De nieuwe kleuren....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 10:00

Sjuimpje schreef:
Het shabrack is apart gestept, hele grote ruiten en van een beetje veloursachtig stofje, de bies is een inelkaar gedraaid koord met zwarte en cremekleurige strengen.
Het heeft me dik 2 jaar gekost om dit setje compleet te krijgen!

.

Tong uitsteken Laat ik dat zelfde schabrak nou verleden week in een opwelling in de ruitersportzaak gekocht hebben.
't kostte me maar een minuut om te bezwijken voor dit prachtige schabrak Knipoog

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 10:03

Jij hebt er vast geen bijpassende bandages bij Pling

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 10:05

1-0 voor Sjuim Knipoog
Ik rijd altijd met peesbeschermers!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 10:46

Barb schreef:
Ik was een jaar geleden al trotse bezitster van een
lila dekje met lila bandages

OHO! ik ben kei en kei jaloers! DAT wil ik ook! Trouwens, bandages is eigenlijk niets voor mij, ik heb er ook geen. maar lilakleurige.......
Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 11:12

Voor Dien heb ik een grijs setje(sjabrakje en peesbeschermers, lang naar gezocht!).
Den wil ik eigenlijk helemaal in het blauw of ik het grijs. Maar vind maar iniminie peesbeschermertjes in die kleur!!!!!! Ik dacht dat er wel witte, rooie en zwarte(die heb ik) bestaan, verder weet ik het niet.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 11:16

Eskadron heeft die kleuren gewoon hoor, ik heb ook blauwe en lichtgrijze.
Je moet ze alleen even speciaal bestellen in jouw maat (Dennis zijn maat dan).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 11:16

Dat boswachtersgroen is wel erg mooi op mijn paard ook trouwens. Nog even geduld...

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 13:57

Ik ga voor bruin in allerlei tinten. Mijn nieuwste aanwinst is een camel/mocca (kan het moeilijk omschrijven)kleurig dekjes met een koord aan de rand gedraaid in zand en bruin. Staat heel mooi bij mabel krijg alleen maar complimentjes. En een donkerblauwe dat kan altijd Tong uitsteken
Zachtgeel en zandkleur is erg mooi maar dat is na het rijden meteen vies dat is meer wat voor de zomer denk ik.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 14:04

euhmmm, voor mij wordt het bordoux-rood, of hoe je dat schrijven mag!
halster, bandages, zadeldekje halstertouw, alles wil ik in t bordoux rood hebben!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 14:13

Je kunt altijd je bittenverzameling nog uitbreiden, die is nog niet zo heel groot geloof ik... Tong uitsteken . Leuke potjes heb je ook nooit genoeg.. Dussss

germie

Re: De nieuwe kleuren....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 14:19

Honeybee"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Ik ben gewoon zelf een trendsetter met mijn boswachtersgroen Schijnheilig

Dat wordt 'm ook gewoon! Boswachtersgroen! Kwijl Vind 't helemaal geweldig!
Helaas ben ik niet op de hoogte van hetgeen er momenteel in diverse zaken hangt en/of ligt, moet die shops mijden als de pest Verdrietig Maar.. dat boswachtersgroen mag het van mij helemaal worden.
[/quote]

Zeg, jullie mogen mij niet naapen hoor. Ik heb net een groene dek gekocht voor een verzorgpony

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 15:02

Ik bepaal mijn eigen kleur, ik ben echt tegen het volgen van de mode (ook qua ' gewone' kleding). Voor mij is het nu donkerblauw en grijs(hmm, dat is toch hopenlijk alweer uit...)! Ik heb ook veel groen trouwens. (ik kocht de eerste groene deken ruim 5 jaar geleden! haha)

Dat babyblauw vind ik echt afschuwelijk, daar ga ik echt niet mee rondrijden. Lila wil ik dan nog over nadenken...

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 15:10

Sjuimpje schreef:
Die Eskadron shabracken ken ik Mirte!
Ik heb vorige week een bloedmooie champagnekleurige gezien!
Maar 80 euro vind ik echt te gek! Ik heb nu al een paar shabracken van rond de 100 gulden liggen terwijl ik voor een half jaar terug mijn grens voor shabracken tot de 50 gulden had lopen.
Verder ga ik echt niet! (Zeg ik nu Knipoog )

Ja die prijzen van Eskadron... Lips are sealed Ik had voor mijzelf ook ooit eens een limiet gesteld, maar heb mij daar niet lang aan kunnen houden. Dus sjuimpje, vroeg of laat zal je toch bezwijken voor de aanlokkelijke Eskadron schabrakken! Haha! Knipoog

Waar ik niet te veel aan moet denken is dat ze na een jaartje in mijn kast liggen om nauwelijks nog gebruikt te worden, omdat ik dan weer wat anders wil...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 15:36

Ik koop meestal gewoon blauwe en groene spullen *LOL* Dat staat op bijna ieder paard en het valt niemand op als je het altijd gebruikt(en over twee jaar nog Haha! ) En een lila schabrak is toch iets duidelijker aanwezig, dan wordt het echt zo van: 'daar heb je haar ook weer met dat lila ding' *LOL*

Hé Mirte, je mag al je bijna nieuwe afgedankte eskadronschabrakjes wel bij mij dumpen hoor *LOL* Dan mogen ze zelfs nog wel in pasteltintjes zijn ofzo Haha! moeten ze na een jaar gewoon naar de volgende...Haha!

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 21:48

Boswachtergroen vind ik erg mooi, vooral bij vosjes. Alhoewel ik dit niet bij Jamey doe Vind het wel mooi hoor, daar niet van...
Trouwens, ik ben zelf ook trots bezitter van een prachtig lila shabrak, maar dat is dan ook mijn enigste "felle" kleur laten we het zo maar zeggen. En een bijpassend LILA halster (met allerlei felle kleuren erin).

Vaak rijd ik zwart (zwarte peesbeschermers, zwart shabrak, zwarte gelpad, zwarte laarzen, zwarte cap, zwart zadel en zwart hoofdstel, haha *LOL* ) Ik ben gek op zwart bij vossen!

Verder heb ik veel ruitjes thuis liggen. *LOL*

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 11:06

Ik heb eigenlijk alles in het donkerblauw maar laatst heb ik een hele mooie bruine sjabrak gekocht met beige-achtige bies van gedraaid touw.
Staat erg mooi bij het bruine springzadel met beige bont-onderlegger. Ik wilde er graag bruine BR-peesbeschermers bij maar ze hebben ze alleen van Eskadron en die zijn me nu net even te duur voor zomaar erbij...

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 11:33

dat groen vind ik dus afschuwelijk, net alsof je paard in een koeievlaai heeft liggen rollen
ik vind van die hele felle opvallende kleuren veeeel leuker Haha!

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:17

ik moet zeggen dat ik dat boswachtergroen ook erg mooi vind op een vos (SP heeft ook zo'n dekje trouwens, maar vindt het vast niet stoer om dat te zeggen (ook in het kader van zijn beheers-je-portemonnee-campagne)). Voor zo'n bonte als ik heb word het wat moeilijker... Nadat ik eerst had besloten alleen maar zadelvormige sjabrakken te gebruiken (in donkere kleuren), ben ik nu helemaal 'into' donkerblauw gecombineerd met zilver/grijs... in vierkante uitvoering natuurlijk!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:35

Mirte schreef:
Waar ik niet te veel aan moet denken is dat ze na een jaartje in mijn kast liggen om nauwelijks nog gebruikt te worden, omdat ik dan weer wat anders wil...

Heb jij niet nog wat liggen waarvan je nu denkt, daar wil ik wel vanaf? Een jaar oud is nl vast nog in goede staat, maar wel een stukje minder duur dan nieuw. En laat ik met mijn stufi nou nooit genoeg geld hebben om wat leuks voor Duvel ofzo te kopen Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 20:34

Hé Marije, wij hebben geloof ik hetzelfde probleem *LOL* Ik rijd al bijna een jaar met dezelfde twee schabrakken en wil wel wat anders, maar besteed geld dat overblijft vaak weer aan iets dat ik harder nodig heb...Haha!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 20:38

Gelukkig, ik ben niet de enige.
Heb trouwens wel voor mijn verjaardag een mooie frontriem voor Duvel gekregen, dus op die manier krijg ik toch nog wel leuke dingetjes. Maar als ik echt zelf wat wil kopen, moet ik het echt ruim van te voren inplannen en er geld voor opzij gaan zetten. Zucht... Was ik maar alvast afgestudeerd en had ik een baan....