Ik geef hem nu tachyon druppels (energetische druppels tegen stress) maarja dt duurd een paar dagen en opzich word hij wel wat rustiger
Sochtends krijgt ie ook een voerbal (bal met biks erin voor de afleiding) een jollybal heeft ie ook nog in zn stal (doet ie nix mee zit geen eten in haha) als die druppels goed gaan hou ik hem even op die druppels.. is ook voor veranderingen enzo.. Als die heeft gelopen staat ie ook wel wat rustiger.. ik weet niet hoe het allemaal kan voordat ie wegging kon het allemaal stond ie wellis alleen geen probleem... Op de trailer ging die ook zonder drama... Nu wilt ie er niet eens meer in.. hij was ook kopschuw... :s Nu niet meer.... Hij is gewoon zo erg veranderd... Zowel in goed opzich als slecht opzicht... Hij komt er wel bovenop heb er alle vertrouwen in.. als we zn rug hebben overwonnen kunnen we dit ook wel!Weet iemand trouwens of je die doppen los kunt kopen? want hij heeft de dop van die voerbal gesloopt heb zon rode ronde met gele dop... nahjah nu zonder dop :p