Reading met Total Eclipse. (erg emotioneel)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IngLio

Re: Reading met Total Eclipse. (erg emotioneel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:22

wow pittig! Blij dat je het gedaan hebt denk ik! Succes samen! Komt vast weer goed!

Speel zelf ook al enige tijd met de gedachte om een reading te laten doen... heb Nancy een mail gestuurd...

Famke_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:00

Ik heb 2 keer een reading laten doen door Nancy!

De eerste keer via een foto, bij haar thuis. Was erg emotioneel en heftig want ze bracht dingen naar boven waarvan ik dacht dat mijn paard nooit zou weten!

En de tweede keer via de mail, omdat ik het ide had dat m'n paard zich tegen me keerde! Maar ze probeerde me alleen maar duidelijk te maken dat ze pijn had!

En nu kom ik er zelfs achter dat ze 3 keer een reading heeft gedaan bij mijn paard!
De 3de keer is ze langs geweest bij mij op stal, puur om er achter te komen of ik het allemaal wel goed deed in de ogen van mijn paard!
Was ook erg verhelderend, en confronterend!

En als ik nu kijk hoe het gaat met m'n paardje kan ik niks anders zeggen dan:

Dank je wel Nancy, voor het open van m'n ogen en dat ik weer ga luisteren naar m'n paard!

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 18:11

Ik heb nog steeds contact met Nancy via de mail. Ze wil graag weten wat eruit komt. En ik ook natuurlijk.
Ik ga vanavond maar eens proberen om urine op te vangen. Slapen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:17

wow wat een heftig gesprek zeg!
Kan me voorstellen dat het je erg heeft aangegrepen,
lijkt me idd moeilijk om urine op te vangen...
Zou het maar met een emmer oid proberen, tja je moet maar
net geluk hebben dat ie 'moet' Nagelbijten / Gniffelen

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:24

Heftig hoor wat paarden soms kunnen vertellen....

Ik zou binnenkort even bij haar gaan staan / zitten en even duidelijk uitspreken wat je voelt en wat je vind en wat je denkt etc etc.
Je paard begrijpt de signalen wel en zal daarop ook reageren Knipoog

Sterkte

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 21:30

Het is een hem Knipoog
En vandaag stond ik bij hem in de stal en zocht hij op allerlei manieren contact. Hij zat steeds met zijn lip over mijn kleren heen te voelen. En hij zat steeds in mijn gezicht te snuffelen. Het urine opvangen is niet gelukt. Er staat wel een grote emmer klaar haha.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:19

*stelt zich et urine-vangen voor en schiet prompt in de lach* ROFL

en dat is maar goed ook, want bij het lezen van je verhaal, kreeg ik haast tranen in mijn ogen. Knuffel hem maar goed ! Ik hoop dat je DA kan helpen en dat Eclipse weer helemaal gezond wordt.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 19:35

Sjeuh, wat een verhaal zeg. Wat zal je paard opgelucht zijn nu er naar hem geluisterd wordt he.
Ik heb ook een reading door Nancy laten doen, mens wat is zij goed zeg. Vond haar erg vriendelijk overkomen en ze heeft ons erg goed geholpen.

Wat je zou kunnen proberen is met je mestvork door het stro husselen zodat het gaat kraken, tijdje proberen terwijl je paard er gewoon bij op stal staat. Wie weet gaat hij plassen en dan gauw de bak eronder hangen, wel pas doen als hij al in de houding staat en niet eerder storen, anders houd ie het mss wel op Knipoog Of fluiten, hihi..veel succes, komt vast allemaal helemaal goed met jou en je paardje Lachen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 19:39

is het intussen al gelukt?
Lijkt me een aardig lastig klusje, maar wel voor een
heel goed doel Ja

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 19:48

wat een heftig verhaal zeg, maar wel fijn, je weet nu iig wat je ongeveer kan doen allemaal en je kan daardoor je band weer opbouwen en hij zal daar na vast en zeker veel sterker zijn!

wat misschien fijn is voor zijn spieren, een emmer lauw water met een scheut cole's liment erin en hem helemaal afsponsen en daar na een wollen (met hals) zweet deken erop. Dit werkt een beetje als spier massage/solarium. Daarna goed afspoelen met lauw water en weer een droge wollen deken erop leggen zodat daar weer het vocht in kan trekken.
Ik heb dit eens als tip gehad van een fysio en mijn vorige paard vond het heerlijk, het is zoiezo niet verkeerd om het af en toe te doen bij ieder paard.

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 19:59

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit raakt. Jeetje wat zou ik me schuldig voelen. Ik kan me voorstellen dat je dat ook deed. In ieder geval ben je nu alweer een stap verder.

Ik zou graag de gegevens van die Nancy willen hebben, dan kan ik het ook een keer doen.
Zou je me een pm erover willen sturen?

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 00:37

Wat een verhaal, en dat het ook allemaal klopt! Wat wist ze al over je paard?

En ook ik zou graag de gegevens van nancy willen hebben.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 00:49

wow...heftig hoor... Ach gut Verdrietig

Mag ik je vragen om haar gegevens via pb?

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 08:54

Ania schreef:
Wat wist ze al over je paard?

Ze wist helemaal niks over mijn paard. Ik heb een foto gestuurd met een paar vragen erbij waar ik antwoord op wilde en 3 weken later had ik het verslag.

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 09:52

jeetje wat een verhaal, moest er even van slikken zeg.
hopelijk krijg je ook wat meer duidelijk nu van de tests, is het nu eigenlijk al gelukt met het urine op vangen Tong uitsteken

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 20:54

Nee het is nog steeds niet gelukt. Ik kan er helaas ook niet de hele dag bij blijven staan. Ik hoop dat het nog wel lukt deze week.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 00:39

Citaat:
hij heeft dit gevoel heel erg opgepikt en het zich ook heel erg aangetrokken, vind je hem niet lief meer, is zijn vraag daarom ook?? Het was zo leuk in het begin samen en nu ineens keer je je van hem af, zo voelt hij het, afwijzing.

Is er nou helemaal niemand die hier vraagtekens bij heeft? Een paard maakt het helemaal niets uit of je wel of niet van hem houdt. Wat voor hem telt zijn zijn vriendjes en het is prettig voor ze als je ze niet slaat en niet tegen ze schreeuwt.

Ik wil niet bot of hard zijn, maar paarden worden teveel vermenselijkt. Dit soort gevoelens hebben paarden niet en ik denk ook niet dat je je schuldig moet voelen. Laat gewoon een veearts komen en kijken of je paard gezond is. Check zijn huisvesting om te zien of hij sociaal genoeg gehuisvest is om als páárd gelukkig te kunnen zijn.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 00:45

Geen "vraagtekens", arabesk; ik vind dit topic zó bizar dat ik eerst dacht dat het een grapje was...Maar het schijnt dat er zelfs in de 21ste eeuw nog genoeg mensen zijn die in dit soort magische praktijken geloven...

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 01:06

@Arabesk en krugger: Zulke opmerkingen liever per pb, of helemaal niet.

De TS heeft het zo ervaren en laat haar liever in de waarde.

Er wordt mijns insziens ook veel "vermenselijkt", maar denk dat dat gebeurd omdat het als "mens" dan gemakkelijker te begrijpen is en er misschien ook wel een kern van waarheid inzit.

Maar weer on-topic:
TS sterkte met je paard en jullie band.

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 01:06

ik weet ook niet of ik er in geloof of niet, maar om nou botweg te zeggen dat het niet bestaat vind ik wel heel kort door de bocht. maw; als jullie het niet kunnen bevatten, bestaat het niet??

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 01:14

kaatje77 schreef:

waarom mag je alleen 'oh en ah wat sneu, sterkte etc zeggen'? Ik probeer TS juist te helpen door te laten zien dat ze niet hoeft te huilen als een reader schrijft 'paard denkt dat jij hem niet meer lief vindt'. Het is zinloos om je schuldig te voelen over gevoelens die een paard niet eens kán hebben.

En meer zeg ik er niet over, anders heb ik meteen weer een ban of drie aan mijn broek hangen.

Ik heb oprecht te doen met TS, omdat ze zo geraakt is, alleen leg ik haar uit dat het niet nodig is om er zo over in te zitten.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 01:19

@Arabesk.
Het gaat mij er niet om of je wel of niet een ban krijgt.
Daar gaat het in dit geval niet om.
De titel zegt al: ...emotioneel...
Dat geeft al aan dat de TS het er erg moeilijk mee heeft/ had.

Ik weet niet of ik er wel of niet in moet geloven, maar als je er niet in gelooft ben ik van mening dat je het ook wel subtiel had kunnen brengen via een pm of weet ik veel wat.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 01:20

ik ga niet eens in op of ik het wel of niet geloof of readings kunnen, daar loopt al een ander topic over.

Ik leg alleen uit dat paarden bepaalde gevoelens niet hebben en dat TS zich daar dus niet verdrietig over hoeft te voelen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 01:45

kaatje77 schreef:

De TS heeft het zo ervaren en laat haar liever in de waarde.

Er wordt mijns insziens ook veel "vermenselijkt", maar denk dat dat gebeurd omdat het als "mens" dan gemakkelijker te begrijpen is en er misschien ook wel een kern van waarheid inzit.

Maar weer on-topic:
TS sterkte met je paard en jullie band.

Naar mijn mening is de TS behoorlijk gekwetst (haar emotionele toestand blijkt duidelijk uit haar post) door uitspraken van zeer dubieus allooi. Naar mijn mening is ze slachtoffer van een bekende techniek van "cold reading", en dat is de client in kwestie een schuldgevoel bezorgen. Degene die de TS niet in haar waarde heeft gelaten is hoogstens de zg. reader in kwestie, door haar emotioneel te belasten met uitspraken,die niet op reeele feiten zijn gebaseerd, enkel op de gevoelens/beelden/informatie die ze doorkrijgt bij het besnuffelen van een paardefoto.
Dat is een kwalijke zaak, en ik of wie dan ook (bv. arabesk Knipoog ) heb het volste recht daar kanttekeningen bij te plaatsen, dat gebeurt hier veel te weinig.

PS. het is Kuggur, niet kruggur.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 12:05

Je mag als mens zijnde best weten als je paard niet tevreden is met een situatie, dat hij het graag anders had gezien omdat hij zich niet prettig voelt. Vele mensen luisteren naar hun paard en daardoor kunnen zij veel met elkaar bereiken. Als jouw paard iets mankeerd, geeft hij dat ook aan, denk aan kreupel zijn. hup, teken van is iets niet goed, je stopt met rijden om te kijken wat er is, je lusterd naar zijn pijn om hem rust te geven bv of te laten behandelen. Soms mankeren paarden ook iets wat met blote oog niet te zien valt en je kan je vinger er niet op leggen..als iemand als bv een reader daar oplossing bij kan bieden (en in dit geval een goede is) dan is dat erg fijn.
Ben het ermee eens dat je je niet schuldig hoeft te voelen, maar zo heeft de reader het gok ik ook niet bedoeld, zij vertaald hetgeen zij voelt.
Ook al worden dieren vaak vermenselijkt (doe ik rustig aan mee in bepaalde behoeftes geven) zij hebben zeer zeker wel dat soort gevoelens..hetzij mss in een ander pakketje gevormd en heeft de reader het zo gevoeld en zo naar buiten gebracht, omdat ze anders nietw ist hoe het te vertalen.
Zo heb ik ooit een reading laten doen uit nieuwgrieigheid bij iemand en later ook bij Nancy nog eens. De eerste reader vertelde mmij dingen die zij niet kon weten, die moest ik zelfs bij vorige eigenaar verifieren. Dus zeer zeker wel dat een paard bepaalde gevoelens wel kan hebben. Zij accepteren alleen dingen makkelijker zoals het is en doen er niet moeilijk over. DAt is het verschil imo tussen de mens en een dier.