat ik nog nodig heb en ook de hoefsmid. En doe dat maar met 150€ op de maand he. (hoefsmid al 66 en moet ook nog geld overhouden om eten te kopen in Gent waar ik studeer)
Maar goed, mijn ouders leggen wel bij voor het nieuwe zadel en dat vind ik al fantastisch. Moet dan ook wel nieuwe dekjes (2) voor dressuur. Heeft er iemand een foto van die Anky pad???
xxx