Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Desiree schreef:Wat ik zo raar vind als mensen zich binnen 2 weken al aan een paard hechten. Volgens mij staan die niet geheel met hun 2 benen op de grond. Zo'n hechtingsproces duurt normaliter toch veel langer? Je moet eerst het paard laten keuren, DAN kopen, en DAN pas je er aan hechten. Anders neem je gewoon stomme beslissingen waarvan deze een voorbeeld is.
Desiree schreef:Wat ik zo raar vind als mensen zich binnen 2 weken al aan een paard hechten. Volgens mij staan die niet geheel met hun 2 benen op de grond. Zo'n hechtingsproces duurt normaliter toch veel langer? Je moet eerst het paard laten keuren, DAN kopen, en DAN pas je er aan hechten. Anders neem je gewoon stomme beslissingen waarvan deze een voorbeeld is.
janna schreef:Ik heb van de zomer nog een veen vreemder geval gezien. Wij kwamen bij de dierenarts om een apard te laten keuren. Daar stonden mensen die een paard hadden gekocht, die een koliekoperatie achter de rug had (had een halve voetbal onder zijn buik hangen), Ze hadden er een hoop geld voor betaald.
Wie koopt nu zo'n paard?
Je snapt het soms toch niet..
sweetieponys schreef:owkee dat is waar maar dan is het nog wel zielig! en zo is er wel weer een paard van de slacht gered!!!!!!!