Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ThePast03 schreef:Wat een verschil in reacties in vergelijking met het topic van P&P en hoe voospelbaar.
Blijkbaar maken dingen als: ze doet dit maar even (heb zelf bij het losrijden gezien dat ze het minimaal een half uur volhield in deze houding), doen ze bij springpaarden al 400 jaar etc. etc. het gewoon weer allemaal goed.
Zolang ze maar gouden medailles binnenhalen maakt het blijkbaar weinig uit hoe de paarden getraind worden en mag je er vooral niets van zeggen anders ben je penny of ondeskundig.
Winddancer schreef:Nou, ik vind het wel een verschil wanneer iemand op het paard zit zonder bijzet en wanneer een paard met bijzet (op die manier) wordt gelongeerd. Bij het longeren weet je gewoon dat het niet iets is van een paar seconden, maar de foto's van Anky kunnen gewoon een momentopname zijn. Zonder bijzet kun je ieder moment loslaten en met longeren niet.
Winddancer schreef:Nou, ik vind het wel een verschil wanneer iemand op het paard zit zonder bijzet en wanneer een paard met bijzet (op die manier) wordt gelongeerd. Bij het longeren weet je gewoon dat het niet iets is van een paar seconden, maar de foto's van Anky kunnen gewoon een momentopname zijn. Zonder bijzet kun je ieder moment loslaten en met longeren niet.
ThePast03 schreef:Op de een of andere manier telt de ruiter die er opzit zwaarder dan de paarden hier op bokt.
Sjoert schreef:Zodra je he_le_maal niks meer mag (nou ja.. met +100 kilo bitloos, boomloos, ijzerloos etc-loos), dan wordt de paardensport weer interessant
Ulissa schreef:Winddancer heb jij wel eens een losrij-sessie gezien. Denk het niet. Als je daar meerdere keren geweest bent dan zie je steeds hetzelfde, duur ongeveer 40 minuten, halverwege wordt de kinketting bijgesteld. Ik kan het plaatje onderhand dromen.
terorita schreef:vind het enigs jammer dat er zo over gezemelt word..
als ze straks weer een groot evenment wint b.v de spelen
is iedereen oooo zzooo trots op mevr, en dan hoor je bijna niemand over haar rijstijl
Karl66 schreef:Ik vraag me af wat de KNHS hier aan zou moeten doen? Er is een groot FEI-congres over LDR geweest en de uitkomst daarvan was dat deze manier van trainen, mits goed toegepast niet paardonvriendelijk was.