Ik moet ze verkopen...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 23:36

tjonge jonge wat een gezeik

ik vind het wel klote voor je ...... ik snap best dat er nu een beslissing wordt genomen door je ouders
ik denk niet dat new-forest veel uitgaat en met vrienden weg is!
ik heb nu ook 2 pony's de ene als gezelschap, maar er komt heus wel een tijd dat ik geen tijd meer heb voor haar, dat heeft iedereen wel!

en 23 jaar valt best mee, de mijne was ook zo oud en die motor loopt nog steeds soepel

wens je veel succes!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 00:43

Het lijkt me heel verstandig om iig snel een oplossing te zoeken voor die ponies. Want dit is niets voor ze als ik het zo hoor. Is een verzorger idd geen optie?
Wat heeft Early precies dan? Dat je er mee naar een kliniek moet en zooltjes misschien zouden kunnen helpen?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 12:03

Wat sneu!

Ik had je voor een paar maanden terug al een klein beetje 'gewaarschuwd' maar toen wou je er al niet aan Knipoog

Je moet gewoon doen wat het beste is voor de beestjes!

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 15:30

Jeetje, dat is balen Amy Scheve mond
Het zat er idd al wel een beetje aan te komen, al is de uiteindelijke beslissing natuurlijk nooit leuk. Maar ik denk dat dit wel het beste is voor Beer en Fury, en ook voor jou!

Sterkte..

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 17:53

Polly"]
Is het geen idee om een verzorger te nemen, heb ik ook gedaan, die doet Polly nu 2 dagen in de week (thnx Fran Haha! ) en Sharif doe ik alle dagen zelf.
Misschien is dat een idee?
[/quote]

Een verzorger nemen kan een oplossing zijn maar dan denk ik toch dat de beste oplossing is om ze te verkopen...

[quote="Richtje"]
Wat heeft Early precies dan? Dat je er mee naar een kliniek moet en zooltjes misschien zouden kunnen helpen?
[/quote]
Wat Early heeft is een groot raadsel. We hebben 2x foto's laten maken en ook laten scannen maar er is maar niks te vinden... Scheve mond

[quote="grassie schreef:
Jeetje, dat is balen Amy
Het zat er idd al wel een beetje aan te komen, al is de uiteindelijke beslissing natuurlijk nooit leuk. Maar ik denk dat dit wel het beste is voor Beer en Fury, en ook voor jou!

Jaa, je hebt gelijk. Jullie (Debra, jij en Romy) zeiden ook altijd al wel dat ik ze moest verkopen maar nu het er op aan komt is het toch wel eventjes anders..

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:05

Jeetje Eem, wat erg voor je Verdrietig
Heel veel sterkte en ik hoop at je een lief baasje voor ze zult vinden... en dat ze bij elkaar kunnen blijven Lachen

Sterkte... Scheve mond

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 19:03

Jeemmie eem wat vreselijk voor je heel veel sterkte er mee.... Ookal zal het niet makkelijk zijn Verdrietig

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 19:18

kan je niet ergens een weilandje bij kopen/huren voor die 2?
en dan jullie weiland weer mooi laten groeien en indelen, zodat ze altijd genoeg wei hebben?
wel rot. want in de winter groeit het gras niet zo hard meer, maar je kan het proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 19:33

Wat een rot situatie zeg. Maar ik ben het ook wel een beetje met Kawa eens. Ik las in je profiel dat je zelf 13 bent en ik denk dat het onderhouden van een pony een veel te grote verantwoordelijkheid is voor iemand die zo jong is als jij. Op die leeftijd kun je nog niet goed inschatten wat de lange termijn concequenties zijn. Dat is ook de reden dat dit zo uit de hand is gelopen. [Ik vraag me echt af wat de rol van je opvoeders hier in is want die hadden jou hiervoor kunnen/moeten behoeden]
Maar goed, de situatie is zoals hij is en verkopen is nu op dit moment de beste oplossing. Ik hoop dat je een fijn tehuis vindt.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:54

veel sterkte en succes met het verkopen, lijkt me niet leuk als je zo gehecht ben aan je pony's om ze dan weg te moeten doen.

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:13

jeetje eem, wat rot Verdrietig Wat een gezeur trouwens.. net alsof het niet al erg genoeg is dat ze 2 pony's moet verkopen.sterkte

Bobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:49

Idd wat rot voor je. En echt jammer voor jou en je pony's maar waarschijnlijk is dit de beste mogelijkheid, veel sterkte en succes.

enedium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:28

Ik begrijp precies wat je bedoelt!
Ik had mijn ponies ook in een modderpoel staan, en dat is niet goed voor ze (ivm mok, rotstraal dat soort sh*t).

Ik had ook weinig tijd voor ze, en er was continu iets niet (stro etc).
Ik heb ook op het punt gestaan ze te verkopen, omdat ik wist dat ze dan beter af waren.
gelukkig kwam er voor mij een oplossing, maar als ik die niet had gehad, had ik ze ook allemaal moeten verkopen.

Dus; het is al erg genoeg voor je, ik vind het een verstandige beslissing, je doet het tenslotte zodat je paardjes het beter krijgen, en niet voor jezelf. Sterkte

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:39

Eem, wat klote voor je! Heel veel sterkte hoor!

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 18:38

Dat je het zolang vol kon houden met 4 pony's tegelijk!
Dat je er niet eerder 1 hebt verkocht, of dat je het zo ver hebt laten komen? Nouja goed, ik denk vast wel dat je Beer kwijt kunt. Je moet gewoon héél goed zoeken. Er is vast wel een gezinnetje dat een leerpony voor hun kleine kind zoekt, of simpelweg een goedkope gezeldschapspony.

Mhhz, vind het knap van je hoor, dat je al die tijd voor 4 pony's hebt kunnen zorgen. Ik vind 1 namelijk al genoeg met mijn school erbij! Ik red het nauwelijks, maar mijn paard gaat voor, ookal zou ik dan een niveau moeten zakken. Maar 2? Aaaj, nee dat gaat niet Knipoog

Nou iig veel succes!
Goed ogen en oren openhouden dan vind je vast wel een onderkomen voor hun Lachen Lachen

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:48

Ik hoop dat je een beter tehuis voor ze vind , of dat je ergens nog tijd vrij kunt maken..
veel suc6 met het zoeken van een goedbaasje , echt heel jammer dat ze weg moeten!