je stijgbeugels mogen wel 2 gaatjes langer , maar dat kan vast niet want dan zit je op de grond Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je stijgbeugels mogen wel 2 gaatjes langer , maar dat kan vast niet want dan zit je op de grond Liezzel schreef:het is een weg waar geen 1 mens komt dus ze konden nergens van schrikken

Somebitch schreef:^^ Waarom zou zij het niet mogen doen en jij wel
(das tenminste BELANGRIJKE kritiek)

CtjeLief schreef:waarom moet er 180 keer gezegd worden dat ze te groot is? Kicken jullie daarop ofzo? ze weet dat zelf ook zegt ze dus dat lijkt me wel duidelijk. Shetjes kunnen heel wat aan hoor, tzijn geen porseleinen popjes! Kun je best nog lekker mee rijden, let gewoon goed op of je niet zn benen raakt en dan is er helemaal niets aan de hand.. dat gezeur elke keer, sommigen zijn ook echt zo overduidelijk uit op een rel...! zo jammer..! veel plezier nog, beter dan kweeniet hoeveel mensen die hun pony maar laten staan omdat ze er niet meer zo mooi op passen.. WEL even een cap voortaan(das tenminste BELANGRIJKE kritiek)
Ik vind je niet zoveel te groot om er 1 keer in de 2 weken op rond te hobbelen, een buitenritje kan makkelijk hoor. Ik vind jou ( & je shet ) alleen wel te groot voor je zadeltje. Zit dat nog wel lekker ?
Zeg alleen mijn mening en dat is dat ik nog steeds vind dat ze te groot is
Juul schreef:En dat weet ze na 1 keer denk ik ook wel ?
maar bokt valt soms een beetje in de herhaling