Ik ben jaloers! (als in: blijf van mijn paard)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 22:19

Als Sydney in haar box staat, dan wil ik niet dat mensen die daar niets te zoeken hebben zomaar haar box ingaan. Maar voor zover ik weet gebeurd dat ook niet.

Maar als ik Sydney sta te poetsen en ze staat voor haar box, heb ik er helemaal geen moeite mee als mensen Sydney willen aaien. Dat vind ze zelf alleen maar leuk. Ze is gek op aandacht. En als iemand haar dan wil aaien, zal diegene daar toch niets kwaads mee bedoelen?

Als mensen te druk doen, dan draait Sydney haar hoofd weg en dan is de lol er vaak meteen van af. Erg makkelijk dus.

Rijden, heb ik ook geen moeite mee. Mits de rijstijl me aanstaat. En dat betekend niet dat iemand heel goed moet kunnen rijden, maar gewoon een beetje prettig met paarden omgaat. En als iemand leuk op Sydney rondstuurt, vind ik dat alleen maar leuk om naar te kijken.

En verder ben ik erg blij dat ik iemand heb, aan wie ik Sydney met een gerust hart kan overlaten als ik ziek ben, of een paar dagen weg. Dat is Kirsten. We zijn ook regelmatig samen met Sydney bezig. Is alleen maar gezellig.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-02 15:48

Maar ook als ik er iemand anders even oplaat, en ik ga er daarna opzitten, heb ik het idee dat ie "anders" loopt. Ik kan echt panisch worden als ik op stal kom en zie dat de vergrendeling van Baduhs stal er niet op zit.

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 21:42

Niemand die aan mijn paard zit (ongevraagd iig)
Zoiezo gaat dat ze ook niet lukken, want m'n ventje is gewon zó eenkennig dat hij andere mensen zijn stal uit trapt, ook is er eens een groep meisjes in de wei gaan staan...
Nooit meer gedaan nadat Keltic even naar ze toe kwam!
Kna er heel erg kwaad om worden als iemand wat met de paarden doet, ongevraagd zoiezo. Ook verzorgsters OID komen er niet in. Ik heb zoveel gezien dat meisjes met pony's deden die ze verzorgden.. Nee écht niet dat ik zomaar een meisje laat verzorgen

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 22:18

Daarin ben ik ook best erg hoor, ik heb ook liever niet dat een ander zich met mijn paarden bemoeid, althans geen vreemden en al helemaal niet ongevraagd. Maar even poetsen als ze vragen, mag best eens, als ze mn paard maar niet dagelijks en ongevraagd gaan poetsen.
En met rijde komt er niemand anders op, iig niet zonder toestemming en toezicht! En dan nog bijna nooit, want met rijden ben ik heel voorzichtig, echte beginners mogen er van mij op, die weten niet wat ze doen en laat ik met een los teugeltje stappen, maar mensen die net iets verder zijn beginnen vaak wat te prutsen met aan de teugel krijgen en dat soort onzin dus die komen er echt niet op, daar kan mijn pony ook helemaal niet tegen, mensen die wel gevorderd zijn en die ik ken mogen er wel op rijden, maar ook onder toezicht. En mijn paard komt voorlopig niemand op want die heeft een blessure Frusty, maar behalve degene die me geholpen heeft met beleren heeft daar ook nog nooit een ander op gezeten want ze moet eerst maar goed aan mij wennen daarna mag er wel eens iemand anders op, maar met dit paard wil ik wedstrijden gaan rijden en ben ik extra voorzichtig, ik denk dat er nooit iemand anders op zal komen als mijn instrukteur(s) en ikzelf.
Maar ik ben wel een beetje jaloers hoor, ik ben dol op eenkennige paarden en dat is vooral mijn pony en ik verwacht dat mijn paard dat ook wel een beetje word als ik er niet te vaak een ander mee om laat prutsen. Party!!