Jaaroverzicht van Pretty Woman.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mickey

Re: Jaaroverzicht van Pretty Woman.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 10:30

Ik verplaats dit topic even naar EJL-ITP Knipoog

Een jaar lang Boktpaarden en Boktpony's In the Picture

Mickey schreef:
Wat gaat een jaar toch hard hè?
Een jaar lang hebben we weer mogen genieten van jullie foto's op HAW en (J)ITP. Vele van jullie zijn ook al druk met jaaroverzichten in de weer. Speciaal om die allemaal bij elkaar te zien is er een tijdelijk forum in het leven geroepen. (Op die manier kunnen HAW en (J)ITP gewoon voor de andere foto's gebruikt worden Knipoog )

Let wel op, hier gelden in grote lijnen dezelfde regels als op HAW & (J)ITP. Denk daarbij aan :
  • niet meer dan 15 foto's
  • Reageer op een respectvolle wijze naar elkaar
  • Blijf ontopic.

Wie zijn hier welkom?
Alle bokkers van jong tot oud!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 15:19

NathalieBerg schreef:
Zeker duidelijke vooruit gangen !

Ga zo door
Liefs nathalie

Dat hopen we dat we zo door mogen gaan Ja

Ze staat helaas al twee weken stil ondertussen door examens en weer! (wel op weide wel te verstaan)

aukje91 schreef:
Wauw wat een vooruitgang! Lijkt me geen makkelijk paard zo te lezen, knap hoor OK dan!

Zeker niet...Ja, wel als je gebruiksaanwijzingen er bij krijgt. Maar die kreeg ik helaas niet...Heb ontzettend veel van haar geleerd!

KiWiKo schreef:
ik ga zo je post verder lezen Lachen Lachen

DIE OPMERKING VAN DE JURY Haha! Haha! Haha!

*klimt weer op de bank en gaat serieus verder lezen*

nu kan ik er idd ook heel hard om lachen maar toen vond ik dat absoluut niet grappig Nagelbijten / Gniffelen *LOL*

KiWiKo schreef:
Tjees meis, wat ben jij handig geworden van deze merrie Lachen Lachen

super joh!!!

wat je allemaal al niet kan bereiken met gewoon doorzetten en blijven zoeken naar wegen om het WEL voor elkaar te krijgen

Super hoor!!

Je mag echt wel heel trots zijn op jullie!!!

Ben ook ontzettend trots, vooral op haar dan...Ik ben inderdaad weer een stukje handiger geworden en ik vind nog elke keer dat ik haar rijd dingen waarvan k denk 'oh zo gaat het wel!' het is echt gewoon blijven zoeken, als ze iets niet wil kan je niet blijven doordrijven want dan word ze gewoon nog koppiger, dan moet je gewoon wat anders zoeken en dan doet ze het plots wel. Ze heeft weken dat ze iets écht niet doet. En dan kruip je er op een dag op, heeft ze dat knopje omgezet, doet ze het perfect... Nagelbijten / Gniffelen Dan heb je wel even zo iets van: 'verrekte merrie je kon het wel Nors opkijken' maar aan de andere kant ook weer van: 'yeah tis gelukt!' Clown Maar dat zal typisch merrie zijn? *LOL*
(of het is iets wat in de lucht van mijn stal hangt want Ex had die kuur ook van tijd)

Oakland1990 schreef:
Echt een merrie om trots op te zijn! Rijd je deze winter A mee?

Nee Lachen Ik weet niet of ik wel veel wedstrijden mee rijd deze winter. Ik wil haar sowieso rustig voorbereiden op de A en als het aan mij lag starte ik nog een seizoen in de E. Ze is nog niet klaar voor die A. Ze moet nog leren dat de ring geen paard-etend monster is en in de E heb ik alle tijd om dat op te lossen maar in de A niet meer....Dus eigenlijk zou ik haar liefst gewoon nog een seizoen in de E gunnen tot ze er écht klaar voor is.

en dankje Mickey Lachen

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 15:51

Ik ben nu net A gestart, en zoals je in mijn onderschrift kan lezen gaat dit érg goed, mede door dat mijn paard het leuk vindt als iets "moeilijk" is. Maar geloof dat hij wel meer ervaring had op wedstrijd dan Pretty.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 12:24

Oakland Pretty kon iets meer dan een jaar geleden nog helemaal niets, behalve bokken en steigeren dan, daar was ze zeer bedreven in... Lachen Dus ik wil liefst nog zo lang mogelijk wachten met die A.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:30

Het is dat ik écht overmoet zou nu op 33 winst zitten. Gelukkig gaat de A héél goed, hij rijdt met mijn instructie ook L mee. Maar je kan best zo lang mogelijk wachten, als je niet over moet ook niet doen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 12:32

ik zit op 19 of zo dus ik vermoed dat ik niet veel keus ga hebben, hoewel ze het bij ons willen optrekken tot 60wp. Omdat we vaak rond 65% zitten en door dat er dan veel wp bij komen mensen vaak te vroeg over moeten (zo ook Pret en ik. Pret is nog niet klaar maar als je steeds 2 a 3 wp rijd door hoge procenten...)

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:47

Bij ons willen ze wachten tot 35 maar ze geven weinig percent. met 59% zitt je bij de top. En dan heb je maar een a twee punten. Geloof ik. Ik hoorde ook dat ze gewoon de winstregeling willen verschuiven zodat je pas vanaf 58% een punt hebt en op 60 twee etc.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 13:50

Oakland1990 schreef:
Bij ons willen ze wachten tot 35 maar ze geven weinig percent. met 59% zitt je bij de top. En dan heb je maar een a twee punten. Geloof ik. Ik hoorde ook dat ze gewoon de winstregeling willen verschuiven zodat je pas vanaf 58% een punt hebt en op 60 twee etc.

dat mogen ze van mij echt wel doen. Als jebij ons bekijkt, sommige winnen met 65% dan heb je als 5de of 6de 62/63% wat dus in houid dat je steeds 3 of zelfs 4winstpunten hebt terwijl het paard daar eigenlijk niet genoeg voor loopt. Dan zit je vlot aan die 30.