Ziekenhuis.. ik mag voorlopig niet rijden!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 22:36

Wat balen zeg, ik hoop dat het allemaal toch meevalt. Heel veel sterkte...

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 01:00

Het gatsie Dorine, dat is echt niet leuk! Wanneer moet je naar het ziekenhuis voor die foto's?

Echt heel vervelend dat je niet mag rijden. Wat was de reden dan eigenlijk precies? Niet eens een rustig stapritje???

Sterkte vrouwtje!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 01:01

Ook door deze tegenvaller ga jij je heen slaan!Sterkte!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 01:09

Ach Dorine, meid toch, wat een tegenslagen krijg jij te verwerken.
Ik hoop dat de foto's meevallen voor je en dat je misschien toch al wat eerder op je lieve Cerise mag.
Ik vraag aan Sinterklaas een taxichauffeur voor je, die heb jij wel verdiend.

daan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 02:01

Wat een ellende zeg. Hoop dat je snel foto's kunt laten maken zodat je snel weet wat eraan de hand is (en vooral dat dat meevalt natuurlijk!).

Heel veel sterkte....

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 06:49

Jee meid wat tref je het weer. Als ik bij je in de buurt had gewoond had ik je desnoods dagelijks gebracht. Verdorie, kom dan ook in Lelystad wonen ofzo:). He kop op. Hoe moeilijk het ook is. En geloof me ik begrijp heel goed dat het moeilijk is. Maar hij kan beter nu voorzichtig met je zijn dan dat je het misschien voor nog wel langere tijd verpest door toch te gaan rijden enzo. STERKTE meis. Als er wat is dan PB je me maar of je mailt whatever. Liefs Fasel

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-02 14:10

Hardstikke bedankt voor jullie lieve reacties! Lovers

Tja ik kan er al weer wat beter tegen, de Dorine die altijd en overal de zon WIL zien schijnen, die Dorine is druk bezig de depri-Dorine de kop in te slaan... *LOL*

Ben niet de enige met wie het niet zo mee zit, dus ik probeer een ander op te krikken en hup, voel mezelf ook ineens wat beter. Knipoog

Verder zijn er ook leuke dingen in 't verschiet, zoals deze zondag een grote familie-reunie, van de kant van mijn vader. Party!!
Veel mensen daar hebben kanker, veel borstkanker ook zoals ik, een aantal tantes/nichten etc.
Ook heb ik mijn epilepsie, mijn muzikaliteit en mijn gevoel voor schrijven/gedichten maken van die familie, dus er zal weer flink worden bijgekletst!

Veel neven/nichten en hun kinderen heb ik nooit ontmoet, of sommigen enkele keren toen ik nog zéér jong was, lagere school enz.
Ik heb een zeer slecht geheugen en grote delen uit mijn jeugd zijn 'zwart' voor mij, maar vind het dus heerlijk om weer neven en nichten te ontmoeten...te leren kennen. Tong uitsteken

Enkele ooms en tantes zijn al overleden. Ik heb hen niet echt goed gekend, maar schijn op sommigen te lijken.
De kanker heeft onder onze familie flink toegeslagen. Verdrietig
Dankzij de orthomoleculaire geneeskunde (alternatief met name) kan ik de chemokuren redelijk goed doorstaan en nog genieten van mijn paard, en leef ik nog.

Ik ben dus één van degenen onder ons die gelukkiger was.
Die mocht overleven tot dusver, en het voorlopig ook nog wel zal redden.
Anderen hadden dit geluk niet, zijn vrij vroeg overleden. Verdrietig

Ja, mijn vorm van kanker is blijvend, uiteindelijk zal ik er aan sterven.
Maar voorlopig zijn de uitzaaiingen, al die plekjes in mijn longen, telkens weer de kop in te drukken met chemokuren.
En dan kan ik weer een periode zonder chemo leven tot het lot weer toeslaat. Frusty

Die periodes dat ik goed ben, die zal ik dubbel zo hevig gebruiken, en ik zal genieten van alles dat ik in mijn leven tegen kom.
En tijdens de chemokuren probeer ik er het beste van te maken.
Niet omdat ik altijd zo positief en sterk kan zijn hoor. Gaaaap *LOL*

Om een heel andere reden.
Beantwoord deze vraag maar eens.
Wat doe je liever:
1.Ziek zijn en ook nog ongelukkig zijn of
2. Ziek zijn en op zoveel mogelijk momenten lekker lol maken en gelukkig proberen te zijn wanneer het lukt?

Tijdens een griepje of een wat minder erge ziekte kan de mens nog wel eens voor nr. 1 kiezen, want dit kunnen ze nog wel aan... is minder vermoeiend... Tong uitsteken
Maar met kanker? Met de dood in je achterhoofd?
Dan kiest toch ieder mens voor dat laatste?

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 17:06

zeker voor het laatste!
Zo af en toe krijg je er de balen van en laat je de moed zakken maar dan ineens zie je weer dat het over moet wezen en je weer moet gaan genieten van dingen want anders hou je het niet vol...
Meid, ik heb bewondering voor je! Vertel ons maar in geuren en kleuren waar je allemaal van geniet, dan kunnen wij mee genieten!
Hou vol, je kan het!

[edit]typo[/edit]
Laatst bijgewerkt door Chica op 22-11-02 09:07, in het totaal 1 keer bewerkt

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:19

hee dorine wat vervelend om weer te horen. ik blijf je een ontzettend lieve sterke en dappere vrouw vinden!! hou dat laatste gevoel vast en ga er voor meid. je hebt zoveel te verliezen als je opgeeft, een lieve man, paard, ons en ik denk nog velen met ons. hou je nu even rustig, hoe moeilijk dat ook is, en ik duim voor een goede uitslag!! heel veel liefst lonneke

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:45

Heel veel succes met je rug! Weet je al wat het is,of waar het vandaan komt? Of, misschien nog wel belangrijker, hoe lang het gaat duren?
Ik hoop dat je snel weer even op je paard mag zitten. Dat alleen al kan een mens zó doen opknappen!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 23:15

wat ben je toch een gigantisch sterke vrouw!!! You go girl!!!!
Sterkte en liefs,
Ingrid

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 00:31

Sjonge wat heb ik toch een bewondering voor je!
Mocht ik ooit ziek worden hoop ik dat ik me er net zo goed doorheen sla als jij!

Heel veel sterkte, ook ik hoop dat je snel weer op je paardje zult zitten en ook voor mij geldt: als ik dichterbij had gewoont had ik je echt wel heen en weer gereden!
X Vanessa