Je paard als mens? Jezelf als paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 15:38

Nacino zou zeker een knap koppie hebben en lang haar
Hij zou zich niet te druk maken... alleen uitsloven als er een lekkere merrie uhh meid om de hoek kwam kijken zoals sharona he patries Haha!
Verder zou hij wel een klein buikie krijgen later.. helaas enigzins aanleg daarvoor . En een grappenmaker.. dat zeker!

Ikke.. kweetniet... iets aparts.. een berber of een peruaanse paso.. natuurlijk in bijbehorend land Cool lekker door de bergen huppen ofzow...

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 20:25

Ewald zou denk ik een knappe jongen zijn, maar geen macho..
Met donkerbruin/zwart haar en beetje getint denk ik Tong uitsteken
(mijn droomjongen?? Ewald waar zijn je kleine krulletjes gebleven?? Verward Tong uitsteken )

ikzelf als paard (nog vergeten)
Ik denk dat ik een pittig, fel, vosje zou zijn...
een slank paardje, iets van arabier ofzo..
een snel, actief ding denk ik Haha!
Laatst bijgewerkt door Toess op 23-11-02 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 20:41

Jamey zou een onzekere, arabische vrouw zijn geweest (niet gelovig Haha! ) Ze zou prachtig donker haar hebben en ontzettend lief zijn, maar niet zoveel vertrouwen in de mens hebben.

Ikzelf als paard? Een arabische vosmerrie, met bles natuurlijk Haha! Snel, lenig en nerveus.

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 21:06

Melano zou echt een kapsones wijf zijn! Echt zo'n del die denkt dat ze de beste is! Wel een knap meisje hoor, maar echt zo arrogant! Verder zou ze wel aardig zijn tegen mensen maar ze denkt wel meeste aan zich zelf..
Ach tja, ik kan het ook helemaal verkeerd inzien, maar dat denk ik. Melano is voor het rijden altijd heel chagereinig en heeft dan echt schijt aan iedereen. Onder en na het rijden is ze zo lief en let ze heel goed op!

Ik zelf zou een luie Shetlanders zijn Knipoog
Haha nee hoor, een palomino Forester die erg fel maar wel heel braaf is Knipoog

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 23:26

Ik denk dat ik Isabeau als mens niet eens zou willen kennen! Haha!
Als pony is ze super Lovers , maar ik denk als mens dat onze karakters te veel zouden botsen.

Mander zou een echte nurd zijn, tegen iedereen even lief en waait met alle winden mee.... Haha!

En mezelf....tja, als reincarnatie bestaat hoop ik terug te komen als centaur.... Haha!