kelcy schreef:nou ik vind hetwel een grappige foto geworden en cap is eigen keus toch dus ik ga er niet over zeuren!!
goed getimde plaatsjes!!![]()
dankjewel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kelcy schreef:nou ik vind hetwel een grappige foto geworden en cap is eigen keus toch dus ik ga er niet over zeuren!!
goed getimde plaatsjes!!![]()

sim0ontjuh schreef:dat is waar geef ik je gelijk in, maar ik ken hem nu al 6 jaar en verwacht dit niet egt eigelijk ..maar kan zeker gebeuren

. Like_peres schreef:sim0ontjuh schreef:dat is waar geef ik je gelijk in, maar ik ken hem nu al 6 jaar en verwacht dit niet egt eigelijk ..maar kan zeker gebeuren
je zegt dat je het neit verwacht maar in een vorige bericht zei je nog "en hij deed dit egt uit zich zelf want in de bak probeerde hij ook al " dat hij dus in de bak ook al deed
maarja ik stap ook weleens uit zonder cap of laarzen alleen als ik buiten uitstap heb ik 9 van de 10 keer wel een cap op.
maarja ik denk dat meerdere die hier hebben gereageert ook wel eens zonder cap op paard hebben gezeten.. maarja zonder laarzen rijden rijdt niet fijn "1 keer gehad omdat laarzen vergeten was" en het kan gevaarlijk zijn.
wel grappig die foto's.

cap en schoenen vind ik eigen keus ! moet je zelf weten
maaar je weet maar nooit met die beesten !!
Like_peres schreef:sim0ontjuh schreef:dat is waar geef ik je gelijk in, maar ik ken hem nu al 6 jaar en verwacht dit niet egt eigelijk ..maar kan zeker gebeuren
je zegt dat je het neit verwacht maar in een vorige bericht zei je nog "en hij deed dit egt uit zich zelf want in de bak probeerde hij ook al " dat hij dus in de bak ook al deed
maarja ik stap ook weleens uit zonder cap of laarzen alleen als ik buiten uitstap heb ik 9 van de 10 keer wel een cap op.
maarja ik denk dat meerdere die hier hebben gereageert ook wel eens zonder cap op paard hebben gezeten.. maarja zonder laarzen rijden rijdt niet fijn "1 keer gehad omdat laarzen vergeten was" en het kan gevaarlijk zijn.
wel grappig die foto's.
, en DAT verwacht ik niet 
sim0ontjuh schreef:Miss_DJS schreef:Ach ja waarom zou je toch een cap op doen?
Doet hij anders zeker nooit?![]()
Knap zo op drie benen.
wie is hij ?

dorienkee schreef:toevallig dat er iemand was om deze '' spontane '' uitstapfotos te fotograven.
?
)
Dat zou ik dus wel doen!! PattyOosten schreef:Elinee schreef:ik stap ook altijd zo uit hoor. caploos, rijlaars-loos.
wat maakt het uit
Ik vind dit niet uitstappen, maar goed. Ook wanneer je uitstapt kan je paard ergens van schrikken en jou eraf gooien. Een schedelbasisfractuur doet niet minder pijn omdat het tijdens het uitstappen is gebeurd hoor
Ieder zijn eigen keuze. Kijk, ik zie liever wel iemand met cap rijden (zie mijn onderschrift) , maar het is en blijft je eigen verantwoordelijkheid.
Go jij Go jij!!
Haha echt lollig man!!Alleen denk ik wel dat het handig is als je dde volgende keer een cap op doet
maaargoedd. ben doooorr xxxx veeeeeeer