Ik @ work fries

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lest

Re: Ik @ work fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:27

Figo schreef:
Norway_girl schreef:
Ik snap niet echt waarom je deze foto op bokt plaatst, heel erg link. Maargoed je wilt mijn mening weten? Het ziet er niet echt lekker uit. Die fries loopt sterren te kijken...

paard kan toch ook zijn hoofd omhoog gooien? 't is een momentopname.. Knipoog

Tja maar deze momentopname is ook het enige waar wij commentaar op kunnen geven (en dat is de bedoeling van HAW). Zo'n moment opname zou ik zeker ook niet neerzetten, kan eigenlijk niemand wat mee.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:39

idd! iedereen weet toch wel dat het paard nu niet lekker loopt?

LiesM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:06

tjemig zeg, dat meisje laat gewoon zien dat ze op de fries rijdt, en dan dat commentaar van iedereen bah!!!

op een zo n foto kan je toch geen commentaar geven, is een momentopname.
en ze rijd er ook nog voor het eerst op.

leuk en mooi beestje hoor

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:17

ze vraagt toch zeker zelf op commentaar? wat moeten we zeggen dan? goh ziet er super ontspannen uit, je kunt zo de z in?

Ik vind op deze foto dat de ruiter het paard niet in de weg zit, het lijkt alsof het dier ergens voor weg vlugt.

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:23

Wat een heerlijke fries zeg! Dat iedereen nou zo moet reageren??!!
Ik rijd altijd zo in en mijn friesje loopt dan niet netjes aan de teugel nee Knipoog

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:48

Sjonge, men kan ook nooit eens normaal en vriendelijk reageren.. Het is inderdaad wat moeilijk beoordelen van slechts 1 foto. Misschien is het een idee dat je even opnieuw een topic opent met wat meer foto's? Wel een mooie fries overigens..

Ik word trouwens echt ENG van de taal/grammatica-fouten van een hoop posts.. Sorry dat moest ik echt even kwijt..

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:51

ahum ? Frusty

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 21:01

Mooie fries jammer van de slechte kwaliteit foto.. Eigenlijk kun je niet oordelen op een foto maar ik vind deze opnamen er nogal strak uitzien. Het paard heeft de oren strak naar achter, ogen niet prettig staan mond strak getrokken en de neusgaten wijd. Hoe was hij in het algemeen met rijden, was hij de hele tijd onrustig en strak?

Je doet parelli dus zal wel het een en ander van horse manship en western afweten maar ondanks dat nog deze tip. Mocht je vaker met hem rijden misschien eerst lekker grondwerk doen, zorg dat het paard je kent en bij je durft te ontspannen en eerst lekker stappen en misschien een drafje?

Het is een moment op name dus dit is ook niet bedoeld tegen je rijstijl maar voor deze ene opname Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 21:44

Omdat van 1 foto niet echt rijtechnisch commentaar te geven is:
HAW---> ITP