Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
patjelisa schreef:Ik denk ook wel dat ik er een paar dagen mee in de week lekker mee gaat rijden of lekker in het bos stappen!
Het is niet erfelijk anders had ik ook niet gaan fokken maar gelukkig niet dus we gaan voor een paar mooie veulens.

als je het goed vind?

) maar toen kwam men springinstructeur kijken en die zei dat er toch echt iets mis met haar was.. En wat bleek.. atactie... Dit paard heb ik nog wel terug kunnen brengen omdat ik haar pas 1 week had en heb ik een ander voor terug gekregen.. Ik wens je heel veel mooie veulentjes toe

lovekomeet schreef:patjelisa schreef:Ik denk ook wel dat ik er een paar dagen mee in de week lekker mee gaat rijden of lekker in het bos stappen!
Het is niet erfelijk anders had ik ook niet gaan fokken maar gelukkig niet dus we gaan voor een paar mooie veulens.
meid vind het zo sneu voor ti amo maar ook voor jou
ik vind ti amo echt een top paard en een onwijs mooi dier! gelukkig ben je eerlijk tegen over jezelf maar ook tegen over ti amo en geef je groot gelijk dat je geen wedstrijden meer met haar gaat rijden.. inderdaad je houd van paardrijden en niet van goochelen
ik zal jullie binnenkort weer is komen opzoekenals je het goed vind?
enne roep je even als je het bos in gaat ik ga graag met je mee maakt niet uit dat het alleen stappen is
en je weet met te vinden he pm box staat altijd voor je open

het ging zo snel allemaal. Sterkte! En er komen zeker wel mooie veulens!

Utrolig schreef:Hoi, goh wat jammer joh!!
Maar als ik jou was zou ik wel blijven trainen. Door jouw training blijft haar achterhand sterk!
Een meisje bij mij in de manege had dit ook met en paard. Hoe meer ze hem wegzette, hoe slechter hij werd! Ik hoop dat je er tijd voor hebt.
veel succes verder!

patjelisa schreef:Utrolig schreef:Hoi, goh wat jammer joh!!
Maar als ik jou was zou ik wel blijven trainen. Door jouw training blijft haar achterhand sterk!
Een meisje bij mij in de manege had dit ook met en paard. Hoe meer ze hem wegzette, hoe slechter hij werd! Ik hoop dat je er tijd voor hebt.
veel succes verder!
Ja ik moest veel achtjes lopen en bergje op en bergje af
Daar worden ze heel sterk van zei die man om bergjes op en af te stappen die hebben we wel in Maarn alleen is voor mij heel moeilijk om haar daar te krijgen (heb geen rijbewijs) en vriendlief werkt doordeweeks.
Had ook al geprobeerd om haar in Maarn te kunnen zetten maar dat is hier niet te doen