Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

arnjojo schreef:Ook al heb je drainage, dit weer laat alles onder lopen. Echt balen, maarja ik heb een binnenbak
Maar ook onze longeerbakken zijn ondergelopen, onze buitenbak is nog wel goed te rijden.
Maar het heeft dagen lang geregent en heel even is het dan droog geweest en dan gaat het weer plensen wat kan dat nou overleven?
Groetjes
En gelukkig hebben we hier geen last van steekvliegen oid.
en ik dacht dat onze bak erg was (onderschrift)... wij wijken al een paar weken uit naar de manege en sinds deze week mogen we gebruik maken van de bak van de buren, die dus wel goed aangelegd is..... onze bak is gewoon een omheind stuk land waar zand op ligt
arnjojo schreef:Het is maar net waar je in nederland woont, hoe hoog of hoe laag je zit. Met rivieren en dergelijke he!
. (nou ja, droog...)
. En in het donker langs onze superdrukke, smalle straat durf ik niet. En de bak afhuren voor Tigo die hooguit een kwartiertje mag stappen of 10 minuten longeren, heeft ook niet zoveel zin.

. Onze gewone bak is wat nat, maar het is te doen. De menbaan (waar ik gewoonlijk meestal rij) ziet er nog aardig uit. De round pen is helemaal droog, dus ik heb vanmorgen lekker grondwerk gedaan met mijn paard.