Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

! 
.
Beetje zeuren dat dingen uit de mode zijn.. tsss..... Inplaats van dat ze iemand anders gewoon lekker laat dragen/doen wat die wil??
, veelste duur en ik vind de lelijk
. 

.
Vind het ook wel een grappig verhaal eigenlijk
Maar hoe komt ze er in godsnaam bij zeg......
gek meisje..
Dan wil ze niet weten hoe ik eruit zie; ik rijd in een roze pyjamabroek met gele aapjes erop, met daaronder blauwe sokken (over die broek heen, dat ''gangstah'' gedoe wat ze ook met trainingsbroeken doen) en afgetrapte gympen, daarop heb ik dan in de zomer een kort topje en in de winter een vest die me 2 maten te groot is. Ik zorg wel altijd dat Pardusz spierwit is (voor de gezondheid en doorbloeding poets ik gewoon veel), maar hij heeft dan wel een vieze kleur geruit dekje op wat ik ergens onder de troep vond. Dit ligt trouwens perfect onder mijn zadel, in tegenstelling tot die peperdure Anky die ik aangeschaft heb. En weet je wat? Ik vind mijn look stoer en het is ook nog eens lekker goedkoop. 

Ik vind zelf de Anky pads ook erg lelijk en ze passen niet eens goed onder mijn zadel
Elinee schreef:mode kun je kopen, rijden moet je kunnen
moet je niet doen
ook goed hoor
maar geen merk 

Goed dat je voorbij bent gereden..!
en dan zo'n niveau

(niet dat ik nou wat tegen Friezen onder het zadel heb hoor, maar daar krijg je dr wel lekker mee de kast op
)