tuurlijk was dat niet leuk, financieel kan er veel verandert zijn, ik kan niet in gerdien haar portomonee kijken (wil ik ook helemaal niet trouwens). Maar ik weet een beetje wat voor passie ze voor de muziek heeft, en ik weet dat blazen op hoog nivo (wat ze doet) veel tijd kost. 2 paarden kosten ook veel tijd. En tijdgebrek was 1 van de redenen dat het met de andere paardjes fout liep. Het enige wat ik probeer te bereiken is dat ze heel erg goed nadenkt voor ze weer een teleurstelling krijgt
Shaienne
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-02 08:42
Ik heb toen gezegd dat ik Mowgli verkocht, omdat ik er geen tijd voor had.
Maar dit was niet de reden.
Ik had Loki nooit moeten verkopen. Ik heb daar zo ontzettend veel spijt van gekregen. Ik kan geen foto's van hem zien, zonder erbij te moeten huilen. Ik heb toen grote fouten gemaakt ja. Dat geef ik eerlijk toe. Ik heb hier veel van geleerd.
Ik ruilde hem in voor Mowgli. Eerlijk gezegd vond ik Mowgli een gestoord rotbeest. Ik kon het totaal niet met hem vinden. Ik zag ertegen op om er naar toe te gaan, vond het allemaal niets meer aan. Ik miste Loki, was verdrietig omdat ik hem niet meer had. Ik heb toen besloten om Mowgli te verkopen.
Maar goed, jullie mening is duidelijk en ik volg het advies op.
De arabier waar het over gaat, is goed gereden, dus dat zal het probleem niet zijn. Ze ziet er gewoon qua uiterlijk heel erg slecht uit. En ik denk inderdaad dat ik dat wel kan opknappen ja. Mananzo ziet er intussen ook een stuk beter uit dan een half jaar geleden. Aan de echte opknappertjes begin ik ook niet, want ik weet gewoon dat ik daar niet ervaren genoeg voor ben.
En ik snap de opmerking van Billy ook niet, dat je gen pony mag kopen waar je op kan rijden als je al een pony hebt waar nog niet op gereden kan worden.
Over alles met Loki en Mowgli ben ik heel erg teleurgesteld in mezelf geraakt. In die tijd zat ik echt niet lekker in mn vel en heb ik erg stomme dingen gedaan. Ik wou dat ik had doorgezet. Ik heb mezelf nog één kans gegeven met Mananzo. Ik wou laten zien dat ik het wél kan. Mananzo is alles voor mij. Het is een ontzettend leuke pony waar ik heel erg goed mee overweg kan. En dat was helaas niet het geval met Mowgli en Loki.
gomir
Geplaatst: 11-11-02 18:20
In dat geval: Even toilleteren en misschien scheren en een paar weken geod in het voer en voldoende laten lopen. Daar hoef je haar niet voor naar huis te halen Betwijfel ook of ze dan meer opbrengt...de meeste mensen kunnen daar wel doorheen kijken hoor
Billy
Geplaatst: 11-11-02 19:39
Je moet wel goed lezen Gerdien, wat ik zeg is dat je de zoveelste bent die spijt krijgt dat ze niet kan rijden, en daarom of te vroeg begint me inrijden, of zoals in dit geval een pony bij wilt kopen. Mijn advies is om het niet te doen, maar als je dat beest wilt kopen: jouw feestje, maar ik kan je nu al vertellen dat je over een jaar die pony ook niet meer kwijt wilt, en dan zit je met een probleem. Maar goed, als je advies (en niet alleen mijn advies) niet serieus wilt nemen kun je er beter niet om vragen
Shaienne
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-02 19:43
Shaienne schreef:
Maar goed, jullie mening is duidelijk en ik volg het advies op.
Misschien moet jij ook eens wat beter lezen. Ik neem jullie adviezen absoluut wel serieus en ik denk er ook echt wel overna.
Ik ben nu niet meer zo eigenwijs als een jaar geleden.
Ik kan niet vaak genoeg zeggen dat ik spijt heb van wat er is gebeurd.