Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PinkyBubble schreef:Daar kun je nu toch nog geen oordeel over geveld hebben?Ik heb mijn pony daar zaterdag gekocht, een 2,5 jarige haflinger ruin. Geweldig mak diertje, niets mis mee.
PinkyBubble schreef:Daar geef ik je gelijk in, en het staat ook op de site, maar er is niet gezegt dat er daadwerkelijk DIE afspraak is gemaakt toch?Mijn pony hoeft niet terug, dus zou ik er toch niets aan hebbe mocht die afspraak die jij leest op de site daadwerkelijk zijn gemaakt

russel schreef:Ik denk dat je je toch wel op glad ijs bevindt hoor met dit topic. Er zijn er al zoveel die juist geen mooie ervaring hebben gehad. Te hopen voor Melanie dat ze er idd wat van heeft geleerd.
Je gaat nu een topic openen over een eerste indruk wat kennelijk met veel zorg een positieve ervaring heeft moeten opleveren en dus is gelukt. Heel fijn voor jouw en BM, maar besef wel dat er bokkers zijn die veel leed en geldverspilling hebben gehad met de minder leuke ervaringen en dat het niet fijn is te lezen dat er kennelijk nu aangenomen moet worden dat dat allemaal niet waar is geweest.
Ik en velen gunnen BM een goede 2e kans en nieuwe start, maar dan wel graag dat alle reklamaties met even zo eerlijke zorg behandeld worden.
Misschien ook wel wenselijk voor haar nieuwe start een beetje onderzoek te doen in het herkennen van rassen.
Dat vind ik heel eerlijk van je. Maar er gaat ook wel eens wat in de particulier fout, waar ik over mee kan praten met mijn vorige pony diei k van een minderjarig particulier heb gekocht, en die bleek na aankoop en keuring niet goed te zijn. En ja ik was fout niet meteen te keuren (daar gaat het nu niet om MAAR heb r wel van geleerd) Maar probeer er als voorbeeld mee te zeggen dat het niet overal Rozegeur is en dat het niet overal even leuk aan toegaat, toch ?.
runningkawa schreef:PinkyBubble schreef:Daar geef ik je gelijk in, en het staat ook op de site, maar er is niet gezegt dat er daadwerkelijk DIE afspraak is gemaakt toch?Mijn pony hoeft niet terug, dus zou ik er toch niets aan hebbe mocht die afspraak die jij leest op de site daadwerkelijk zijn gemaakt
En als hij volgende week op 3 benen staat...
En dat is blijvend en vooraf bekend?
Je hebt 'm net, hoe kun je nu van dit soort uitspraken doen?
En dat zeg ik niet om BM naar beneden te halen...dat zou ik zeggen bij iedereen die een paard ergens koopt
russel schreef:Ja dat is dan idd jouw probleem en dat zal je niet leuk gaan vinden......
Het gaat tenslotte over het feit dat mensen van fouten leren, en dat ja OOK bm geleerd heeft van fouten, Niet over mij en men pony toch?
Ken ook zat andere mensen die hartstikke tevrede zijn met hun pony of paard die hun bij BM vandaan hebben, en die ze nu al jaren hebbe, daar ken ik er een paar van
Vandaar dus dat ik ook naar BM ben gegaan, niet alleen omdat ik slechte dingen heb gehoord ( Al ben j dan wel beter op jeh oeden natuurlijk) Maar ik heb ook positieve dingen gehoord, En het is toch niet slechto m ook voor positieve dingen open te staan
Ik wil hierover geen onrust stoken, want het was inderdaad niet MIJN bedoeling om dingen die vroeger zijn gebeurd weer naar boven te halen,Want daar hebbe beide partijen niet erg veel aan
een maand ofzo.
lijkt me wel informatief russel schreef:Effe afwachten waar BM nu haar paardenvoorraad koopt. Een 2,5 jarige zal handel zijn, maar de wat oudere dravers, even afwachten en dan idd heb jij gelijk dat meteen met modder gooien niet netjes is.
Maar laten we eerlijk zijn een slechte naam heb je zo en een goede naam opbouwen daar gaat jaren overheen, dus zover is ze nog niet. Moet ze nog even heel veel klanten met gezonde paarden voorzien.

bij mij gaan dan toch nog ???? branden katiavl schreef:Zo lang is het ook niet geleden dat ze een draver als andalousier verkochteen maand ofzo.
Maar we kunnen van dit topic wel iets erg goeds maken, veel mensen laten zich teveel doen door mooie praatjeslijkt me wel informatief
met stroop vangt men vliegen, daarom ben ik ook heel benieuwd wat er nog gaat komen. russel schreef:Ik denk dat ze wel zal moeten veranderen om bestaansrecht te behouden.
Ik vind dat ze nu op de goede weg is. Ze heeft alleen tijd nodig, net als vele andere:)katiavl schreef:Maarja ik vraag me af of het veranderen als je een maand geleden nog paarden voor andere ras verkoopt njahbij mij gaan dan toch nog ???? branden
Maar Anda's worden populair en zijn duurder.
katiavl schreef:Zo lang is het ook niet geleden dat ze een draver als andalousier verkochteen maand ofzo.
Maar we kunnen van dit topic wel iets erg goeds maken, veel mensen laten zich teveel doen door mooie praatjeslijkt me wel informatief
.
Sim0ne schreef:haha, zelden zo'n tegenstrijdig verhaal gelezen Mirgino... Heel positief (terwijl het om een rechtszaak gaat)... en niet achter haar rug om kletsen, terwijl je wel verteld dat ze met een paard in een rechtszaak verbonden was. Dat is dan ook niet echt netjes toch.

was bij mij niets verkeerds aan.