zit paardrijden in de familie?..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 13:31

M'n tante heeft Z gereden en is fysiotherapeut en ostehopaat,m'n nichtjes rijden,m'n zus heeft gereden en ik rij.verder hefet m'n vader een keertje op jordy gezeten en m'n moeder roept gelijk als ik thuis kom:doe die vieze paardenschoenen uit! en die houdt verder dus niet zo van paarden.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 13:35

Mijn ouders hebben niets met paarden, mijn zus wel, maar is niet zo heel fanatiek meer de laatste tijd. Voor de rest bleken er bij een stamboomonderzoek van de familie van mijn moeders kant ergens heel veel terug veel paardenmensen zaten.

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 13:57

Bij mij ben ik de enige in de familie, en veel zijn er ook bang van. Alleen mijn moeder is dol op misty, en mijn vader vind hem ook wel lief, zodra er maar een deur ofzo tussen zit Schijnheilig

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 15:19

De enige paardenfreak in de familie is een achtenicht van mij... mijn moeder is alergisch, mijn oma was bang voor paarden... en mijn vader ook... die vond het vroeger alleen leuk als ik weer eens een prijs won....

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 15:33

ik kom wel uit een paardenfamilie
mijn opa van mijn vaders kant heeft altijd paarden gehad
,, ,, ,, ,, moeders kant heeft altijd gereden
mijn zus heeft vroeger veel gereden
mijn moeder ook maar na een ongeluk met paard is ze er
bang voor geworden
mijn vader is nu op zoek naar een groter paardje voor straks
bij huis waar ik op rij en hij gewoon mee naar buiten kan
mijn opa van vaders kant is gestorven bij zijn lievelings paard
paard is na 5 dagen zelf ook overleden

dus ja ik kom wel uit een paardenfamielie

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 16:08

Nee, totaal niet. Ooit een keer op een manege geweest en toen ben ik gelijk verslingerd geraakt. Maar heb heel lang moeten zeuren om les te mogen. Mijn ouders hadden absoluut niets met paarden.
Na een aantal jaar heb ik ook lichtelijk mijn zusje aangestoken, maar die na een half jaar toch weer gestopt. Verder ook geen tantes, ooms, neven of nichten die rijden.
Dus ik ben echt de enigste in de familie.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 18:51

Afbeeldingmijn opa en oom hebben vroeger dravers gehad maar of het dáár nu door komt dat ik van paarden houd? Verward nèh...Afbeelding

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:13

Ik was de eerste in de familie die paard ging rijden, maar er zijn er nu wel meer. Mijn nichtje heeft een tijdje paardgereden, mijn vader heeft het een paar keer gedaan, hij vind het wel leuk (hij zou eigenlijk les gaan nemen, maar sinds hij er op vakantie vanaf is gevallen heb ik er niets meer over gehoord *LOL* ), mijn oom en tante rijden allebei paard, en 2 nichtjes van me ook.

Surma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:56

bij ons zit het in de familie,
mijn opa heeft vroeger paarden gehad op een boerderij, mijn vader reed vroeger ook paard.
al mijn nichtjes rijden paard en sommige hebben ook een eigen paard.
bij ons in de familie draait alles om paarden voor de meisjes en voetbal voor de jongens.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 20:16

ik heb eens mogen vernomen dat paardenrijden al lange tijd in de familie zit.

Een overgroot vader van mijn oma schijnt iets in het leger met paarden te hebben gedaan.

Mijn oma's waren/zijn(heb er nog 1) ook best gek op paarden geweest maar hebben nooit gereden.
Mijn neef en nicht hebben jaren fanatiek gereden, ik geloof dat mijn nicht nu nog 1x in de week op de manege rijd voor de gezelligheid.
Toen kwam ik, maar ik ben wel de eerste met eigen paarden.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 20:19

mijn moeder rijdt net zo fanatiek als ik (zijn ook haar paarden), mijn broertje heeft heel vroeger gereden, en that's it.

belcanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 22:06

ik rijd ook als enige uit de familie mn vader vind het wel leuk om naar te kijken mn moeder ook wel maar durft er niet op te rijden en soms dan rijd mn zusje wel op mn paard maar verder ook niet.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 22:44

Bij ons nú wel Haha! Een paar jaar geleden was ik alleen nog degene die met paarden omging. Maar toen ik eindelijk een pony kreeg is het begonnen, eerst mn zusje en later mn ouders alleen mn broertje heeft niks met paarden. Inmiddels hebben we trouwens ook al 5 paarden en nog 4 pension paarden. En mn neef heeft ook 8 jaar gereden maar door zijn studie en alles staat het nu op een laag pitje, hij heeft vroeger ook een paard gehad. En nog een andere oom en tante van me hebben friezen. Oja bijna vergeten, nog een nichtje die paarden ook heel leuk vind maar niet op les mag van haar ouders, anders was ze er zeker wel serieus mee geworden. Dus das nog best veel familie die iets met paarden heeft.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 22:47

Yep, mijn moeder heeft gereden en mijn tante rijd nog steeds Haha! Heb het dus niet van een vreemde.. Haha!

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 22:48

Mijn moeder heeft gereden van haar 15e tot d'r 20e.
Ik wou altijd rijden maar ze vond dat ik dat zelf moest betalen, toen ik 14 of 15 was ben ik geloof ik langzaamaan begonnen, precies weet ik het niet meer.
Nick (onze oudste zoon van 5 jaar) is bijna tussen de paarden geboren haha en is ook erg gek op vooral witte pony's, maar sinds hij 2 weken terug op een bruine shet (PIM) heft gereden is dat dus zijn lievelingspony geworden....
Je moest eens weten hoe vaak hij op een pony wil maar helaas is hij zo tenger en klein dat ie echt nog wel een jaar minimaal moet wachten voor hij les kan krijgen...jammer hoor
Mijn vader vond shetjes wel leuk en dacht er ooit zelfs aan om ze in de schuur te zetten( rijtjeshuis met tuin) en dan voor de kar spannen.
Nooit gebeurt want mijn moeder had dan liever een paard van 1.80. Hoe hoger hoe beter..ook nooit van gekomen.
Mijn zusje heeft een lichte hekel aan paarden...
Verder hebik weinig familie en aan Joost zijn kant heeft zijn zus als klein meisje wel pony gereden maar nu niet meer.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 22:54

mijn moeder heeft altijd gereden en nog steeds, zo af en toe Haha! Opa heeft ook altijd gereden, en mijn zus. Zit wel een beetje in de familie he Haha! Ook had ik nog ergens een ooms in de paarden, en nog wat familie geloof ik

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 23:04

Naaste famillie niet maaaaar ,
mijn 2 achternichten , hun moeder (mijn moeders ,nicht) en die hebben 22 paarden maar ik heb ze nog maar 1x gezien op een familliefeest maar we zijn van plan om is naar hun te gaan Lachen
Mijn andere achternicht , heeft een pony staan op de manege waar ik vroeger reed en binnekort weer ga rijden.
En tot slot mijn 2 achternichten van Nederland , die ik ook nog maar 1x heb gezien.
En een nicht van mij heeft paard gereden maar is ook gestopt , mijn zus rijd ook paard maar rijd nu al een paar maanden niet omdat ze geen tijd/zin heeft.

doei

Marieke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 13:54

Nee, mijn familie heeft niets met paarden, ik ben de enige "gek". Eigenlijk is iedereen er een beetje bang voor, en iedereen vindt het toch een beetje eng wat ik allemaal doe. Ik probeer wel uit te leggen dat het niet eng hoeft te zijn, maar helaas willen ze dat nog niet echt horen!

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 14:27

Alleen mijn neefje nicht en ik hebben paardgereden...Mijn nicht heeft nu een eigen paard en die van mij komt er nog wel Knipoog mijn neefje is helemaal gestopt met paardrijden...Hij basketbalt nu (heeft ie ook een mooie lengte voor Lachen )

marleentjevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 14:31

ik ben de enige die paardenfreak in de familie is, mijn moeder gaat gillen als ik met paarden dicht in de buurt komt, mijn vader vindt ze wel leuk maar heeft er niets mee, en de rest vindt het maar stinkdieren (tss wat een belediging!)

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 14:33

Pellie schreef:
Afbeeldingmijn opa en oom hebben vroeger dravers gehad maar of het dáár nu door komt dat ik van paarden houd? Verward nèh...Afbeelding

Pellie die beestje die je gebruikt, dat ziet er echt heel vreemd uit als je daar naar kijkt voor de eerste keer...

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 14:38

Mirte"]
[quote="Pellie schreef:

Pellie die beestje die je gebruikt, dat ziet er echt heel vreemd uit als je daar naar kijkt voor de eerste keer...
[/quote]

hahahahaha die beestjes hoe lief zeg Kwijl Lovers Kwijl

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 16:49

Hahaha, die reactie van Spikkel is ronduit geweeldig! Haha!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:34

Me moeder had vroeger een verzorgpony maar die mocht ze alleen poetse Haha!

Me tante daarentegen is helemaal gek op paarden. De rest van de familie vind het leuk maar rijden nee, op me tante na dan!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:35

Me moeder had vroeger een verzorgpony maar die mocht ze alleen poetse Haha!

Me tante daarentegen is helemaal gek op paarden. En rijd zo nu en dan nog wel eens. Me nicht is gestopt na een val van het paard. Dus zit een beetje in de familie. Geen wedstrijden maarja ben zo ook tervreden Haha!