Chico verkopen...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

twister42

Re: Chico verkopen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 20:42

wij hebben onze pony ook in de laese gezet, toen one dochter te groot werdt, het is alleen wel zo als ze hem dan niet meer willen leasen krijg je hem terug en dan heeft ze dus geen ruimte voor hem. ik moet eerlijk zeggen dat het heel moeilijk is wij wilde onze pony niet kwijt omdat hij al op leeftijd was, hij is nu 30 en staat in het oudemannetjes huis, is nog steeds van ons, ik weet niet of ik hem had kunnen?willen verkopen, we hebben het gewoon niet gedaan. heel veel succes met het verkopen en het zoeken naar een volgende pony waar je nog wel lekker mee door kan rijden.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 07:53

Ga hem inspannen? Kun je hem toch nog afleiding bieden door hem voor de kar te zetten?? Haha!

dena_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:24

Ik moet nou ook mijn pony gaan verkopen omdat ik er te groot voor word. Ik heb er veel moeite mee, maar heb wel zoiets van... ik heb veel plezier met haar gehad en super veel van dr geleerd, dit kan ze nou ook weer bij een ander meisje doen. Maar dan nog vind ik het moeilijk hoor Huilen .

Ik bent trouwens ong. 1.71/1.72 en weeg ong. 50-55 kg, maar ben er toch te groot voor. (pony is 1.47, maar super smal gebouwd, arabier x welsh)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:36

Oud topic, slotje.

chicolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 17:15

Waarom een slotje?

dena_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 18:02

dena_mii schreef:
Ik moet nou ook mijn pony gaan verkopen omdat ik er te groot voor word. Ik heb er veel moeite mee, maar heb wel zoiets van... ik heb veel plezier met haar gehad en super veel van dr geleerd, dit kan ze nou ook weer bij een ander meisje doen. Maar dan nog vind ik het moeilijk hoor Huilen .

Ik bent trouwens ong. 1.71/1.72 en weeg ong. 50-55 kg, maar ben er toch te groot voor. (pony is 1.47, maar super smal gebouwd, arabier x welsh)

Ik mag haar toch houden Haha! Het gaat nog net zeg maar voor de dressuur ben ik al best lang. Ik ga met haar springen en daarna recreatief rijden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 22:45

chicolover schreef:
Waarom een slotje?

Omdat het topic ouder was dan 2 weken toen er weer opnieuw op gereageerd werd.
En nu dan echt een slotje. Clown