Maar als je dit zo hoort, achterhalen en aangifte doen inderdaad, dit is niet normaal

Hopen dat allebei de paarden er verder niets aan over houden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce83 schreef:Zo dat is niet niks wat je vandaag hebt mee gemaakt. Bij het lezen begin ik dan weer te denken waarom is je vriendin niet van de weg af gegaan toen ze merkte dat hij niet wilde stoppen (geen rechtvaardiging voor die traktor rijder trouwens) maar dan waren de paardjes misschien minder in paniek geweest.
Supertje schreef:Jeeee.... wat een enorme kloothommel zeg! Waarschijnlijk is zijn IQ niet groter dan zijn schoenmaat.
Ik vraag me altijd af of dat soort mensen nou echt niet nadenken over de gevolgen, het gewoon niet snappen, of dat het ze geen klap interesseert.joyce83 schreef:Zo dat is niet niks wat je vandaag hebt mee gemaakt. Bij het lezen begin ik dan weer te denken waarom is je vriendin niet van de weg af gegaan toen ze merkte dat hij niet wilde stoppen (geen rechtvaardiging voor die traktor rijder trouwens) maar dan waren de paardjes misschien minder in paniek geweest.
Dat ligt er echt helemaal aan, ik heb zelf ook weleens mijn paard zo midden op de weg geparkeerd. We hadden een jong paard mee, eerste buitenritje, en die schrok op een gegeven moment van een stel opvliegende eenden en was helemaal van de kook, achteruit, omhoog, etc. Op dat moment kwam er een idioot in een auto al toeterend met een noodvaart aanscheuren, en ik was als de dood dat dat jonge dier net als de auto voorbij kwam opzij of achteruit zou springen voor de auto, de ruiter had de grootste moeite hem op 1 plek te houden. Ik heb dus mijn paard dwars op de weg gezet zodat hij moest uitwijken/remmen en heb zo ook dat jonge paard de weg versperd, maar hij heeft zijn rem niet aangeraakt....
Uiteindelijk is hij al toeterend met 2 wielen door de berm voorbij gescheurd waarbij hij mijn paard schampte (staart bleef in de bumper hangen!). Mijn paard is al die tijd blijven staan, alleen toen de auto hem schampte is hij vooruit gesprongen. Had hij daar niet gestaan dan was de kans heel erg groot geweest dat het andere paard op de auto geklapt was.....
LiNdA1986 schreef:Het is echt jammer dat je het kenteken niet weet, anders had je gewoon aangifte kunnen doen.
ziggy_janet schreef:LiNdA1986 schreef:Het is echt jammer dat je het kenteken niet weet, anders had je gewoon aangifte kunnen doen.
een trekker heeft geen kenteken.