Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
First_Unique schreef:chalinka ; neee ik vind je veeeeeeeeeeeeeeel ste groot! dat wil je horen of niet? en wil je er ook nog commentaar bij hebben over hoe goed/slecht je kan rijden en reactie op je nieuwe veulen??? ooit is het genoeg he meisje! je bombardeerd dat ander te groot/zwaar topic ook al met je foto's of je te groot of te zwaar bent... je weet het hopelijk nu wel of je te groot of te zwaar bent niet ?
petitparis schreef:naar mijn gevoel hebben veel ruiters een te groot paard voor hun gestalte, gewoon omdat het mooier oogt.
ik ben 1.59, 57kg en m'n paard 1.56 ranke type. het totaal plaatje klopt en ik geraak er zonder problemen op en af. terwijl ik altijd hulp nodig heb om op m'n verzorgpaard van 1.70 te geraken
petitparis schreef:naar mijn gevoel hebben veel ruiters een te groot paard voor hun gestalte, gewoon omdat het mooier oogt.
ik ben 1.59, 57kg en m'n paard 1.56 ranke type. het totaal plaatje klopt en ik geraak er zonder problemen op en af. terwijl ik altijd hulp nodig heb om op m'n verzorgpaard van 1.70 te geraken
Utrolig schreef:http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=phot ... ecret=JXKx
Ik ben 1.78 m en weeg 83.2 kg. Ben al 5 kg af gevallen en moet nog 10 kg. Mijn paarden zijn beiden 1.64 m.
Ik ben vorig jaar juni bevallen van een dochter!!
Voor de wedstrijden vind ik het wel erg belangrijk om er slank uit te zien. Maar ook voor mijn paarden nog wel het allerbelangrijkste!! Vernam vooral in het begin dat het vet erg na hopt, hihi...
Dir is een hyves link, weet anders niet hoe ik de foto moet plaatsen...