BM stables hele fijne ervaring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: BM stables hele fijne ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:36

Ik denk dat je je toch wel op glad ijs bevindt hoor met dit topic. Er zijn er al zoveel die juist geen mooie ervaring hebben gehad. Te hopen voor Melanie dat ze er idd wat van heeft geleerd.

Je gaat nu een topic openen over een eerste indruk wat kennelijk met veel zorg een positieve ervaring heeft moeten opleveren en dus is gelukt. Heel fijn voor jouw en BM, maar besef wel dat er bokkers zijn die veel leed en geldverspilling hebben gehad met de minder leuke ervaringen en dat het niet fijn is te lezen dat er kennelijk nu aangenomen moet worden dat dat allemaal niet waar is geweest.

Ik en velen gunnen BM een goede 2e kans en nieuwe start, maar dan wel graag dat alle reklamaties met even zo eerlijke zorg behandeld worden.

Misschien ook wel wenselijk voor haar nieuwe start een beetje onderzoek te doen in het herkennen van rassen.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:38

PinkyBubble schreef:
Ik heb mijn pony daar zaterdag gekocht, een 2,5 jarige haflinger ruin. Geweldig mak diertje, niets mis mee Lachen.
Daar kun je nu toch nog geen oordeel over geveld hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:40

PinkyBubble schreef:
Daar geef ik je gelijk in, en het staat ook op de site, maar er is niet gezegt dat er daadwerkelijk DIE afspraak is gemaakt toch? Lachen Mijn pony hoeft niet terug, dus zou ik er toch niets aan hebbe mocht die afspraak die jij leest op de site daadwerkelijk zijn gemaakt Lachen

En als hij volgende week op 3 benen staat... Lachen
En dat is blijvend en vooraf bekend?

Je hebt 'm net, hoe kun je nu van dit soort uitspraken doen?

En dat zeg ik niet om BM naar beneden te halen...dat zou ik zeggen bij iedereen die een paard ergens koopt Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:42

russel schreef:
Ik denk dat je je toch wel op glad ijs bevindt hoor met dit topic. Er zijn er al zoveel die juist geen mooie ervaring hebben gehad. Te hopen voor Melanie dat ze er idd wat van heeft geleerd.

Je gaat nu een topic openen over een eerste indruk wat kennelijk met veel zorg een positieve ervaring heeft moeten opleveren en dus is gelukt. Heel fijn voor jouw en BM, maar besef wel dat er bokkers zijn die veel leed en geldverspilling hebben gehad met de minder leuke ervaringen en dat het niet fijn is te lezen dat er kennelijk nu aangenomen moet worden dat dat allemaal niet waar is geweest.

Ik en velen gunnen BM een goede 2e kans en nieuwe start, maar dan wel graag dat alle reklamaties met even zo eerlijke zorg behandeld worden.

Misschien ook wel wenselijk voor haar nieuwe start een beetje onderzoek te doen in het herkennen van rassen.

Daar hebje gelijk in, en vind ht ook redelijk van je om te zegge dat jij en velen hun een 2de kans gunnen Lachen Dat vind ik heel eerlijk van je. Maar er gaat ook wel eens wat in de particulier fout, waar ik over mee kan praten met mijn vorige pony diei k van een minderjarig particulier heb gekocht, en die bleek na aankoop en keuring niet goed te zijn. En ja ik was fout niet meteen te keuren (daar gaat het nu niet om MAAR heb r wel van geleerd) Maar probeer er als voorbeeld mee te zeggen dat het niet overal Rozegeur is en dat het niet overal even leuk aan toegaat, toch ?.
En het spijt mij voor de vele die veel leed hebben gehad, en veel geld kwijt zijn geraakt. Maar ik en marstad hebbe gelukkig een goede ervaring, en daar ben ik persoonlijk heel blij om Lachen
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 09-10-07 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:42

runningkawa schreef:
PinkyBubble schreef:
Daar geef ik je gelijk in, en het staat ook op de site, maar er is niet gezegt dat er daadwerkelijk DIE afspraak is gemaakt toch? Lachen Mijn pony hoeft niet terug, dus zou ik er toch niets aan hebbe mocht die afspraak die jij leest op de site daadwerkelijk zijn gemaakt Lachen

En als hij volgende week op 3 benen staat... Lachen
En dat is blijvend en vooraf bekend?

Je hebt 'm net, hoe kun je nu van dit soort uitspraken doen?

En dat zeg ik niet om BM naar beneden te halen...dat zou ik zeggen bij iedereen die een paard ergens koopt Lachen

Ik vind dit wel een beetje een opmerking die ik niet vind kunnen. Dat isdan nog altijd mijn probleem Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:43

Ja dat is dan idd jouw probleem en dat zal je niet leuk gaan vinden......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:44

Waarom niet kunnen?
Dat is de wereld in de handel...nogmaals ik praat niet over BM.

Jij maakt het jou probleem als je een inruil contract tekent.
Je maakt het niet jou probleem als je gewoon koopt.
Dat is namelijk de wet, dat de winkel, maar dus ook een handelaar, geld terug moet geven als het artikel (ja ook paard) niet goed is.

Waarom je er jou probleem van maken als dat niet hoeft?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:47

russel schreef:
Ja dat is dan idd jouw probleem en dat zal je niet leuk gaan vinden......

Nee inderdaad, maar ik vind het wel erg vroeg om al met modder te gaan gooien terwijl dat nou juist net de bedoeling niet was toch? Lachen Het gaat tenslotte over het feit dat mensen van fouten leren, en dat ja OOK bm geleerd heeft van fouten, Niet over mij en men pony toch? Lachen Ken ook zat andere mensen die hartstikke tevrede zijn met hun pony of paard die hun bij BM vandaan hebben, en die ze nu al jaren hebbe, daar ken ik er een paar van Lachen Vandaar dus dat ik ook naar BM ben gegaan, niet alleen omdat ik slechte dingen heb gehoord ( Al ben j dan wel beter op jeh oeden natuurlijk) Maar ik heb ook positieve dingen gehoord, En het is toch niet slechto m ook voor positieve dingen open te staan Lachen Ik wil hierover geen onrust stoken, want het was inderdaad niet MIJN bedoeling om dingen die vroeger zijn gebeurd weer naar boven te halen,Want daar hebbe beide partijen niet erg veel aan

Edit: hebeven DE bedoeling in MIJN bedoeling veranderd, ik hebn tenslotte de topic niet geopend Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:51

Effe afwachten waar BM nu haar paardenvoorraad koopt. Een 2,5 jarige zal handel zijn, maar de wat oudere dravers, even afwachten en dan idd heb jij gelijk dat meteen met modder gooien niet netjes is.

Maar laten we eerlijk zijn een slechte naam heb je zo en een goede naam opbouwen daar gaat jaren overheen, dus zover is ze nog niet. Moet ze nog even heel veel klanten met gezonde paarden voorzien.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:53

Zo lang is het ook niet geleden dat ze een draver als andalousier verkocht Lachen een maand ofzo.
Maar we kunnen van dit topic wel iets erg goeds maken, veel mensen laten zich teveel doen door mooie praatjes Lachen lijkt me wel informatief

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:53

russel schreef:
Effe afwachten waar BM nu haar paardenvoorraad koopt. Een 2,5 jarige zal handel zijn, maar de wat oudere dravers, even afwachten en dan idd heb jij gelijk dat meteen met modder gooien niet netjes is.

Maar laten we eerlijk zijn een slechte naam heb je zo en een goede naam opbouwen daar gaat jaren overheen, dus zover is ze nog niet. Moet ze nog even heel veel klanten met gezonde paarden voorzien.

Juist! Dat is iets waar ze messchien nu wel hard voor aan het werk is toch? Daar kan ik evenmin over oordleen als jou Lachen
Deze haflinger komt bij de fokker vandaan, hij staat ook nog op de naam van de fokker waar hij geboren is(ik zeg niet dat hij ook daadwerkelijk eigelijk van de ffkker af is want dat weet ik niet maar het gaat nu niet om mij en mn haflinger). En inderdaad de wat oudere dravers word het wat moelijker mee om het te bewijzen. Maar wie weet toch? Ieder mens heb recht ope en kans, en ieder mens kan veranderen, De grote vraag is meestal alleen WILLEN ze wel veranderen Knipoog
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 09-10-07 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:54

Zulk contract laten tekenen is al niet netjes....hoef je niet eens een slecht paar te verkopen...en nogmaals, dat geldt voor elke handelaar die aan inruil garantie doet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:54

Ik denk dat ze wel zal moeten veranderen om bestaansrecht te behouden.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:55

Maarja ik vraag me af of het veranderen als je een maand geleden nog paarden voor andere ras verkoopt njah Tong uitsteken bij mij gaan dan toch nog ???? branden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:55

katiavl schreef:
Zo lang is het ook niet geleden dat ze een draver als andalousier verkocht Lachen een maand ofzo.
Maar we kunnen van dit topic wel iets erg goeds maken, veel mensen laten zich teveel doen door mooie praatjes Lachen lijkt me wel informatief

Ja, Clown met stroop vangt men vliegen, daarom ben ik ook heel benieuwd wat er nog gaat komen.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:56

russel schreef:
Ik denk dat ze wel zal moeten veranderen om bestaansrecht te behouden.

Ik denk het ook ja Lachen Ik vind dat ze nu op de goede weg is. Ze heeft alleen tijd nodig, net als vele andere:)
(ben nu off) hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:57

katiavl schreef:
Maarja ik vraag me af of het veranderen als je een maand geleden nog paarden voor andere ras verkoopt njah Tong uitsteken bij mij gaan dan toch nog ???? branden

Daarom zei ik ook dat ze eerst eens moet gaan leren rassen van elkaar te onderscheiden. Vingers aflikken Maar Anda's worden populair en zijn duurder. Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:03

katiavl schreef:

Ze heeft dat paard niet als andalousier verkocht,heb jij niet goed gelezen.Spaans paard zonder papieren ,dachten die meisjes dat ze gekocht hadden.Bokkers denken dat hij een draver is.
Punt is wel dat dat meisje tevreden over haar paard is.

ik heb het idee dat dit weer een moddersmijt actie naar BMstables word door mensen die BM alleen maar kennen via ,die zegt dat en die zegt dat.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:03

Het gaat niet om dat topic Lachen

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:10

ik ken bm stables niet en ga daar dus ook geen oordeel over geven.
ik vind dat mensen daar alleen over mogen oordelen alz ze bm stables zelf kennen,en niet zomaar een beetje met half bokt mee kwakken.
verder is het jammer dat bm stables iedere keer weer(met name door bokt)bijzonder negatief in beeld komt.
maar de laatste tijd hoor ik van verschillende personen toch steeds meer positieve ervaringen.en het is jammer dat er in het topic van iemand die heel tevreden is al gauw negatieve verhalen weer tevoorschijn komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:14

je haalt het zelf aan Knipoog .
Of is dat meisje ook te positief?
Mischiens is het een idee eens bij Bm langs te gaan.
Ik ben er ook eens geweest ,niet voor een paard of iets dergelijks.Maar er kwam een meisje rijden,ik heb gezien dat de paarden getoont werden dat ze kon kiezen welk paard ze wilde proef rijden.Ze zullen ze heus niet allemaal verdooft hebben (één van de verhalen die verteld worden)Bovendien stond ik er met mijn neus boven op ,was het me opgevallen als ze snel wat gegeven hadden.De stallen zijn brand schoon de paarden goed verzorgt.Het blijft een handelsstal en ik denk dat het is zo als in iedere handel,ontvreden klanten houd je altijd.Het lukt niemand 100% tevreden klanten af te leveren.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:16

In ieder geval fijn dat de TS een positieve ervaring met BM stables heeft Ja
Ik hoop dat BM stables een betere (handels)stal is geworden, ik heb er zelf geen positieve ervaringen mee.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:25

mijn ervaring uit 2000 in Moerstraten is juist positief Knipoog
ze wilde dat paard wat ik wilde hebben helemaal niet verkopen!!!
[achteraf kwam eruit dat er een rechtszaak liep waar dit paard in betrokken was.]

maar ik wilde die of geeneen Clown
hij is eerst gereden door een meisje van stal,en toen ben ik er zelf opgegaan.
we hebben nog zo`n 2 uur met het paard achter de stal gestaan.

het was een zwaar gestresst paard,maar toch wilde ik hem ,en ik heb er nooit spijt van gehad.

het is dus niet altijd zo geweest dat ze de paarden aan je opdrong.

en keuren was ook geen probleem Sigaar

alleen als mens vind ik haar niet prettig [ zeg ik het netjes]en dat weet ze ook!
dus ik klets niet achter haar rug om.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:31

haha, zelden zo'n tegenstrijdig verhaal gelezen Mirgino... Heel positief (terwijl het om een rechtszaak gaat)... en niet achter haar rug om kletsen, terwijl je wel verteld dat ze met een paard in een rechtszaak verbonden was. Dat is dan ook niet echt netjes toch.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:37

Sim0ne schreef:
haha, zelden zo'n tegenstrijdig verhaal gelezen Mirgino... Heel positief (terwijl het om een rechtszaak gaat)... en niet achter haar rug om kletsen, terwijl je wel verteld dat ze met een paard in een rechtszaak verbonden was. Dat is dan ook niet echt netjes toch.

het paard was met de eigenaar voor mij in een rechtszaak verwikkeld niet met mij Knipoog

daarom ben ik over het kopen positief Haha! *LOL* was bij mij niets verkeerds aan.