Wat is jullie droompaard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 15:58

Greg, die snapt echt alles wat je tegen hem zegt en kan ook duidelijk maken wat hij nou eigenlijk wil.
Hij is dus

*ONTZETTEND slim (menselijk slim Knipoog )
*prachtig mooi
*super braaf
*houdt ervan om gezien te worden (showbal)
*werkt graag voor je
*100% eerlijk
en ga zo maar door, kwestie van karakter is hij perfect. (maar dat zal iedereen wel zeggen over zijn eigen pony)

Als je het mij vraagt een wereld-pony en ik vraag me af of ik er ooit nog eens zo 1 tegenkom Lovers

Greggel is mijn maatje en ben tot op deze dag nog altijd blij dat ik hem 9 jaar geleden ben tegengekomen en heb er nog nooit 1 moment spijt van gehad. (ondanks hij vroeger een gestoord, gevaarlijk varken was is het nu dé kinderpony die je je maar kan voorstellen)

Je moet hem een maand op stal hebben vooraleer je kan begrijpen wat ik bedoel Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 16:00

mijn droompaardje is mijn eigen Banjertje....

En een "niet-eigen-paard".... dan vind ik IJslanders, gangenpaarden, en de wat "dikkere" rassen heel erg leuk.... in ieder geval niet van die "sprieterige bloedpaarden" niet verkeerd bedoeld hoor............)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 16:58

Mijn droompaard qua type was Muts mijn helaas ingeslapen paardje alleen dan een met een liever karakter.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 17:09

Mijn droompaard (letterlijk en figuurlijk) is Dimple. Mijn dravertje die ik helaas heb moeten laten inslapen.

Verder heb ik nu natuurlijk een heel gaaf droompaard. Ons Nic!! Lovers

Wat ik nog heel graag zou willen is een mega grote Shire!! Zwart, glanzende witte sokken, statig en sterk!! ZOOOOo gaaf!!!

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 17:21

symmie zeker weten Lovers en phoenix. o die twee zijn zo gaaf Kwijl mijn droomprins en prinsesje Haha!

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 17:42

een zwarte fries of een zwarte arabier , met heel veel klasse waar je echt goed mee kunt showen en dan zo mooie lange manen.Die heel braaf is en trouw maar soms wel is wat pittig.Die kan springen , heel goed dressuur kan , of western kan :-P ik weet dat friezen niet geschikt zijn voor hoge springers te worden dus daarom een droompaard fries dat dat wel kan , hetzelfde voor een arabier just love them !!!:D

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 17:50

wel leuk te lezen dat er toch veel voor hun eigen knollies gaan.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 17:54

Ik heb twee droompaarden. Op de eerste plaats staat natuurlijk Barev, daar ben ik helemaal verliefd op...

Op de tweede plaats staat een onbekende zwarte KWPN ruin van rond de 1.70, lastig op stal, lastig met het rijden, maar ik zag hem en ik was verliefd op hem! Hij heeft heel even op de manege gestaan waar ik lang heb gereden, maar werd helaas (en gelukkig voor hem) weer verkocht...
Dat was echt een fantastisch paard! Hij was wel lastig met rijden, had een gevorderde ruiter nodig, maar als je hem aan het lopen had, dan had je ook echt iets!

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:47

Een mooie Imposante vos! Op stal heel lief en aanhankelijk. Hij moet lekker werken willen en ondeugend zijn is ook wel leuk. Ik moet er in iedergeval verder mee kunnen komen... Hey dat lijkt mijn Impo wel!!! Haha!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 21:00

kijk maar eens bij www.fraspor.nl en dan verkoop: DJOFULL.

dat zal genoeg zeggen denk ik.

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 21:06

Hai
Onze droompony's heten Paledo en Moonlight Lovers ! Ze zij heel lief en hinniken altijd naar ons! Alleen met rijden hebben ze wat streken!!!!! Schijnheilig DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Laatst bijgewerkt door Shannie op 10-11-02 12:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 11:46

Cowgirl schreef:
kijk maar eens bij www.fraspor.nl en dan verkoop: DJOFULL.

dat zal genoeg zeggen denk ik.

De link doet het niet

Mijn droompaard is toch echt mijn eigen teddybeer Levi Lovers

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 11:52

Wenga, absoluut.

Dat paardje deed gewoon iets met me. Ze was zo ontzettend lief!
Na haar heb ik al wat andere paarden gereden en er zullen vast nog wel meer volgen, maar zij blijft bijzonder.