Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ben geloof ik de enige nederlander die niet zo'n ding heeft.
phoenix4ever schreef:ik vind roken toch al smerig, maar ik zie ze ook gerust hun paard logeren met een sigaret in hun mond en dan roepen dat je paard niet zo moet klo*ten, want je kunt daardoor je sigaret niet aankrijgen![]()
wat ben je aan het doen paardje verzorgen of roken
Margreet schreef:[Je bent pas 14 en dan al niet zonder sigaret kunnen....![]()
Bizar....
[/quote]
Margreet"]
[quote="Boogiegirl schreef:Ik moet toegeven dat ik 1x gerookt heb te paard, maar dat kwam omdat ik een paard moest instappen en had al een sigaret.
zou er zo geen opsteken, als ik erop zit.
Boogiegirl schreef:schrijf ik dat ik niet zonder kan?
ik schreef toch dat ik er 1 had en toevallig iemand vroeg om zijn paard in te stappen.
ik vind het gewoon lekker af en toe een sigaretje, niet zonder kunnen is wat anders..
Tigger schreef:Ik was ook veertien toen ik rookte......Dus zo bizar is dat niet. Kijk eens om je heen, tegenwoordig roken ze al op de lagere school....
Citaat:Ze moet nog altijd zelf weten of ze rookt of niet.
Citaat:Dat ze in de buur van paarden rookt.....Ik keur het ook af. Maar ik heb het zelf ook gedaan.
Citaat:Misschien stond ze wel buiten bij de bak te roken? Mag dat dan ook niet volgens jou?
Desiree"]
[quote="Anna-Jelly schreef:Nou de stagaire (was wel een jongen maarw eet neit hoe dat je noemt) die bij ons op stal was, dat was toch echt een goede rijder hoor.. en toch rookt hij te paard
Margreet schreef:Verder geen aanval op jou persoonlijk hoor, trek het je niet teveel aan, het is alleen de een redenering die ik gewoon niet kan volgen, maar dat zal wel veroorzaakt worden door de eeuwige strijd tussen rokers en niet-rokers en het rookgordijndat tussen hen in hangt.
Steef schreef:Bellen op het paard doe ik wel, smsen ook. Alleen niet zo verstandig als je met een hengstje aan het rijden bent, ik ben er een keer vanaf gedonderd omdat ik aan het bellen was, maar ok, kan gebeuren, volgende keer bel ik vrolijk verder. Doe het alleen met uitstappen, voor de rest niet, dan ben ik aan het werk en wil ik niet gestoord worden.
Roken op een paard moet iedereen voor zichzelf weten, vind het niet aso staan ofzo, het is meer het imago van een mens wat aso maakt.