Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Flying_Angel schreef:Een verzorg paard of bijrijdpaard heb ik ook al naar gekeken, maar er is verder niks in de buurt.
Flying_Angel schreef:Dat is nou net het probleem, ik kan geen privéles nemen omdat ik geen eigen paard heb. Een verzorg paard of bijrijdpaard heb ik ook al naar gekeken, maar er is verder niks in de buurt.
jolentinus schreef:indd.. er valt altijd bij te leren. of je het wil is vraag 2. er zijn toch wel gevorderden lessen. of als je met een manege paard bij eigen paarden in mag.
voor mijn gevoel is er overal wel een verzorg of bijrijdpaard.. maar ze zijn wel moeilijk te vinden...
maar als je echt wil dan lukt dat wel.
Je kan dingen als buitenrijden, lessen nemen, springen, dressuur, vrijheidsdressuur, wandelen, tutten, wedstrijden noem maar op. Het ligt natuurlijk wel aan het paard en de eigenaar hoeveel je mag en kan doen. Weten je vriendinnen van de manege niet wat voor je? Of misschien andere mensen daar?
)Flying_Angel schreef:Ja dat is waar, dan zit er misschien ook meer uitdaging in, maar een verzorgpaard zoeken is niet gemakkelijk. Maar ik zal zeker rondkijken.

Rena100 schreef:Ik ben ook weg gegaan bij mijn oude manege omdat ik niets meer leerde, nu kon ik naar een andere manege en jij dus niet. Maar kijk op internet of in boeken wat je graag wilt leren, en probeer hetzelf in je les. Vraag aan je instructrice of zij je dan daarbij kan helpen. Ga bijvoorbeeld moeilijkere oefeningen proberen, en vraag daarbij hulp. rij gewoon wat meer voor jezelf, daar leer je heel veel van.
Je kan vragen of je instructrice nog wat goede oefeningen weet voor het paard waar je op rijdt en voor jezelf.
diam0nd schreef:Je kan ook gewoon nou af en toe eens een privéles nemen om bij te blijven enzo.
En ondertussen een andere sport gaan beoefenen en daarnaast op zoek gaan naar een verzorg/bijrijdpaard.
Zelfs mij is het gelukt al heb ik er wel 2 jaar voor moeten zoeken.
Ik zelf zou paardrijden nooit kunnen missen.
Succes ermee!