Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kwam wel een bezorgde man uit zijn tuin rennen of ik echt zeker wist dat ik niets had 

) en maart achterna gesjeesd. Ondertussen hingen er allemaal mensen uit de ramen en bij de voordeur aan te wijzen waar ze heen was gegaan
dus wij gingen daar wat springen enzo, deden we wel vaker. Opeens ging ze ervan door en hoofd tussen haar benen en bokken maar ik eraf, maar het lukte me echt neit om haar dan vast te houden hoor toen is ze 100 meter verderop weggerent en gaan staan eten
echt iets voor Jamy die denkt alleen maar aan eten
We hebben het met een vorig paard dus meegemaakt dat hij in paniek raakte van een bouvier (trauma uit zijn jeugd) en er vandoor onder laaghangende bomen zodat mijn moeder er naast lag. Paard er vandoor richting stal (+ spoorweg en snelweg!) Uiteindelijk is hij door een voorbijganger een zijweggetje ingedreven (pas na het spoor te zijn overgestoken) en daar aan een boom geknoopt met een stuk touw en is daar bij hem hem gebleven. Toen wij (moeder, Trammelant en ik) daar een half uur later langs kwamen, op weg terug naar stal hoorde we luidkeels hinniken en ik heb een paard nog nooit zo opgelucht gezien dat zijn 'moeder' er weer was.

, we zouden nog steeds een buitenrit gaan maken.