Ingebroken!!!! + update

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 12:47

Linda250 schreef:
Ik heb de krant nog niet gezien... Maar denk ook niet dat het echt iets uithaalt. Voorlopig rij ik dus maar zonder zadel, want voor een goede vervanger heb ik nu geen geld...

dat deed ik toen ook. Ik had bij Ruyters wel effe een nieuw hoofdstel gekocht, maar een zadel had ik niet gelijk. Mooi k l o t e hoor.

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:49

Degene die het huurt is toch verzekerd? En de verhuurder?
Een van de twee is verzekerd, dus effe checken!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 14:17

Hier in Weert is afgelopen zomer een hele huifkar gestolen inclusief trekpaard. Vraag je je toch ook af hoe dat in vredesnaam mogelijk is. En in Someren zijn bij een vriendin van mij al haar zadels uit de zadelkamer in huis gestolen.

Wel vreselijk balen dat je zadel weg is Linda. Was het dat zadel wat zo goed lag op je Tinker? Dan wordt het nog lastig ook om weer een ander goed passend zadel te vinden.

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 15:53

Ik heb het ook eens gehad, was mijn westernzadel gejat bij mijn verzorgpaard (was mijn eigen zadel). Verzekering dekte het niet door allerlei stomme regeltjes... Maar ze vonden het zo sneu, dat ik van de maatschappij 300 gulden kreeg, om alvast een begin te hebben voor mijn nieuwe zadel dat vond ik erg vriendelijk van ze.

Maar idd erg kl*te als je je spullen kwijt bent. Helemaal het gevoel dat ze binnen zijn wezen snuffelen e.d.

Biebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 12:13

Ik heb mijn zadels en hoofdstellen in de woonkamer hangen, dan moeten ze wel heeeeeeeeel brutaal zijn om die weg te komen halen!!!! Bovendien is het gelukkig wel allemaal apart verzekerd!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 13:32

Branca schreef:
Degene die het huurt is toch verzekerd? En de verhuurder?
Een van de twee is verzekerd, dus effe checken!

Mooi niet! mijn zadel was niet verzekerd, en de stalhouders dachten dat het op hun verzekering kon, maar die betaalden mooi niets uit!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-02 18:09

Ik ben huurder en niet verzekert... Premie voor ons complex zou torenhoog zijn omdat er geen toezicht is. Had ik het nu maar wel gedaan... Maar ja, al ben je verzekert dan is het nog niet gezegd dat ze ook uitbetalen...
De verhuurder is niet verzekert. Ik kan dus fluiten naar mijn centen.

En percy: ja, het is dat zadel dat zo lekker lag op Yorghos. Heb ik maanden naar gezocht en nu is het foetsie!

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:45

Héél erg balen! Ik vind het erg jammer dat het hier zo vaak gebeurt.
Ik hoop dat het zadel nog terugkomt (je kan altijd blijven hopen).
Succes ermee

mjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 01:53

we hebben zelf ook zo iets meegemaakt een paar jaar geleden op ons internaat waar ik les geef an kinderen. het is een vrijwilliog project dus er is niet veel geld en dat is dus zwaar k. Ik kwam aan op stal en heb echt staan janken. echt alles hadden ze meegenomen. en we zijn altijd zo zuinig op onze spullen en vetten met de kinderen alles netjes in en dan dit. het engste vond ik nog dat dit is echt zo'n klein project en zo achteraf op een terrein dat je van de straat kant niet kan zien dat er paarden zijn.
dus met andere woorden eht zijn ws mensen geweest die bekend zijn op ons terrein. de kinderen zijn toen ook heel lang bang geweest van starks komen ze aan onze pony's. afschuwelijk was dat. Ik heb echt de hele stad alle briefjes te koop aangeboden in de gaten gehouden en er is ook een inval geweest bij een heler door de poltie maar helaas onze spullen zijn nooit gevonden. sindsdien hebben we weer neiwue 2e handsjes maar die zijn echt niet zo goed als wat we hadden. omdat er gewoonweg geen geld voor is.
ik weet dus wat het is. hou alle advertenties maar eens goed in de gaten. laat desnoods een vriend reageren op ads waar je je twijfels over hebt en bel meteen de politie als je denk dat je je spullen hebt gevonden. Ik hoop het echt voor je.
succes. groetjes jet

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 07:04

Linda250 schreef:
Ik heb de krant nog niet gezien... Maar denk ook niet dat het echt iets uithaalt. Voorlopig rij ik dus maar zonder zadel, want voor een goede vervanger heb ik nu geen geld...

ah wat zonde voor al die zadels !
is het dan al een keer eerder gebeurt ? Verdrietig
en nu kun je dus niet meer met zadel rijden ???

veel sterkte om het zo maar even te zeggen.
-xxx- Muriël Scheve mond