Wat een triest kind! Wat maakt het nou weer uit wat voor dekje je op hebt?! De ene vind een ankypad mooier en de ander een harry horse.. Laat iedereen gewoon doen wat ze zelf mooi vinden..! Ik vind een harryhorse trouwens heel leuk! x
ach, die moest vast iets compenseren (misschien kan ze niet rijden???). Je had haar moeten vragen, wat ze in hemelsnaam in het bos te zoeken had. Anky is in, maar absuluut niet origineel...en ik heb lekker ook geen anky pad.
Ik had echt precies hetzelfde gedaan als jou. Damn wat was ik boos geworden op dat mens. Beetje zeuren dat dingen uit de mode zijn.. tsss..... Inplaats van dat ze iemand anders gewoon lekker laat dragen/doen wat die wil?? Naja sommige mensen....
Enne ik heb ook geen ankypads hoor , veelste duur en ik vind de lelijk .
Wat een verhaal zeg! Ik moest er wel om lachen. Om jou reacties. Je mag toch zelf weten met wat of hoe je rijdt? Leuk dat je ijslander uit haalde Wat een muts zeg!! Ze had vast niks beters te doen!
Jeetje, ik zou na die eerste opmerking al vol verbazing zijn en gewoon door rijden, Jeutje, wat maakt het nou uit of iets uit de mode is, als jij het mooi vind? Staat nog nergens in een reglement dat je iets wat uit de mode is niet mag dragen
Je had af moeten stappen en modder op haar dekje moeten smeren, opstappen en wegrijden..... Vind het ook wel een grappig verhaal eigenlijk Maar hoe komt ze er in godsnaam bij zeg......
Ik zou er helemaal niks meer over zeggen, wat een gek mens! Maar..ik zou ook niet riskeren dat mijn paard die van haar trapt, als zij echt gewond was geraakt, of jou of haar paard dan had je echt een probleem en die fries kan het niet helpen dat hij zo'n vreemd baasje heeft. Volgende keer gewoon je paard inhouden en omdraaien gek meisje..
Wat maakt het uit waar je mee rijdt? Ik zie het punt niet hoor.. Wat een raar kind zeg.. Dan wil ze niet weten hoe ik eruit zie; ik rijd in een roze pyjamabroek met gele aapjes erop, met daaronder blauwe sokken (over die broek heen, dat ''gangstah'' gedoe wat ze ook met trainingsbroeken doen) en afgetrapte gympen, daarop heb ik dan in de zomer een kort topje en in de winter een vest die me 2 maten te groot is. Ik zorg wel altijd dat Pardusz spierwit is (voor de gezondheid en doorbloeding poets ik gewoon veel), maar hij heeft dan wel een vieze kleur geruit dekje op wat ik ergens onder de troep vond. Dit ligt trouwens perfect onder mijn zadel, in tegenstelling tot die peperdure Anky die ik aangeschaft heb. En weet je wat? Ik vind mijn look stoer en het is ook nog eens lekker goedkoop.
Daarbij komt dat ik die domme tutjes met hun roze oornetje, roze dekje, bandages, peesjes, rijbroek, shirtje, ditje, datje en uiteraard bijpassend caphoesje vierkant uitlach. Ik vind het werkelijk geen gezicht. Zij kijken mij dan heel arrogant en bespottend aan, maar uiteindelijk voer ik de boventoon aangezien ik niet meer bij kom van het lachen waardoor zij meer voor lu.l staan als ik. Wie het laatst lacht..
Bizzybijtje: dat had ik echt heel vet gevonden als ze dat gedaan had.
Ik had mijn paard op een veilige afstand hoor, de Fries kwam dichterbij en ik kan ook niet door de bomen heen toch! Mijn merrie dreigde al heel vaak, ze trapt echt niet zomaar. Toen was het wel even raak ja.
Hahha modder op haar dekje smeren was wel een goede geweest Ik vind zelf de Anky pads ook erg lelijk en ze passen niet eens goed onder mijn zadel
whahah, sorry maar ik moest echt heel erg lachen dat je je er al zo veel van aan trekt moet je niet doen wat maakt het nou uit dat je geen merk heb ik heb een dekje van de welkoop ook goed hoor maar geen merk
wat een dom wicht dat meisje, hoe oud was ze ongeveer denk je??
Niks van aantrekken! Ik heb juist helemaal niks met setjes en andere mode accesoires voor een paard. En waarom zou je 'minder' zijn als je niet met Anky rijdt of hoe dan ook? Wat een onzin.. Goed dat je voorbij bent gereden..!
Ik trek het me niet aan hoor, maar ik word gewoon boos om het feit dat ze denkt "alles te zijn". Daar kan ik als persoon gewoon echt niet tegen en daar kan ik me kwaad om maken. Niet zo zeer om haar opmerkingen.
Ze was een jaar of 17/18 denk ik, mijn leeftijd dus en dan zo'n niveau
Haha volgende keer moet je zeggen dat ze die Fries voor de kar moet zetten, waar die thuis hoort (niet dat ik nou wat tegen Friezen onder het zadel heb hoor, maar daar krijg je dr wel lekker mee de kast op )