Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PhiaBink schreef:Tja, als het zó makkelijk was? Ik doe oogkleppen op en oordoppen in (en houdt mijn ogen wel open voor die leuke vent…) maar af en toe verrot gescholden worden omdat haar paard aan de stapmolen schrikt van de mijne die een bok geeft of die een met zijn voorbeen tegen de staldeur beukt of een drol die ik in de schemer niet meer kon vinden en niet heb weggehaald…gaat mij niet in de koude kleren zitten. Het is nei tde eerste ker dat ik jankend van stal wegga, en dat vind ik wel heeeel erg jammer. Want ik werk me de pestpokke om een paard en de beste stal te kunnen betalen, en het is mijn lust, mijn leven en mijn lol. Die af en toe wordt vergald door een verwend nest wat niks doet en alles heeft en anderen het leven af en toe zwaar zuur maakt!Kijk Desiree, dat doen we en toch is het niet goed. Ze kunnen overal gebruik van maken, hele dagen weidegang, zeer goede buitenbak en we hebben 2 paddocks. Op de een of andere manier is het toch nooit goed. We beginnen er niet meer aan. Het is stank voor dank, grote bekken incasseren, je uitsloven, andermans paarden voor laten gaan, eigen paarden komen te kort of schiten er bij in.
Een tip voor de ontevreden pensionklant:
Zoek een rijke vent die van dieren houdt
Koop het juiste lot, voor een huis met een stal
Of oogkleppen voor en oordoppen in