Pennymeisjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sabby

Re: Pennymeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:54

ik heb toch ook hard geroepen dat ik niet goed werd van die 'Penny's' toen ik mijn (toen anderhalfjarige) pony ergens redelijk achteraf had staan - met helaas te weinig toezicht om 'penny's' te weren' >
het ging mij hier om de (jonge!) meisjes die van wei naar wei gingen..doodleuk onder de draad doorkropen om al die sieluge pownies te gaan poetsen..
buiten het feit dat het allemaal met de zelfde borstelset ging, had ik er een hekel aan dat ze bij mijn lompe onhandige (en daardoor soms onbewust gevaarlijke) pony zo de wei in stapten..als er ongelukken gebeuren heb ik t gedaan en kan ik opdraaien voor de schade en kosten.
er hingen ook briefjes of ze mochten rijden want ze hadden nog wel zadel en hoofdstel (en wie zegt mij dat dat dat dus niet gebeurd als ik er niet ben)... Keer op keer was er duidelijk te zien (ofwel een schone pony of een schooierige pony) dat ze weer geweest waren.

nachten heb ik er wakker van gelegen..van die onschuldige 'penny's Boos!
dus in die zin..ja heb ik t ook wel eens in negatieve zin over Penny's gehad..

voor mij een reden om mn pony daar weg te halen en zeker te weten dat er niemand meer bij kon komen.

By teh way; ik geloof ook wel dat er volwassen Penny's bestaan hoor...in mijn geval bijvoorbeeld mensen die elke dag hun groenteafval in de wei sodemieterden omdat die beestjes zo sielug waren..
tis niet aan leeftijd gebonden Knipoog

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 22:11

Tja wat zal ik er van zeggen.In mijn ogen is een pennymeisje iemand die altijd een complete kudde verzorgpony's en/of paarden heeft.Of een eigen paard en het paard net zo aankleed als zichzelf(denk aan bruine ruitjes broek dus bruin ruitjes dek, bruine bandages/peesbeschermers etc).En als een 'eigen paard/pony' hebben, hebben zo ook altijd de laatste mode en alles in huis voor paarden wat los en vast zit.Of te wel opscheppers waar je U tegen zegt.Maar dat is mijn mening Haha!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 22:18

Ohja, onze shetten waren ook voor menig pennykind, maar óók volwassenen, ontzettend 'sielugh' in de winter, vooral dan de twenter en de jaarlinghengst, want ja, die 'gebruik' ik toch niet, dus die worden ook niet zo veel gepoetst. Staan 24/7 buiten, vinden het heerlijk. Begin dit jaar veel problemen met de wei gehad vanwege het erg natte weer. Gevolg; het was even op sommige plekken een blubber bende. Pony's konden met gemak de vrijwel bijna dichte schuilstal in lopen, maar deden dat niet. Stonden met de enkels in de blubber, maar vonden het prachtig. lekker hard galloperen, elkaar trappen en naar elkaar steigeren, lekker uit de bocht vliegen en dan gaan rollen in de modder. Het waren net varkens.

Tuurlijk baalde ook ik van die blubberbende, maar komop, ze gaan er echt niet dood aan.

toch waren ze erg sielugh, want er groeide alleen nog maar heel kort gras. Tsja mensen, het is winter, wij liggen nu eenmaal pal naast een sloot, we doen wat we kunnen, gras hebben ze dan toch niet nodig, aangezien ze bij ons meer dan genoeg hooi en biks/musli etc. krijgen.

Edit: er werd zelfs met de dierenbescherming gedreigd Clown dat vond ik wel grappig, dat zei ik ook. 'Denk dat de DB blijer is om deze gezonde, vieze pony's buiten te zien staan, dan die paarden die oooh zo netjes schoon met deken en al 24/7 op stal staan en een paar keer per week naar buiten worden gehaald voor een kort ritje'.

En dan zie je ze kíjken joh... dat snappen ze dan weer niet Vork Koe

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 22:36

nee inderdaad..dat klinkt ook wel vaag natuurlijk Knipoog

misschien storen mensen zich aan het stempel 'penny' dat erop geplakt wordt, maar vreemd genoeg is het meestal wel duidelijk wie of wat er bedoeld wordt > over wat voor soort gedrag het gaat..

het lijkt allemaal oh zo onschuldig maar ik ken toch genoeg mensen die er echt hinder van ondervinden ,van 'pennygedrag'.

vaak heb ik die discussie gekregen van; deed je dat dan zelf dan nooit vroeger? uh NEE! ik kroop echt never nooit zomaar bij vreemde paarden en pony's in de wei...
te link en lomp voor woorden vind ik> ga dan maar naar een manege ipv 'wilde paarden' te zoeken!
vandaar ook dat ik dat soort gedrag niet snap en/of goedkeur Bloos

blondje053

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:59

Sommige mensen bedoelen het niet verkeerd..maar ik was ook niet blij toen er ineens kleine meiden in onze tuin liepen.
Wij hadden een stal in onze achtertuin staan. Je kon alleen bij de stal komen als je door onze voortuin ging en dan door een tuinhekje (die zat trouwens altijd dicht omdat onze merrie ooit 1 keer in de gaten heeft gehad dat die open was en hem toen is gesmeert naar het weiland aan het einde van de straat) of via onze achterdeur.Wij zaten heerlijk in de woonkamer toen ik ineens wat in mijn ooghoeken zag.,.en ja hoor..de damens hadden het hekje open gedaan en waren met al hun vriendinnetjes even mooi naar onze pony gegaan.
Dit kun je echt niet hebben.Stel nou dat ze het ook een keer doen als je er niet bent en de staldeur openen.
Ik weet wel dat ik een schat van een merrie had die geen vlieg kwaad deed..,maar er zou maar wat gebeuren..moet der niet aan denken..Ik ben toen even heel duidelijk geweest dat ik dat dus nooit meer wou hebben. En dat als ze de pony wouden zien ze me konden vragen. Denk dat ze me de eerste tijd niet hebben gemogen maar daar had ik geen boodschap aan.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 17:21

Moet wel eerlijk bekennen dat ik als 10 jarige wat pennygedrag vertoont hebt.Ik ging regelmatig naar een paar weilanden in de buurt om de shetlandertjes een aaitje te geven.Maar ging het nooit het weiland in, bleef altijd aan de andere kant van het lijntje staan.En als ik ze geaait had ging ik weer.Ik gaf soms een plukje gras, maar that's it.Maar bij mij in de straat is iemand die een shetlander steeds gemaaid gazongras geeft en aardappelschillen enzo.Dat is toch niet goed voor een paard?

jump_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 19:48

marlies85 schreef:
Moet wel eerlijk bekennen dat ik als 10 jarige wat pennygedrag vertoont hebt.Ik ging regelmatig naar een paar weilanden in de buurt om de shetlandertjes een aaitje te geven.Maar ging het nooit het weiland in, bleef altijd aan de andere kant van het lijntje staan.En als ik ze geaait had ging ik weer.Ik gaf soms een plukje gras, maar that's it.Maar bij mij in de straat is iemand die een shetlander steeds gemaaid gazongras geeft en aardappelschillen enzo.Dat is toch niet goed voor een paard?

ik heb zelfs van iemand gehoord dat ze van gemaaid gazongras kunnen sterven daarom krijgt de onze het niet...
Of het waar is weet 'k niet maar ik neem geen risico's Knipoog

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 19:59

dit is eigenijk wel een lastig onderwerp, want wát is nou een penny?

Ik vind het op bokt soms erg raar gaan. Soms word iemand voor penny uitgemaakt wanneer ik er geen enkele reden toe zie, maar goed. de beruchte "Penny" meisjes zijn vaak de mensen van mij leeftijd (ong. 15 jaar) die met een vriend/vriendin even een schaduwaccount aanmaken en dan even lol maken door herrie te schoppen en dan later weer op hun eigen account en dan zijn ze bloed serieus Sigaar
Volgens mij zijn er maar weinig pennymeisjes, het is meer een uitdrukking van: Help ik wil aandacht Verdrietig maar laat het ze dan lekker op hun echte account doen, dan kunnen ze hun nodige aandacht krijgen Schijnheilig

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 16:15

LiNdA1986 schreef:
Er staat op Bokt ook ergens een definitie van Penny...

EDIT: hier heb ik hem

Kenmerken van de Penny

* De Penny maakt veelvuldig gebruik van het woord 'zielig', 'sielugh', 'zielug' of een variant hiervan. Ook MSN-taal is populair in het Penny-circuit.

* De Penny houdt van verwaarloosde en/of mishandelde paarden en wil ze graag redden.

* De Penny grijpt naar onorthodoxe geneesmiddelen in geval van verkoudheid of andersoortige medische problemen. Voorbeelden zijn: Groentesoep, Bossche bollen en bakstenen.

* De Penny vindt dat er dag en nacht met een paard getut moet worden, ook als het paard daar regelmatig bezwaar tegen aantekent. Dit geldt speciaal voor veulens, jaarlingen en twenters.

* De Penny biedt zich altijd aan als luisterend PB-oor in geval van dode paarden, pony's met koliek en afgefikte huizen. Meestal kent ze de betreffende bokker niet.

* Penny's zijn veelal groene bokkers, echter zeker niet altijd, laat dus in geen geval uw aandacht verslappen als het om een doorgewinterde bokker gaat!

* De Penny reageert doorgaans erg fel als hij/zij wordt aangesproken op haar Penny-schap. Laat u hierdoor niet van de wijs brengen maar houd voet bij stuk, u als gediplomeerd Patrouillant weet immers waar u het over heeft.

* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.

* Er zijn Penny's die veelvuldig gebruik (willen gaan) maken van allerlei hulpteugels en -bitten, alsmede excessief grote sporen en zwepen van onvoorstelbare lengte. Mocht u zo'n Penny tegenkomen wijs deze dan terecht.

* Boktnamen van Penny's bevatten veelal de woorden 'girly', 'lady', 'love' alsmede woorden die eindigen op -tjuh(hhh). Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny, verricht dus grondig onderzoek alvorens over te gaan tot het uitdelen van een *STEMP*.

* Penny's schrijven nooit 'lief' maar meestal 'liev'. Deze Penny's zijn vaak te vinden in de Kraamstal. Dit is een belangrijk kenmerk.

* Penny's, en dan met name Penny-meisjes, beschikken vaak over een enorme voorraad verzorgpaarden, -pony's, -veulens en -shetlanders. Als er gevraagd wordt om een foto van deze dieren en er verschijnt een plaatje van een onwaarschijnlijk mooie zwarte Arabische hengst steigerend met op de achtergrond een ondergaande zon, stel dan een onderzoek in naar de herkomst van de foto. De kans is groot dat u deze ergens op internet terugvindt.

* De Penny maakt in berichten overmatig gebruik van smileys om het gebrek aan leestekens en hoofdletters te compenseren.

Tja vraag me af wie deze beschrijving verzonnen heeft, waarschijnlijk iemand die niets beters te doen heeft.
Ik vind het belachelijk om iemand maar voor Penny uit te maken als het topic wat geopend wordt te oppervlakkig is.
So what, mogen er dan alleen zware onderwerpen op Bokt geplaatst worden.
O ja ik ben 36 en ben al bijna 25 jaar lid van Penny, nu lezen mijn kids het blad maar ik lees hem zelf net zo hard.
Ook ik vond het vroeger leuk roze strikjes in te vlechten, of roze bandages enz, en tja ik heb nu een eigen manege dus dat zegt natuurlijk helemaal niets.
Ik vind zowiezo als je een ander niet respecteert ,penny of niet en je eigen topics natuurlijk o zo interesant vindt, tja meschien beetje eigendunk.
Laat een ander toch in zijn waarde .
En staat een topic je niet aan ga dan naar de volgende.
Op bokt zitten ook kids van 11 of 12 jaar, wat moeten ze dan schrijven? Over de oorlog in Irak.
Nou ben blij dat mijn kids heeeeeerlijk penny zijn en zich alleen nog maar bezig houden of ze vandaag een roze of een groene rijbroek aanmoeten en dan ook heerlijk om advies komen vragen.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 16:25

Ik zelf denk dat de term pennymeisje niet zo zeer kwaad bedoelt is.Maar waar komt die term nou eigen oorsponkelijk vandaan?

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 16:25

ik ben het met barbara1970 eens.
ik vind het geweldig om te zien hoe mijn nichtjes mijn shetlandertjes verzorgen.. vlechtjes maken met strikjes,roze bandages omdoen, mijn shetlandertjes vinden het helemaal niet erg.
ze genieten lekker van de aandacht Knipoog

wat ik minder geweldig vind is dat ze gaan liegen over hun stal vol met zware arabieren ja Knipoog
maar dit doen volgens mij lang niet alle ''penny's''
marja dit is mijn mening
Laatst bijgewerkt door Illusion op 13-10-07 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 16:40

Tsja, wat zal ik er eens over zeggen, Ik vind het ook aanstellerig als kinderen over hun stal vol arabieren praten,
en vanalles zeggen waar ze ooit 1 keer van gehoord hebben en waarschijnlijk niet eens goed is.. maar goed, ik vind dat altijd om door te slikken, toen ik naar mn jongere kinderjaartjes keek had ik ook mn eigen ponytje, en ook ik was altijd bezig met mn pony in te vlechten en te borstelen iedere week wassen enzo.. maar als ik dan nou naar de kinderen kijk die dit ook doen dangeniet ik daar nog steeds van!

Alleen kan ik er niet zo goed tegen als er geknipt word aan een pony, vandaag zag ik ook een shetje staan waar de manen van geknipt waren, allemaal happen eruit.. dat vind ik wel zonde..dat heb ik dan ook vroeger nooit gedaan, dan kreeg ik heel erg op mn donder van mn ouders!!!

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 16:43

volgens mij zijn er al tich van deze topics.
beetje zinloos ook.
je roep er alleen maar irritatie mee op want het word vroeg of laat een discussie.
maar inderdaad ik vind persoonlijk ook dat iemand soms te snel de penny stempel krijgt.
en die punten die vervolgens op penny meisjes lijkt klopt niet.ik wil ook wel paarden redden die verwaardeloosd zijn,iemand die dat niet wil heeft geen hart voor dieren!!en dan ben je BESLIST NIET een penny

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 16:54

First_Unique schreef:
Tsja, wat zal ik er eens over zeggen, Ik vind het ook aanstellerig als kinderen over hun stal vol arabieren praten,
en vanalles zeggen waar ze ooit 1 keer van gehoord hebben en waarschijnlijk niet eens goed is.. maar goed, ik vind dat altijd om door te slikken, toen ik naar mn jongere kinderjaartjes keek had ik ook mn eigen ponytje, en ook ik was altijd bezig met mn pony in te vlechten en te borstelen iedere week wassen enzo.. maar als ik dan nou naar de kinderen kijk die dit ook doen dangeniet ik daar nog steeds van!

Alleen kan ik er niet zo goed tegen als er geknipt word aan een pony, vandaag zag ik ook een shetje staan waar de manen van geknipt waren, allemaal happen eruit.. dat vind ik wel zonde..dat heb ik dan ook vroeger nooit gedaan, dan kreeg ik heel erg op mn donder van mn ouders!!!

Ja ook mijn kids hebben pas geleden nog even hun ponies getoileteerd, huuuum mooi hoor zon haflinger met manen van 70 centimeter en dan vooral die hap eruit, of kleine Jainy mijn welshsje met een halve staart, goed bedoeld maar inderdaad vet op hun donder gehad en 2 weken niet meer in de stal komen.
Maar tja hoe was ik vroeger ik had een mooie fries en besloot om haar te knippen, weg sokken, pappa heel erg boos en ik maar denken man zeur toch niet zo,wat moet je met al die haren.
Persoonlijk heb ik nog nooit verhalen gehoord over stallen vol met arabieren, wel heb ik als kind gelogen dat ik een paard had en de hele klas maar vragen waar is je paard, ehhhhhhh tja bij een oom heel ver weg.
Waarom verzinnen kinderen verhalen, meschien om erbij te horen tenslotte is dat wat kinderen in deze materialistiese(schrijf ik vast niet goed) erbij te horen en ach daar erger ik me niet aan.

Rowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 17:24

Ik vind penny's (en dan bedoel ik niet 6 jarige kinderen die gewoon lekker willen knuffelen met hun pony of kinderen/volwassenen die de penny lezen) maar meisjes van 10 t/m 16 jaar (ongeveer)

-Die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn
-Ongecontroleerd door de bak scheuren
-Rond lopen met hun bjorn borg onderbroek die boven hun rijbroek uit moet komen (Ja dat soort mensen bestaan, ik heb ze zelf gezien.)
-Die verhalen aan het vertellen zijn over hoe hun het moeilijkste paard van stal hebben ''getemt''
- etc. etc.

Ja aan dat soort ''penny's'' kan ik me verschrikkelijk irriteren, zal ook wel komen omdat ik zelf zo'n dressuurprikker ben.
En opzich is dit niet zo erg zolang die dieren er maar niet de dupe van zijn. Maar laatst stond er ook bv een topic op HAW, 3 meiden van 13/14, op B pony's, zonder cap, met een tak als zweep, zonder zadel en dan over de weg in galop. Nou dan vind ik niet meer normaal hoor en dat is ook geen ''lol met je knol'' meer .

Love_boyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 12:16

Ik heb niks tegen Pennys, zolang ze maar niet té worden.
Die meisjes hebben gewoon een eigen fantasie, laat ze daarin gewoon..(mijn mening) Ook vind ik dat er wel érg over de 'Pennys' wordt gepraat op bokt, zodra je hier binnenkomt is het woord 'penny' wel érg vaak te lezen, ik kan me voorstellen dat de echte pennys hier zich door 'buiten gesloten' voelt. Zoals ik al zei, ik heb niks tegen pennys, zolang ze maar bij hun eigen pony 'penny' zijn, en zich niet gaan bemoeien met andersmans ponys.

Ik vind ook niet dat je 'penny' bent als je een verwaarloosd paard wil 'redden', dat zou iedereen hier op bokt toch wel willen?
Ook vind ik dat pennys niet speciaal de groep is die het slachten zielig vind. Er zijn ook mensen hier op bokt die gewoon niet willen dat het paard naar de slacht gaat,gewoon omdat het idee niet fijn is. Hier op bokt zou je dan metteen 'penny' zijn.
Maargoed Knipoog Dit is mijn mening.. Als ze lekker met hun eigen pony 'penny' doen ,heb ik er geen problemen mee..Lachen

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 12:22

heerlijk de penny's!!!....
Wie kan zich nu niet verplaatsen in een pennymeisje!!
Bijons op stal lopen ze regelmatig rond en koetelen heerlijk met mijn paardje en met de rest....
Hebben grote verhalen over hoeveel paarden en pony's ze al niet gereden hebben...en vooral de moeilijke paarden!..
ik kan alleen maar zeggen HEERLIJK om dat aan te horen....
kan er alleen maar om lachen.....zie er de humor van in...
Was vroeger zelf ook zo!..en wees eerlijk wie niet? Lachen

jimmy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:27

ik heb zelf ook in het boekeje gestaan

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 23:24

Love_boyke schreef:
Als ze lekker met hun eigen pony 'penny' doen ,heb ik er geen problemen mee..Lachen

precies Knipoog
en daar zat wat mij betreft nou het hele probleem!
en Penny's is in die zin makkelijk > lijkt alsof iedereen dan meteen weet wat je bedoelt Bloos
ik ben niet voor het 'over 1 kam scheren' maar ik weet wat IK er onder versta als ik t had over de penny's die mij en vooral mijn pony lastvielen..
en t ergste is nog dat zij - en zelfs de ouders- vinden dat ze in hun volle recht staan en jij de boeman bent..
tot er eens klappen vallen of ongelukken gebeuren (door mijn paard hoor..begrijp me niet verkeerd Bloos ), en dan is het over met de pret en hadden ze nooit bij zo'n gevaarlijk paard gelaten mogen worden..

lastig soms Knipoog

Sandraah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 18:36

ik lees ook zegmaar penny's .. vind ik echt grappig:P
maar ga nie overal over liegen..
het is eg heel leuk om die kleine kinders met die pony's te zien knuffelen en invlechten (zelf doe ik het ook nog wel eens .. vind ik gewoon leuk) maar ben ik dan ook zo'n pennymeisje??
(wist trouwens eerst ook niet wat het was Bloos )

injo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 10:44

Ik moet verschrikkelijk hard lachen om de beschrijving van linda1986. weet niet of ze niks anders te doen heeft, maar het getuigd voor mij van mensenkennis en een dosis humor!! Ik hou er van. En dan denk ik ja, ik zie ze zo lopen(huppelen) door de stallen!

Nijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 12:22

LiNdA1986 schreef:
Er staat op Bokt ook ergens een definitie van Penny...

Kenmerken van de Penny

* De Penny maakt veelvuldig gebruik van het woord 'zielig', 'sielugh', 'zielug' of een variant hiervan. Ook MSN-taal is populair in het Penny-circuit.
Check

* De Penny houdt van verwaarloosde en/of mishandelde paarden en wil ze graag redden.
check ik ben een groot dierenliefhebber dus geldt ook voor andere dieren dan paarden (en ja, ik rem voor overstekende egels, ratten etc)

* De Penny grijpt naar onorthodoxe geneesmiddelen in geval van verkoudheid of andersoortige medische problemen. Voorbeelden zijn: Groentesoep, Bossche bollen en bakstenen.

* De Penny vindt dat er dag en nacht met een paard getut moet worden, ook als het paard daar regelmatig bezwaar tegen aantekent. Dit geldt speciaal voor veulens, jaarlingen en twenters.
Check behalve dat bezwaar dan, maar mijn paard vindt tutten heerlijk

* De Penny biedt zich altijd aan als luisterend PB-oor in geval van dode paarden, pony's met koliek en afgefikte huizen. Meestal kent ze de betreffende bokker niet.
Check ook voor mensen met andere problemen staat mijn pb box open

* Penny's zijn veelal groene bokkers, echter zeker niet altijd, laat dus in geen geval uw aandacht verslappen als het om een doorgewinterde bokker gaat!
Check ik ben zowat bejaard, bok al heel lang, maar post vrijwel niet

* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.
Check Haha!

* Boktnamen van Penny's bevatten veelal de woorden 'girly', 'lady', 'love' alsmede woorden die eindigen op -tjuh(hhh). Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny, verricht dus grondig onderzoek alvorens over te gaan tot het uitdelen van een *STEMP*.
Check Vork

* Penny's schrijven nooit 'lief' maar meestal 'liev'. Deze Penny's zijn vaak te vinden in de Kraamstal. Dit is een belangrijk kenmerk.
Check

* Penny's, en dan met name Penny-meisjes, beschikken vaak over een enorme voorraad verzorgpaarden, -pony's, -veulens en -shetlanders.
Check Ik heb een merrie met veulen, maar zeg altijd "mijn paarden" omdat dat stoerder klinkt Clown

Help. Ik ben een penny! (ben overigens 39 Haha!)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 12:23

injo schreef:
Ik moet verschrikkelijk hard lachen om de beschrijving van linda1986. weet niet of ze niks anders te doen heeft, maar het getuigd voor mij van mensenkennis en een dosis humor!! Ik hou er van. En dan denk ik ja, ik zie ze zo lopen(huppelen) door de stallen!

Hij is inderdaad leuk, maar niet door haar geschreven. Knipoog

Sandraah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 15:03

volgens dat verhaaltje van LiNdA1986 ben ik ook op sommige dingen een penny Tong uitsteken
best grappig

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 11:37

Ik ben nu dus ook een echte penny volgens dat verhaaltje Tong uitsteken

- Ik heb een verwaarloosde pony gered(lees opgeknapt)
- Ik rijd bijna altijd in setje en probeer aan de nieuwste modetinten te doen
- De staart van mijn paard zit in een vlecht(anders heeft ze steeds klitten)
- Ik heet ook dustinLOVER al zo'n 4 jaar lang mijn nickname overal(ben nu 17)
- Het liefst praat ik ook afgekort msn taal Tong uitsteken

Ik heb daarbij ook veel dingen in het roze en zou daarbij nog het liefst een knalroze broek willen hebben Tong uitsteken

Ojah en ik heb ook nog gouden elastiekjes voor haar manen(nog net geen strikjes Tong uitsteken )