oude eigenaren/verzorgsters laten opzoeken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 13:15

Toevallig komt volgende week zaterdag de vroige eigenaresse van Mabel ik stimuleer dat juist. Ze heeft Mabel dag in dag uit verzorgt en zo van de een op de andere dag is het weg dus heb ik aangeboden dat ze zo vaak langs mag komen als ze wil (tot op zekere hoogte Tong uitsteken ) en als ze wil mag ze ook ff rijden.
Het lijkt me heel leuk om haar reactie te zien omdat Mabel zo ontzettend is opgeknapt en een wintervacht heeft gekregen ze zal haar dus misschien niet eens herkennen Haha!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 13:15

geen 1 van m'n ex-verzorgpony's heb ik nog gezien nadat ze verkocht waren. nou ja, eentje nog 1 keer, maar die is snel weer doorverkocht.
bij 1 persoon heb ik nog wel een keer gemaild, maar die is niet beantwoord (wel gelezen!). Van een paar weet ik dat ik wel mag bellen of langskomen, maar ja, die pony's staan nu aan de andere kant van het land, dus dat gaat gewoon niet. De meeste weet ik niet eens waar ze gebleven zijn, helaas.
De laatste die verkocht is, is ong. 2 weken geleden weggegaan, ergens naar Gelderland, aan een meisje van 12 verkocht. Het gaat om een e-pony van brutus van de meyershoeve E, moeder Megan. Het paard heet zelf Merlen. I kzou van deze graag willen weten hoe het er mee gaat, maar de verkoper heeft er ook geen adres van. Dus mocht toevallig een bokker Merlen gekocht hebben, laat het dan weten.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:44

van mij mag ze komen, alleen zelf heeft ze nog wat moeite dat Mirkje weg is. Ik vind het wel gezellig en zo kan ze ook nog wat tips geven. Party!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 16:52

De vorige eigenaresse van Banjer mag van mij altijd langs komen, maar dan wel op afspraak.... en uiteraard niet elke dag...

Ze heeft me trouwens ook heel goed geholpen... want Banjer is niet een van de makkelijksten.... (maar lekker wel de mooiste en liefste.... *LOL* Haha! )

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 17:10

bij mij zouden ze altijd mogen komen kijken als ik hun paard gekocht heb. en zelf ben ik ook wel eens een paard op wezen zoeken dat ik verkocht had.

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 18:08

bij mij zouden de oude eigenaren van bonanza (op afspreek ) altijd langs mogen komen , hij staat nu ook weer bij de oude eigenaar thuis en daar ben ik harstikke blij mee !alleen de oude berijdsters van bonanza hoef ik nooit meer bij hem in de buurt te zien , maar daar heb ik zo mijn redenen voor