Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_jumpy schreef:kan ik alleen maar heel erg achter deze sport blijven staan.
panache schreef:Mijn mening;
ik vind het een belachelijk tót geen sport, military vind ik dat je als ruiter het doet voor de kick, terwijl het paard over een stenen eend van 1.50 bijv moet springen.
eerlijk gezegd vind ik het mishandeling aangezien het vaak rare sprongen zijn die vast staan.
vooral een sport met éigenbelang
ik vind het een belachelijk tót geen sport, military vind ik dat je als ruiter het doet voor de kick, terwijl het paard over een stenen eend van 1.50 bijv moet springen.
eerlijk gezegd vind ik het mishandeling aangezien het vaak rare sprongen zijn die vast staan.
miss_jumpy schreef:panache schreef:Mijn mening;
Een stenen eend van 1.50 m![]()
Op welke eventingwedstrijd heb jij dat gezien?????
Scum schreef:En jij wist dat die 1.50 hoog was? Dat kon je zo zien op de foto?
Scum schreef:Laat me die foto dan maar eens zien. Ik heb nog nooit een hindernis gezien waarbij de hoogte eronder stond.
Laat je raden... je kunt hem nu niet meer vinden.....
Simmie schreef:In Varsseveld staat in de eerste waterbak een eend, maar die is van hout en niet van steen. Daarnaast is de rug van de eend mooi afgerond (zoals de reglementen dat voorschrijven) zodat de paarden (INDIEN NODIG) netjes af kunnen glijden.
MelanieB schreef:Het is en blijft gevaarlijk en er kan altijd wat gebeuren, maar dat kan ook in je dressuurproefje...
Ik zelf doe het ook, maar met goede lessen en veel trainen, word het al een stuk minder gevaarlijk
griebels schreef:Een rare sprong in de wei kan ook grote risico's met zich meebrengen
Een paard is dood door een piroutte in de wei, been gebroken.
Alle sporten hebben risico's
Simmie schreef:Tjonge, hoe eigenwijs kun je zijn....
Elke dag dat jij uit je bed stapt, neem je een risico. En als je naar buiten gaat nog meer. Dan niet alleen voor jezelf, maar ook je medemens die buiten is.......
panache schreef:griebels schreef:Een rare sprong in de wei kan ook grote risico's met zich meebrengen
Een paard is dood door een piroutte in de wei, been gebroken.
Alle sporten hebben risico's
alle sporten hebben risico's, maar je kan de risicos ook opzoeken.